Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Bechyně do Tábora pojede modernější vlak, zkrátí se i čekání

Rychlejší a pohodlnější má být brzy cestování po železnici mezi Táborem a Bechyní. České dráhy v těchto dnech testují na nejstarší elektrifikované trati v českých zemích dieselovou soupravu Regionova, která od prosince nahradí dosavadní elektrické. Ty nově vyjedou na trať pouze v ranní špičce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirdas55

Na první elektrické dráze motor?

Chudák pan Křížík, ten se musí nad tímto vlakem obracet v hrobě :)

0/0
20.11.2010 5:16

Marťan

Organizace zralé na zrušení!

Je v tomto státě pár organizací, které by se měly urychleně zrušit, neboť přímo škodí lidem, tedy daňovým poplatníkům, kteří si je platí!

Pominu-li takové zcela nesmyslně pracující NKÚ a ČOIky, nebo KRNAP ničící i přírodu, pak jsou ČD dalším zbytečným přežitkem minulosti! Zrušit! Privatizovat!

Kde je nějaký smyysluplný plán rozvoje? Proč se kdejaká regionální trať elektrifikuje, když na nejstarší elektrické trati se bude pálit nafta? Proč dopravní podniky nakupují elektromobily, když dráhy naopak elektriku ruší? Nač  máme tisíce fotovoltaik, když stejně potřebujeme pro želznici stále více nafty?

A co na to různí bursíkové, ambrozkové a jiní kalousci? Nejde tím nakonec ta celá ekolologie do pr....?

0/0
20.11.2010 0:20

PájaZítra

rychlost

Po trati Tábor-Bechyně jsem jel někdy v roce 1988 nebo 89, teď už nevím přesně, a je fakt, že elektrická souprava se neskutečně courala, připadalo mi to, že jela tehdy v maximu jen 30 km/h. Jak je to dneska?

Bude vůbec moct regionova jet po trati rychleji, než křižíkův vlak? Nejde jen o obracení v Bechyni, ale i o dobu jízdy na těch pár kilometrech...

0/0
19.11.2010 15:23

aamp

Re: rychlost

Táhne to lokomotiva, která má maximální rychlost 45 km/h, což předpokládám byla i tehdy. Na většině místech to pojde nejspíš stejně rychle, ale nějaký ten rovný úsek se najde. Co ovšem nechápu je nasazení motorového vlaku na elektrickou trať. Za chvíli se pokusí poslat elektickej vlak na trať kde neni vedení :((

0/0
19.11.2010 19:42

PájaZítra

Re: rychlost

dík za info, no problém je v tom, že u nás neexistuje malá elektrická souprava, takový cityelefant je nejspíš moc veliký na tu historickou trať

ale mohli by tam po předělání napájení poslat třeba tramvaj typu KT8D5, prostě ta obousměrná "housenka" :D nebo ty nízkopodlažní prototypy, co se testovaly v 90. letech, ale ty asi nejsou obousměrný

0/0
19.11.2010 20:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.