Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lokálka mezi Dívčicemi a Netolicemi končí, kraj už na ni nechce doplácet

Osud lokálky, která jezdí mezi Dívčicemi a Netolicemi, je zřejmě zpečetěn. Jihočeský kraj se totiž rozhodl, že si na ni kvůli nízkému počtu cestujících už od března u Českých drah neobjedná dopravu. Nepomůže zřejmě ani 900 podpisů lidí, kteří by chtěli provoz na trati zachovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mazy

Soukromí dopravci

Soukromí dopravci uvádějí, že jsou schopni jezdit o 30 - 40 % levněji než ČD. Kraj, ale o cenu drážní dopravy vůbec soutěžit nechce a taktéž ji dotovat. Bez dotací, tj. se ztrátou se pochopitelně jezdit nedá, zvlášť na podobných tratích.     

0/0
4.12.2010 12:41

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

No a co soukromí dopravci?

Nechtěl by do toho některý z nich vstoupit?

0/0
3.12.2010 21:04

snedy

jízdní řády

Letošní změna jízdních řádů např. na trati ČB-Černý Kříž dává p. starostovi za pravdu. Na této trati se změnil jízdní řád tak že pravidelným cestujícím nemůže absolutně vyhovovat. Lidé jedoucí z ranní směny musí čekat až  do 16:07 (po staru 15:04) a ti co jedou na odpolední tak buď přijedou do ČB už ve 12:00 nebo až ve 14:00. Prostě je to nelogicky postavené proti potřebě lidí využívat vlak na cesty do a ze zaměstnání. Jak to dopadne je asi jasné. Cestující se přesunou buď do autobusů, nebo do automobilů. Slavný JIKORD vyhodnotí tyto spoje jako nevytížené a další rok je pod záminkou služby veřejnosti zruší.

To už vůbec nezmiňuji nesmyslné přesedání v Č. Krumlově z regionovy do motoru 810.

0/0
3.12.2010 19:40

Lada54

Pro Mysel

Ve srovnání s padesáti automobily obsazenými jedním člověkem je to skutečně ekologičtější varianta - na to byste přišel také, kdybyste svůj mozek našel . Za to, že vlaky jezdí poloprázdné může tvůrce jízdního řádu a kraj, kteří mají úplně jiné zájmy než službu cestujícím. Přesouvat dopravu na silnice, kde je to čím dál tím pomalejší a dost často i nebezpečnější může jen primitiv anebo zločinec.

PS. Navrhované autobusy, s mimochodem stejně nesmyslným jízdním řádem, budou ve finále stejně drahé a navíc pomalejší než vlak.

0/0
3.12.2010 17:56

Mysel

Pouzivaji ti lide mozek?

To nikomu nedochazi, ze platit 3x tolik za dopravni obsluhu te oblasti jen proto, aby si mistni mohli jezdit asgerechnet poloprazdnym vlakem, je nesmysl?! Jeste by tady mohl nejaky ekofasista zminit, jak je to nadherne ekologicke. Dokonce i pan starosta mluvi z cesty... Ach jo.

0/0
3.12.2010 13:42

mazy

Malá poznámka

Pan Kuba jako vždy nezklamal - návrh na zastavení provozu podala SŽDC a ne Min. Dopravy. Rovněž částky dotací na km jsou lež - oficiálně dle Jikordu (ten jistě nemá zájem nadržovat dráze) je 95,- Kč/km vlaku a 32,- Kč/km autobusu. Věřte panu anesteziologovi Kubovi! Prý jezdil se záchrankou, takže se v dopravě opravdu "vyzná". Vymýšlí-li si pokud jde o "malé" částky - jak mu věřit ty velké?

0/0
2.12.2010 19:54

Muf007

Papaláši rozhodli

Jak je z článku zřejmé, rozhodlo se od stolu a papaláši prokázali svoji znalost místních poměrů. Zjevně se správa k občanovi nepřiblížila :-P ještě, že se živí krajský ansábl

0/0
2.12.2010 10:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.