Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cestování na jihu Čech bude složitější, dráhy ruší některé ranní a večerní vlaky

Od 12. prosince bude pro cestující v Jihočeském kraji doprava o něco složitější. České dráhy totiž od začátku platnosti nového jízdního řádu omezují nebo úplně ruší některé ranní a večerní vlaky, a to hlavně o víkendech. Změny se dotknou také tarifů jízdného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

evinh

nové jízní řády

Panu hejtmanovi jsem již psala, odpověděl mi jeho externí poradce p. Študlar (snad bývalý manžer v ČD). Problém hlavní je v tom, že vlaky budou jezdit úplně jinak než dosud zejména na trati Č. Budějovice - Č. Krumlov. Každý rok úplně jiná a nevšední koncepce, která všechny , co mají možnost již odradila od používání vlaku. Kdo nemá jinou možnost je rukojmím ČD. Čeká a čeká a čeká. Jde zejména o studenty a žáky, který vlak odpoledne jel z ČB cca ve 13 hod a pak 15 hod. nyní bude jezdit ve 12, 14, 16, 18 hodin. že většina bude čekat do 16 hodin cca 1 -2 po skončení jejich vyučování je všem kompetentním jedno. Změny prý byly zřejněny ïnternetu a projednány s obcemi. Opravdu??? Asi je vše dle zákona, nikdoli pro cestující, který má tato regiální doprava sloužit. Rozhoduje Krajský úřady nebo Ministerstvo dopravy o dopravě v našem kraji???

0/0
6.12.2010 11:28

snedy

194

A ten JIKORD asi taky bude slušnej kšeft, ale mohli by se aspoň obtěžovat zjistit co vyhovuje lidem a ne jenom zírat do tabulek a plácat se po zádech jaký jsou to dopravní odborníci. Hlavně za paskvil na 194ce bych je nechal na této trati jezdit sem tam aby jim pravidelní cestující vysvětlili jaké jsou jejich skutečné potřeby. 

0/0
6.12.2010 11:27

Mysel

Stezujte si hejtmanovi

Soudruh papalas garantoval CD kseft na dlouha leta, ale jaksi zapomnel zajistit, aby CD po tu dobu dodavaly kyzene sluzby. Provize asi hreji vic nez spokojenost obcanu.

0/0
6.12.2010 8:45

dispecer111

Další změna

Redaktoři idnes.cz zapomněli,že na trať č.194 budou nasazeny Regionovy.To sice píší.Ale pouze v úseku České Budějovice-Český Krumlov tzn. že v případě jízdy např. do Horní Plané se bude muset přestupovat v Č.Krumlově.Má tato změna snad znamenat zvýšení konfortu pouze v určitém úseku,který využívá hodně lidí a jelikož o tuto trať by ráda provozovala také konkurence např.REGIOJET?

0/0
5.12.2010 19:38

JPNB

Opět novináři néví co píší

ČD a.s. nic neruší, to se jen kraj rozhodl neobjednat a nezaplatit některé vlaky, takže veškeré nářky patří na volené zástupce na krajském úřadě.

0/0
5.12.2010 13:49

ref

Re: Opět novináři néví co píší

Dobrý den, myslím, že vím o čem píši. České dráhy spoje ruší, protože o ně kraje nemají zájem. Taková je skutečnost a takto je to v článku napsáno. Hezký den. René Flášar

0/0
6.12.2010 8:21

Ynhoj

Re: Opět novináři néví co píší

pokud spoje platí kraj a poté neplatí tak je kraj ruší a dráhy neprovozují

0/0
14.12.2010 12:18

peobox

regionova - hnus

tak zrovna nasazení regionovy neni vůbec žádná výhoda. sedačky jsou v tom hrozně tvrdý, takže i na těch krátkejch trasách mě začnou z toho bolet záda a pr..l. motor řve, že člověk neslyší ani vlastní myslenky. to je fakt výhoda..... těmahle soupravama udělaly čd další úžasnej kauf....

0/0
5.12.2010 10:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.