Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dráhy otestovaly na trati smrti u Vodňan zařízení proti srážkám vlaků

Na jednokolejné trati z Číčenic na Strakonicku do Volar na Prachaticku už by se neměly stávat tragické srážky vlaků. České dráhy ve Strunkovicích nad Blanicí vyzkoušely nové zabezpečovací zařízení Radioblok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mazy

Chvála radiobloku

"Bombazpráva" o radiobloku nezní tak špatně, zvlášť pro ty kteří věří všemu co si přečtou nebo uslyší v televizi. Množství peněz, které se do radiobloku nacpalo raději nezveřejnili, aby nikoho nenapadlo, že za ty peníze mohl být ve Vodňanech výpravčí několik let. Natož fakt, že v případě že by se poslední nehoda stala úplně stejně, tedy v obvodu stanice, je radioblok k ničemu. 

0/0
31.3.2011 11:04

karelka3

Stačilo se ,,přiučít,,

u Indie, ti to zabezpečovací zařízení mají zvládnuté naprosto famózně po technické stránce!R^

0/0
31.3.2011 9:57

Deratizátor vulgo Krysařík

A co když dispečer selže?

Nebylo by to poprvé....8-o

0/0
31.3.2011 7:41

Mysel

Trat smrti? Za takove nadpisy by mel byt TREST SMRTI!

0/0
30.3.2011 21:26

Pruitt Igoe

stoprocentně bezpečná fukušima

Já bych jen dodal, že STOPROCENTNĚ nejsou bezpečné ani jaderné elektrárny ;-D

0/0
30.3.2011 20:04

Tomáš Hejda

no ty brďo

Udivuje mě, že nejsou na všech tratích v Česku systémy, která strojvedoucí informují o pohybu na trati před nimi a případně vlak zastaví. Proč se investuje do kktin a ne do užitečných věcí??

0/0
30.3.2011 19:59

Pruitt Igoe

Re: no ty brďo

A proč by se mělo investovat do zařízení, které by strojvedoucího informovalo o pohybu na trati před ním, když na trati před ním žádný pohyb být nemá? ;-D;-D;-D To je asi jako do zatáčky jednosměrky instalovat zrcadlo, aby řidič viděl, jestli náhodou někdo nejede v protisměru ;-)

0/0
30.3.2011 20:01

Tomáš Hejda

Re: no ty brďo

Protože, ty vogo, se může stát, že bude vlak před ním stát, však tohle funguje na hlavních tratích dobře. Pokud by jel vlak proti němu, tak by ho to zastavilo. Na všech dvoukolejkách by bylo dobrý zavést i systém, kterej by informoval, jestli z druhý strany zrovna jede vlak.

0/0
30.3.2011 20:08

TigerM

Re: no ty brďo

jak to jenom ti japonci delaj... ;-)

0/0
30.3.2011 20:13

kebab

21.století

a nikdo neví kde vlaky zrovna jsou a budují se protisrážkové zařízení. Kdybych byl superman, vezmu si jeden pod pažu, uteču s ním a nikdo mě nenajde :-P

0/0
30.3.2011 19:44

Pruitt Igoe

Re: 21.století

Tak ono se ví, kde ten či onen vlak je, ale neví se to na metr přesně. Ví se jen, na kterém traťovém úseku je, to ale občas srážce nezabrání...

0/0
30.3.2011 20:03

johnny.age

Stoprocentně?

Pane Chrdle, rád bych Vám připomenul, že stoprocentní jistota neexistuje... to jen abyste si tak nefandil ;-)

0/0
30.3.2011 19:08

TigerM

Re: Stoprocentně?

stoprocentne, az na chybu dispecera... :-/;-D

0/0
30.3.2011 20:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.