- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Bombazpráva" o radiobloku nezní tak špatně, zvlášť pro ty kteří věří všemu co si přečtou nebo uslyší v televizi. Množství peněz, které se do radiobloku nacpalo raději nezveřejnili, aby nikoho nenapadlo, že za ty peníze mohl být ve Vodňanech výpravčí několik let. Natož fakt, že v případě že by se poslední nehoda stala úplně stejně, tedy v obvodu stanice, je radioblok k ničemu.
u Indie, ti to zabezpečovací zařízení mají zvládnuté naprosto famózně po technické stránce!
Nebylo by to poprvé....
Já bych jen dodal, že STOPROCENTNĚ nejsou bezpečné ani jaderné elektrárny
Udivuje mě, že nejsou na všech tratích v Česku systémy, která strojvedoucí informují o pohybu na trati před nimi a případně vlak zastaví. Proč se investuje do kktin a ne do užitečných věcí??
A proč by se mělo investovat do zařízení, které by strojvedoucího informovalo o pohybu na trati před ním, když na trati před ním žádný pohyb být nemá? To je asi jako do zatáčky jednosměrky instalovat zrcadlo, aby řidič viděl, jestli náhodou někdo nejede v protisměru
a nikdo neví kde vlaky zrovna jsou a budují se protisrážkové zařízení. Kdybych byl superman, vezmu si jeden pod pažu, uteču s ním a nikdo mě nenajde
Tak ono se ví, kde ten či onen vlak je, ale neví se to na metr přesně. Ví se jen, na kterém traťovém úseku je, to ale občas srážce nezabrání...
Pane Chrdle, rád bych Vám připomenul, že stoprocentní jistota neexistuje... to jen abyste si tak nefandil