- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když stavěli první Temelín, tak se většina materiálu vozila po železnici, dokonce ji kvůli tomu zkapacitňovali, tak proč to teď budou muset vozit po silnici? Že by silniční lobby?
Možná, že by jim ta železniční doprava měla být vládou doporučena, nebo spíš vnucena! Od čeho má stát v tom polostátním ČEZu většinu?!!!
Pokud bude ČEZ stavět silnice, pak by mě zajímala cena za km - za kolik ČEZ a za kolik stát...
Ty obchvaty nebude v žádném případě stavět ČEZ. ČEZ jen nějakou formou přispěje Kraji.
jakožto táborák si dovedu představit, jak by to na onom kruháči u Tesca asi vypadalo. To je totiž nejpitomější kruháč, kterej sem měl tu čest poznat, už takhle to tam je děs. Bohužel by to bylo akorát tak z bláta do louže
Ti ostatni hledaji PROC NE.
Proč by měl veškerý provoz jít přes Tábor neví, asi je to natolik zajímavé město že se každý rád podívá. relevantn trasy jsou na píse a nejspíše Č. Budějovice.
myšleno relevantní trasa na Písek a Č Budějovice