Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rakousko žene kamiony z okresek, na české strany přechodů umísťuje zákazy

Rakouským úřadům došla trpělivost s řidiči kamionů, kteří si krátí cestu po menších silnicích, a vyhýbající se tak placeným dálnicím. Nechaly proto na některé jihočeské hraniční přechody nainstalovat značky se zákazem vjezdu vozidel těžších než 3,5 tuny do Dolního Rakouska. Výjimku mají jen ti šoféři kamionů, jejichž cesta začala jižněji od českých dálnic D5 nebo D1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

luban12

Ani se Rakušanům nedivím.

Vedlejší silnice nižších tříd se jen udržují,ale v době kdy byly stavěny,jedná se o podklad,tak nejezdily vozidla o váze deseti, dvaceti a více tun.Je to trochu bezohlednost od dopravců,že svými těžkými vozidly poškozují silnice,které nejsou určeny pro ně a všude jinde je to stejné.Byla by možnost dát zákazy vjezdu nad 3,5 t a potom platit za hmotnost vozidla na opravy povrchů silnic.V Rakousku se nikoho neptají a konají,u nás se dohadujeme několik let o mýtných branách na silnice nižších tříd.

0/0
12.7.2011 11:13

Scarlett from Scottland

udělala bych to i u nás

co jde, vypráskat z vedlejších silnic.

0/0
12.7.2011 7:49

pav32

Re: udělala bych to i u nás

Dopručuji začít se živit trávou, a začít chodit nahá. Trochu přemýšlení u toho nemyšlení by neškodilo......

0/0
12.7.2011 8:26

Scarlett from Scottland

Re: udělala bych to i u nás

ale jděte zastánče kamionové dopravy. Mně skutečně televizi, auto, oblečení i banány můžou přivést o pár dní déle a klidně vlakem. Rohlík a mléko opravdu nepotřebuji mít dovezené v kamionu. Popřemýšlejte trošku vy. Kamion na nějaké okrskové silničky nepatří, chovají se jen jak ubožáci. Boom kamionů je jen díky konzumnosti a chvátání takových hlav jako vy :-) pokud něco PODSTATNÉHO strašně spěchá, tak prosím, ale sklad, který si dopraci udělali ze silnic opravdu nepodporuji.

0/0
12.7.2011 8:50

wotomtoje.

Re: udělala bych to i u nás

R^

0/0
12.7.2011 8:58

pav32

Re: udělala bych to i u nás

Ok, to není žádný problém. Ale pro to zboží na nádraží si asi pěšky nedojdete, co? A to, že jenom tato zajížďka dělá 150 km asi na ceně zboží taky neubere. A to, že se projede mnohem více nafty a že se vytvoří mnohem více splodin taky asi nevadí, co? A že se odkloní doprava od Vašeho baráku a posune se k baráku někomu jinýmu, protože u nás moc nejsou obchvaty, to Vám také nevadí, co? Hlavně že nebudou jezdit kolem Vás.......

0/0
12.7.2011 9:44

Scarlett from Scottland

Re: udělala bych to i u nás

prosimvás už neplácejte, nebo se úplně ztrapníte..... myslíte si, že kamion objíždí každý obchod a vyloží u něj 5 banánů nebo 3 trička? 8-o

0/0
12.7.2011 9:47

pav32

Re: udělala bych to i u nás

To určitě ne, To se vozí ze skladu. Ale kamion to doveze rovnou do toho skladu. Kdyby to šlo po dráze, tak tam máte další převoz z nádraží do skladu.Plus přejezd z výrobního skladu na dráhu. Takže ve finále by se ušetřilo nula nula nic. A kraviny plácáte s odpuštěním Vy. Jak píšete, že si dopravci dělají ze silnice sklad. Dopravce si sám ze Sebe sklad neudělá. To dělají zákazníci.....

0/0
12.7.2011 10:29

MirdaCB

To tudy nebudou moci ani jezdit autobusy?

0/0
11.7.2011 18:42

smegmaII.

správně

a zapařený řitě, který tam vjedou, ztřískat do bezvědomí

0/0
11.7.2011 17:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.