Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

U Koh-i-nooru už nebudou tři semafory, radnice chce prostřední zrušit

Mánesova ulice v Českých Budějovicích se možná po letech zbaví nesmyslné trojice světelných křižovatek, které jsou na silnici těsně za sebou a brzdí dopravu. Radnice totiž chce zrušit prostřední semafory i ostrůvek a posunout přechod pro chodce. Záměr ale musí posoudit odborná studie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dobrodej

3 přechod

... mne fakt ani z pohledu řidiče a nebo chodce vůbec netrápí. To je jen malichernost. V téhle lokalitě vůbec nezávidím řidičům sanitek. Je tu příliš plno a ne díky semaforům :-) Nu, ale zase na druhou stranu, nový semafor v zatáčce na strakonické u toho nábytku je fakt vrchol drzosti projektantů-diletantů. Samotné zhotovení a náklon vozovky, který by vás nejraději vyhodil na parkoviště toho obchoďáku je tristní.

0/0
22.1.2012 10:33

henryp1

Tak dopravní situace

v Č.Budějovicích je přeci známá. Totální chaos už několik let. Tak se nedivím, že nejdřív tam postaví semafory a za pár let je zruší.

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012010805

Tady je to hezky popsáno;-D

0/0
20.1.2012 11:35

Scarlett from Scottland

studie

ještě samozřejměn několikaměsíční, na každou pitomost 8-o a pak stejně řeknou, že tam semafor zůstane. Paní Popelová, řidičům mimochodem přijdou nelogické i další a další semafory v ČB. Jsme semaforové město 8-o a přibývají a přibývají...

0/0
20.1.2012 9:43

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: studie

No jednou se začít musí. Teď to chce zrušit semafor u MÚK na Dlouhé louce, u Sconta, u BauHausu a budu kapku spokojenější.

0/0
20.1.2012 10:49

P-P

Re: studie

Nevěřím, že Popelová něco zlepší. Kdysi radnice zavřela průjezd pro cyklisty Mlýnskou i Panskou ulicí (pro cizí - dvě paralelní ulice s pěší zónou, přičemž Mlýnskou prakticky nikdo nechodí). Nechápal jsem, proč i Mlýnskou, tak jsem začal komunikovat s Popelovou. Stalo se:

1. Napřed mi řekla, že cyklisté mohou jezdit Mlýnskou (nepřečetla si dobře mail) 2. pak to sváděla na kolegu Jelena, 3. pak to sváděla na chybu policistů, 4. pak to sváděla že to požadoval sousedící hotel (tam o ničem nevěděli, naopak je zavření Mlýnské pro cyklisty štvalo), 5. uzavřela diskuzi, že Mlýnská je příliš úzká pro průjezd cyklistů (dopravní obsluha vklidu projíždí - dvě dodávky se vejdou a ještě zbyde hromada místa).

Tak co říkáte, bude u Koh-i-nooru o semafor méně, nebo o semafor více?

0/0
21.1.2012 13:44

Scarlett from Scottland

Re: studie

mám s jednáním s kýmkoli na radnici úplně stejné zkušenosti. Vždy to akorát můžu vztekle vzdát. Žádné kloudné informace jsem se tam ještě nedobrala, natož nějakého zlepšení situací pro občany města. Myslím,že semamor tam zůstane, ale i kdyby náhodou ne, pořád to situaci v celém městě fakt nevytrhne. Za poslední půlrok stejně přibylo semaforů více než jeden.

0/0
23.1.2012 7:30

ScoutX

KONEČNĚ!!!

Konečně taky něco rozumného. Ale zrušením jednoho semaforu z 20 (nebo kolika) na městském okruhu, což je asi tak jeden semafor na 300 metrů se doprava tady nezlepší. Buďto se musí rychle vybudovat nový městský okruh a nebo konečně vybudovat obchvat, který by posléze navazoval na dálnici, kterou snad v příštích dvaceti letech také konečně dodělají.

+2/0
20.1.2012 9:10

pivak

Re: KONEČNĚ!!!

Dalnice? To je vtip? O dalnici se zacalo mluvit, kdyz sem chodil na 1. stupen ZS a neverim, ze se ji doziju.

0/0
20.1.2012 11:51

P-P

Re: KONEČNĚ!!!

Tomu věříte, když jsou na radnici lidé, kteří prodali pozemky u výstaviště a "investovali" do splavnění Vltavy? Pozemky, které už komunisti plánovali použít na mimoúrovňovou křižovatku?

0/0
21.1.2012 13:46

mpixel

je to je ale hloupost.

jeden semafor je na okruhu na odbočce z centra.

A druhý semafor na odobočce do centra.

Nevím co je to za hloupost jednu křižovatku zrušit.

0/0
19.1.2012 21:19

Velkej chytrak

Re: je to je ale hloupost.

3 semafory na necelých 100 metrech - to je debilita a sakra nebezpečná - sledovat a předvítat simultánně 3 semafory a ještě kontrolovat jízdní pruhy - to vám přijde normální ?

0/0
20.1.2012 7:42

mpixel

Re: je to je ale hloupost.

ok, už vím který myslíte. Ale na něm jsme nikdy moc nečekal. Semafory jsou asi propojená, takže jsem to vždycky projel aniž bych na to prostředním čekal. Ten ale klidně můžou zrušit.

0/0
20.1.2012 8:06

měděný dráth

Re: je to je ale hloupost.

Při odbočení od nemocnice na zelenou vám po 20metrech skočí červená a samozřejmě ihned chodci. Už jsem tam viděl dost řidičů, kteří vůbec nezaregistrovali semafor a projeli na červenou.

+1/0
20.1.2012 8:40

ctibi2

Re: je to je ale hloupost.

Ano, a mezi těmito dvěma křižovatkami je jen tak z plezíru jeden přechod pro chodce a na něm semafor. To je ten, který chtějí zrušit

0/0
20.1.2012 8:02

měděný dráth

Klasická situace, kdy radnice společně s projektanty

realizuje projekt a ten se časem ukáže jako paskvil

+1/0
19.1.2012 19:18

Ynhoj

ad studie...

než nechat udělat drahou studii tak co ty semafory jen dočasně vypnout a poté rozhodnout?

0/0
19.1.2012 18:41

mikril

Re: ad studie...

nojo, jenže takhle by do tý studie bylo zapojeno mnoho úředníčků a zvýšila by se tím jejich důležitost a prestiž. To je moc snadný- vypnout-to umí každý blbec ;-)

0/0
19.1.2012 20:09

mamina2

Re: ad studie...

To by se taky musel nějak provizorně zrušit přechod, jinak by tam měli chodci přednost a bylo by to ještě horší.

0/0
20.1.2012 9:30

Ynhoj

Re: ad studie...

to je jasné...

0/0
20.1.2012 10:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.