Diskuze

Velký plán Šumavské elektrické dráhy vyvolává v Černé v Pošumaví odpor

Zatímco například ve Frymburku a v Lipně nad Vltavou radnice s plány na vybudování Šumavské elektrické dráhy souhlasí, v Černé v Pošumaví o ní nechtějí mnozí ani slyšet. Trať za přibližně deset miliard korun by měla propojit turisticky atraktivní místa podél Lipna.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kotec

24. 4. 2012 16:38
Samozřejmě to smysl má

Zejména když se pak silnice opatří takovými značkami kulatého tvaru, s červeným mezikružím, v horní části se symbolem autíčka a ve spodní se symbolem motorky. Na obou koncích se postaví parkoviště a zbytek bude vlakem. Když to jde ve Švýcarsku, půjde to i u nás.

1 0
možnosti

Kaziateta

24. 4. 2012 13:55
V Euru psali, že autobus tu trať

ujede o 10 minut rychleji než je plánováno u vlaku

0 0
možnosti

RenegatZed

24. 4. 2012 15:20
Re: V Euru psali, že autobus tu trať

A kdyby nestál 5 minut ve Frymburku, tak to zvládne ještě rychleji. Ale stejně jsou ty autobusy poloprázdné. Na Lipně se prostě jezdí autem a to nikdo nezmění

0 0
možnosti

běhavka

24. 4. 2012 7:49
Jsem zvědavej,

jestli si na tohle všechno vzpomenete při krajských volbách...abyste věděli, koho nevolit...

1 0
možnosti

RenegatZed

24. 4. 2012 9:16
Re: Jsem zvědavej,

Absolutně nepodstatné. Z této oblasti volí max. 2000 lidí, tj. bezvýznamné procento voličů. Stejné jako s celou Šumavou, zájmy místních nikoho nezajímají, neboť je tu tak málo lidí, že volby nemohou ovlivnit.

0 0
možnosti

babucha

24. 4. 2012 7:16
Proč po Lipně nejezdí pravidelná lodní doprava

a chce se budovat dráha??? Logika celého konceptu mi jaksi uniká.......

0 0
možnosti

RenegatZed

24. 4. 2012 9:13
Re: Proč po Lipně nejezdí pravidelná lodní doprava

Na této trase se neuživí ani autobus a proto jezdí jen 2 denně. A lodní doprava je mnohem dražší než autobusová. Proto nejezdí.

A logika konceptu je jasná. Lipno nad Vltavou potřebuje aby se k nim dostali lidi z Budějovic vlakem (na lyžování, bruslení apod.), a aby se omezili možnosti konkurenčních obcí.

2 0
možnosti

pepaH

24. 4. 2012 6:25
Absurdistán,nebo že by zase kmotři?

Zkuste nasadit autobusy v na trasu a uvidíte,že budou prodělečný.Vlak musí pojmout daleko více lidí,aby nebyl tolik ztrátový.Už vidím,jak to Brusel označí jako neudržitelné.Jenom by chtělo hledat viníky a dát jim to k úhradě-alespoň provozní náklady.Ach jo kdy ti kmoři vymřou?

0 0
možnosti

zapetr

25. 4. 2012 8:59
Re: Absurdistán,nebo že by zase kmotři?

Co je Bruselu do prodělečné tratě, to je problém dopravce. Brusel zaplatí pouze stavbu  a jenom z části.

0 0
možnosti

23. 4. 2012 20:04
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Mysel

23. 4. 2012 21:59
Re: SKoro skoda se vyjadrovat

Ano, v Hluboke nad Vltavou je pry velmi pekny.. zamek.

0 0
možnosti

prestonejedevlak.cz

23. 4. 2012 19:36
Vlak pro mrtve duše

Studie, kterou si kraj objednal, a které hejtman "věří", předvídá 5148 pasažérů v sezoně, 2400 mimo. Ti přestoupí z automobilové a autobusové dopravy. Lodní doprava, která ještě před letošním rozšířením čítala 30,000 pasažerů ročně, není uvažována.

ALE: Dle sčíitani dopravy jezdí po te trase 1300 aut denně.

Vypadá to jako dotační tunel, čísla to má jako tunel, takže je to tunel. V Liberci to zastavili.

http://www.sedka.cz/podobny-projekt-nisa. V jižních Čechách hejtman bohužel nemá čas věc posoudit, protože pracuje na žalobách a eurodotacích.

http://budejovice.idnes.cz/hejtman-da-trestni-na-manazera-ktery-ho-kritizoval-kvuli-eurodotacim-12s-/budejovice-zpravy.aspx?c=A120413_140124_budejovice-zpravy_sor

1 0
možnosti

měděný dráth

23. 4. 2012 22:05
Re: Vlak pro mrtve duše

vidíte to příliš černě, stačí, aby pro auta zřídili mýtné ve slušné ceně a vlaky budou narvané, jako vlaky Českých drah v pátek.

0 0
možnosti

schnitzell

23. 4. 2012 18:57
Odborníci odhadují 2400 denních cestujících mimo sezónu

Ten počet musel odhadovat buď totální idiot nebo někdo, komu kápne pár milionů už jen za zpracování projektu. V obcích mezi Lipnem nad Vltavou a H.Planou ten počet odpovídá zhruba 1/3 trvale žijící populace a v mimosezóně tu z turistů není ani noha, jako např. dnes:-)

Kolosální pitomost, která je možná jen v naší zemi[>-]

3 0
možnosti

Mysel

23. 4. 2012 19:41
Re: Odborníci odhadují 2400 denních cestujících mimo sezónu

Vsak neni nahoda, ze to podporuje soudruh hejtman Zimola. On ma na tyhle "nosne projekty" cuch.

0 0
možnosti