- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A na co budete zácpy ve městě svádět, až jednou bude obchvat stát? Anebo si opravdu myslíte, že obchvatem a dálnicí se to všechno vyřeší?
Mimochodem, zkusili jste se po tom městě někdy pohybovat jinak než tak, že si dovezete zadek přímo na místo, kam potřebujete? Třeba vystoupit a jít kus pěšky? Mám z některých diskutujících pocit, že ani neví, že něco takového je v lidských silách, případně se to naprosto neslučuje s jejich představou o vlastní vznešenosti.
Přesně tak, obchvat nevyřeší skoro nic. Tranzit ve městě není ani 20 procent ze všech aut, co tudy projíždějí.
lidi, je dát přednost MHD před ostatními dopr. prostředky. To ovšem má smysl jedině, když ostatní mohou jet jinudy.Na to ovšem v Č.Bu. na radnici jaksi zapomněli. Aspoň teď všichni vidí, jak to s nimi strana Občané pro město myslí doopravdy. Č. Bu. snad jako jediné krajské město dosud nemá vybudovaný žádný obchvat. Ten přeci není důležitý. Mnohem důležitější byly rekonstrukce fotbalového a hokejového stadiónu za stovky miliónů, či podobná megalomanská stavba splavnění Vltavy a teď podobný nesmysl, který chce násilím dostat lidi do MHD.
Skutečně ? Byl jste tam někdy ?
kromě mě tedy!
Tak hloupy navrh "prijmout s rozpaky", to uz vyzaduje opravdu silny zaludek. Drzim jim palce, aby to radnice odpiskala!
Pred prvni reorganizaci MHD jsem jezdil do prace na kole 15 min, autem 10-15 min, autobusem 20-30 min. Po reorganizaci mi to trva na kole 15 min, autem 10-15 min (ted 15-20 min diky viaduktu), autobusem uz to je 35-45 min. Az udelaj koridor tak predpokladam zvysenej provoz na Senovaznym a Manesovce, diky tomu se mi prodlouzi dojezd MHD odhaduju o dalsich tak cca 10 min. Vzhledem k tomu, ze pesky mi to trva hodinu, tak vidim jak je MHD efektivni.
Pominu to, ze ac obcan Budejc asi nemam narok na obsluznost MHD a proto nam jedinej autobus konci u Nadrazi. I na to blby namesti bud musim cekat az 10 min na prestup, nebo jit kilak pesky.
Jenze ti lide tam budou jen, kdyz budou mit moznost se tam pohodlne dopravit. At se podiva do mest, kde "zklidnovani" dopravy v centru uz probehlo. Obchody zkrachovaly, lidi jezdi nakupovat do obchodnich center na okraji mest a na namesti nepotkas cloveka.
Já bych řekl, že ty zkrachovaly dávno. Vždyť už tam jsou jen hotely/penziony, v postranních ulicích pár hospod a sem tam zlatnictví, drahý sklo/porcelán a luxusní hadry. Což živí cizinci (s nabídkou supermarketů se to myslím nepřekrývá).
Postřehl někdo, jak přesně to má být Na Sadech realizováno? To chtějí jeden stávající pruh vymezit pro autobusy, nebo vykácet část parku a ulici rozšířit?
ne nepustí tam auta, takže MHD ten jeden pruh stačit bude. Když tam mimo špičku pustí všechny, tak se tam budou plácat stejně jako dnes...
Nejcastejsi otazky a nejcastejsi odpovedi nejdete zde http://www.koridormhd.cz/faq.html
A ty odpovedi mysli vazne nebo je to jen spatny vtip?! Pevne doufam v to druhe.
ten protěžovaný Máj! Do háje, Budějce nejsou jenom Máj!
Pozor na zilku! Uplne jednoduche. Podivejte se, jak se stavi dalnice. Take se zacina s opravou/stavbou dalnich pro nejpouzivanejsi smery a mista s vysokou husotou obyvatel, to same vlakove koridory. Stejne tak je to i s tim oridorem na Maj, kde to prospeje vysokemu poctu lidi.
Vse najednou nejde a zacit u koridoru z Dubneho do Branisova neni asi to nejlepsi, ne?