- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že by dráhy měly všechny lokomotivy vpředu opatřit dvojitou radlicí aby chránila předek lokomotivy před poškozením a odhazovala případná auta z cesty vlaku.
A k přejezdům. Dřív byly závory ručně ovládané a byl u nich vechtr. Vechtry se zrušily, závory zmizely a dvě světýlka proti slunci se snadno přehlédnou. A při dnešních krádežích čehokoli je spíš zázrak, že signalizace někdy funguje.
Prehlednuti svetel ani zavada nejsou castou pricinou tehle nehod. Vetsinou za to muze prosta lidska blbost. Vyjimky jsou velmi vzacne.
by mě zajímalo, kolik lidí zase nadávalo na vlaky jak jsou nespolehlivé a jak je to strašný apod.
některé přejezdy nejsou dvakrát košer. ale když tam nic nesvítí, klidně zastavím, stočím okýnka a poslouchám, jestli nejede vlak. bejvá dost hlučnej a houká. a když je čistej vzduch, projedu. ale je to málokdy, většinou je na koleje vidět, i když někdy bídně.....
V Hrdějovicích jsou tři přejezdy přímo v obci a dva těsně před. Ani jeden není bezproblémový. Několikrát denně se stává, že tam nejdou světla. Bohužel okolí přejezdů je tak nepřehledné a zarostlé, že se tam nedá dobře rozhlédnout. Navíc všechny tři přejezdy v obci jsou z jedné strany do kopce. Je jen otázkou času, než dojde k opravdu velkému průšvihu. A dráhy všechno budou házet na řidiče, protože ony mají zabezpečovací zařízení v pořádku.
A ze je v době chytrých telefonu složité natočit přejezd s neblikajicimi světly, když přes nej jede vlak, ze?