Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Českých Budějovicích chybí autobusy, město zachrání karosy z Prahy

Dopravní podnik v Českých Budějovicích je v úzkých. Rozkopané ulice, omezení a změny tras zapříčinily, že mu nestačí vozový park, a pro září a říjen si tak musí půjčit osm autobusů. Ty už za dva týdny dorazí z Prahy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Scarlett from Scottland

jo takže linku 5 nechcete rozdělit

ale u linky 9 vám to nevadí? ;-O

0/0
21.8.2012 8:13

Branca

Re: jo takže linku 5 nechcete rozdělit

To ještě buďme rádi, že to udělali jak to udělali mohli dát taky na radu pana primátora - do sucháče se dá chodit jednoduše pěšky - přes lávku - jak zněla jeho rada když zrušili noční linku, která jezdila i do toho městem zapomenutého kraje :-/

0/0
21.8.2012 12:31

Scarlett from Scottland

Re: jo takže linku 5 nechcete rozdělit

no to mi ani neříkejte.... já osobně už přes lávku nepáchnu ani za dne, od té doby, co nějaký úchyl..... blééééé

0/0
21.8.2012 12:33

mnmn

Proooooč?

Je tedy nenahradí parníkama? Ty jezdí prázdný a majitel lodí by z vděku za připravenou lodní cestu mohl jezdit třeba linku Kavárna Klika-Gerbera zdarma aspoň půl roku.!!

+1/0
20.8.2012 17:54

Keni

Amateři

Nechápu, proč v Římě jezdí trolejbusy od Škodovky, co deokáží jezdit i úseky bez trolejí. Prostě jezdí na lince pod trolejema, ale zajíždí i do centra a tam troleje nejsou. toto by se hodilo na většinu českých přímestkých linek a v případě nějaké rekonstrukce by nebyl problém. V nice jim takto jezdí i tramvaje, ale ty mají ty úseky bez trolejí nej pár set metrů.

Hlavně, že vrámci ekologii platím enesmyslné solárn9 panely. Zde by to jistě taková darda nebyla.

0/0
20.8.2012 17:35

mnmn

Re: Amateři

Jojo to jsem viděl i matičce stovježaté ale to je podle mě jen na nějaký nouzový popojezd.

0/0
20.8.2012 17:39

wrah

Re: Amateři

Tramvaj to má (pokud na to není speciálně dělaná) opravdu jen na nouzový pojezd, A) dojezd je omezen na méně jak kilometr, b) rozjezd je velmi velmi pomalý. Směrem do kopce by se patrně nerozjela vůbec. (Motory které si normálně při rozjíždění řeknou o 700-800A dostanou třeba jen 50A.) Trolejbus, který má jakožto silniční vozidlo daleko lehčí podvozek a konstrukci vůbec by mohl klidně vozit tunovou baterii, s kapacitou dojezdu třeba 10 km. Ale musí na to být konstruovaný, což současný sériový určitě není.

0/0
20.8.2012 19:42

BOTANIC1963

Re: Amateři

Jsou trolejbusy s přídavným naftovým motorem ale jsou cca o 2 miliony drazší což při dnešní ceně Škody 25Tr asi

16 miliónů je poměrně velký nárůst .

0/0
20.8.2012 22:53

bkv

Re: Amateři

No nevím, pokud myslíte Prahu, tak tam přestaly trolejbusy jezdit v roce 1972. Takže asi šlo o předváděcí jízdu.

0/0
20.8.2012 19:47

bkv

Re: Amateři

Takové trolejbusy jezdí i v českých městech. V Plzni např. jezdí takové trolejbusy na linkách, kde je část bez trolejí, nebo při výlukách.

0/0
20.8.2012 19:49

mnmn

No

ideální by bylo kdyby vedení radnice nakoupilo tříkolové rykši,posadilo se do sedla a šlápli do pedálů a ty lidi prostě rozvezli po těch nákupech a za zábavou.Protože autem se po Budějovicích pohybovat také nedá a o parkování nemluvím.To vše kvůli rozprodaným pozemkům na kterých měli stavět obchvaty a vhodně investovaným penězům do letiště,zplavnění Vltavy,hokeje,fotbalu a dalších sportovních aktivit je doprava ve stavu v jakém je.A až nám rozkopou v září Lidickou (kterou měli dělat přes prázdniny-původně) tak lidé budou vozit děti do školy a školek asi na nafukovacích matracích.Děkujeme.Kdy že budou ty volby?;-O

+1/0
20.8.2012 17:13

běhavka

Re: No

Tak choď pěšky, ty chytráku, evidentně nejsi zvyklý vyndat preel z auta. Takové, jako jsi ty, ty mám nejradši. Autem nejradši až do postele.

+1/0
20.8.2012 21:03

Mysel

Re: No

Ja mam zase nejradeji ty, kteri ve sve bezbrehe idiocii jasne vedi, jaka doprava je pro nekoho jineho nejlepsi. Takovy komunista krizeny s hlupakem. :o)

+2/0
20.8.2012 21:04

mnmn

Re: No

Běhavko ty jsi tak chytrý že snad musíš taky makat na magistrátu.!!!!!!!!

0/0
20.8.2012 22:19

Lanýž84

Re: No

Je pravda, že lidi jezdí autem i tam, kde jsou pěšky za deset minut. Pak to nemá být takhle zacpané.

0/0
21.8.2012 7:36

Scarlett from Scottland

Re: No

to že si lidi vozí zadky i tam, kam by došli pěšky nebo bez problému městskou, je prostě holý fakt

0/0
21.8.2012 8:12

sanborn

takže pro pražský DP si najímá na linky autobusy Veolia

Transport a své autobusy nechává stát v garážích,to je jistě nějaký výhodný outsourcing

+1/0
20.8.2012 17:04

LadislavH

Re: takže pro pražský DP si najímá na linky autobusy Veolia

Linkové vedení, jízdní řády atp. má na starosti ROPID. Mimo jiné se také přes něj dostávají dopravci do sítě PID, tudíž Veolia atd. mají smlouvu s ROPIDem, nikoli s DPP. Pro DPP jsou konkurencí... Outskurving v tomto případě nenalezneme.

0/0
20.8.2012 23:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.