- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Při zavedení IDS by z Lhenic lidé jezdili do Netolic na vlak a obloukem se dostanete do Budějek.A nebo z Trh.Svinů by se jezdilo na vlak do Borovan-obloukem.Cenově to vyjde stejně,ale časově dost špatně.Pokud si někdo myslí,že si vymýšlím-tak tento systém funguje na v okolí Brna.
A pokud někdo přijede odjinud(který systém nezná),tak je ztracen
Vyklube se z toho noční můra!
a co tak zakázat vjezd do ČB a centra všem kteří nemají trvalé bydliště v ČB, postavit záchytná parkoviště a ti co chtějí do centra tak jedině autobusem, jinak zpoplatnit vjezd, projetí po okruhu nechat volné ale jinak platit a platit .......... co paní Popelová??? když tak preferujete MHD a provoz městem je tak přeplněn tak toto je řešení, dobudovat obchvat a všechny ty co denně dojíždí do města pěkně zkasírovat ...............
Na tohle Popelová neslyší, už několikrát jsem to také navrhoval...
To je obecné nepochopení, cestujícímu je to jedno pokud jede jednou za čas kolik a jaké má jízdenky.
IDS je o tom aby dopraci nemuseli vydávat peníze na marketing a nemuseli se starat o výběr peněz, různé reklamace, průkazky atd...
Pro Jihočechy by samozřejmě mohl být IDS na území celého kraje hned ale s podmínkou pouze na měsíční jízdenky za výhodnou cenu, a tržby si pak dopravci mezi sebe rozdělí podle toho s čím do IDS vstupují. A k tomu opravdu nepotřebujete nic než chuť.
Jinak u IDS je paradox že dopravu možná trošku zlevníte pro hodně lidí ale pro pár domorodců co jezdí 1-2 zastávky zdražíte o 100-300%.
Pokud se udělá při plánování IDS nějaká blbost, jako pásma pro jistotu bez překryvů, tak je možné, že do vedlejší vsi to bude stát stejně jako jakákoli cesta přes "hranice."
Jenže tomu lze vždy zabránit a tarif udělat lépe. Mimochodem přípražské vlaky mají kombinaci (možnost jet na tarif ČD-podle ujetých km nebo na tarif PID s přestupem).