Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zloděj ukradl nákladní auto naložené tunami starého železa

Táborští policisté pátrají po neznámém zloději, který v noci na úterý ukradl nákladní auto s korbou naloženou několika tunami železného odpadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

medved.m

Dneska je to hotový

"nejdůvěryhodnější etnozpravodajský server"

0/0
29.8.2012 12:09

JerryK

Výzva cajtů

v závěru článku je opravdu úsměvná ;-D

První by to přeci měl vědět šmelinář ve sběrně, pokud se nemýlím...

0/0
29.8.2012 10:47

redusy

tak je fakt prekvapeni

0/0
28.8.2012 21:13

wrah

Že to nahodil

Docela se divím, že to ten zloděj potichu nahodil a zmizel. Pokud vím, tak V3S zrovna není známá startováním na první ťuknutí a navíc při tom dělá takový kravál, že bych čekal, že se seběhne celá ves.

0/0
28.8.2012 19:36

hamhamham

Re: Že to nahodil

Proč celá ves? Jestli hrčí každé ráno, tak to nikoho nezajímalo. U nás tak ukradli 815 i s vlekem. Všichni okolo si mysleli, že šofc de do práce.

0/0
29.8.2012 0:05

kajak v zákoně

Kdo to byl ?

0/0
28.8.2012 15:45

karelka3

Re: Kdo to byl ?

dozpívej druhou půlku, a máš zloděje.;-D

0/0
28.8.2012 15:48

stefi_ul

Re: Kdo to byl ?

nazev pisne je Cikan cerny, cikan... Je to lidova pisen ;-D

0/0
28.8.2012 16:09

čurila plenkovič

nutno hlídat všechna auta

jsou také ze železa

0/0
28.8.2012 14:47

zorro_rojo

Re: nutno hlídat všechna auta

Bohuzel dnes je na nich i dost casti z hliniku ci jeho slitin, nejaka ta med.. a co se nehodi do kamen, skonci v rybnice. (pak to po dvou letech policajti pri vylovu nasli a kamarad jeste platil za odvoz a likvidaci. I kdyz kradez nahlasil.):-P

0/0
28.8.2012 16:47

Pinkkk

Tak moment!

Možná se chtěl jen projet a za to nedostane víc, než měsíc zametání náměstí. Žádná krádež,  jen vypůjčení.

0/0
28.8.2012 14:36

stefi_ul

Re: Tak moment!

no ale tuna oceli vyda na precin, takze v pohode.

0/0
28.8.2012 16:09

pepe88

tip nebo typ????

Praga V3S je známý tip nákladního auta. To asi píšou pěkná tipové.

0/0
28.8.2012 14:27

pepe88

Re: tip nebo typ????

a sám si to po sobě nepřečtu -  pěkní

+1/0
28.8.2012 14:27

Indi.HK

Re: tip nebo typ????

Ty kejklíř náramný to být.

0/0
28.8.2012 15:41

WIFI

Re: tip nebo typ????

no to info o barvě "  Praga V3S je známý typ nákladního auta. Ten ukradený měl zelenou barvu" je taky dobrý. Na fotce je asi modrý auto

0/0
30.8.2012 8:24

Levicovy.Pravnik

V3S se dělala

ještě v roce 1982?8-o

0/0
28.8.2012 14:25

schwejk

Re: V3S se dělala

myslím, že jo. a s nějakejma lepšíma motorama.....;-D;-D;-D

0/0
28.8.2012 14:27

duchodkyne

Re: V3S se dělala

jj, kapku zvednutý výkon, palubní napětí 24V (původně 12)

0/0
28.8.2012 14:29

Levicovy.Pravnik

Re: V3S se dělala

vždy ten motor dělal strašně velký kravál no a fekální vozy V3s JEZDÍ Doted

0/0
28.8.2012 14:35

Indi.HK

Re: V3S se dělala

Vejtřaska bylo naše nejlepší nákladní auto. To vylezlo ze všeho.

0/0
28.8.2012 15:42

Levicovy.Pravnik

Re: V3S se dělala

Ale moc výkon nemělo.

0/0
28.8.2012 15:56

stefi_ul

Re: V3S se dělala

no tak to hlavne nebyl tezky nakladak ze, ale pouze trituna do terenu a petituna na zpevnenem povrchu. Tak na co by tam potrebovali silnejsi motor?? Hodis redukci a vyjedes i s elektromoturkem - nadsazka...

To auto je proste primarne vojensky special. Vyrabeny 53-85. Pozdeji se z nej vyvinula S5T. Ale vajtra je proste vajtra. Kdo ji ridil v terenu, vi.

0/0
28.8.2012 16:15

:Moravian:

Re: V3S se dělala

Jo a pokud jsi vjel do vymolu tak ti volant taky mohl zlomit zapesti...Rev, smrad, horko od motoru - tot PV3S.

0/0
28.8.2012 17:24

ElGeorge nesmazatelně zapsaný

Re: V3S se dělala

Kdyby jen fekály, jako jeřáb je v energetice nenahraditelná, jen dnes už mají některé repasy buď motory Avia, nebo v lepším případě Detroit.

0/0
29.8.2012 8:53

duchodkyne

Re: V3S se dělala

Tady píšou, že až do r. 1985. Ale to už byly verze M2

http://cs.wikipedia.org/wiki/V3S

+2/0
28.8.2012 14:28

schwejk

no

vééska a zelená barva? divný.....;-D;-D;-D

+1/0
28.8.2012 14:23

stefi_ul

Re: no

no tak byly i modry montazni dilny a sklapecky, oranzovy jerabky... co tam mas vtipnyho dal??

0/0
28.8.2012 16:16

ElGeorge nesmazatelně zapsaný

Re: no

Nemluvě o šedých...

0/0
29.8.2012 8:54

Kidkid

Dneska aby člověk

auto naložené šrotem hlídal se zbraní v ruce. Proč si majitel neobjednal nějakou hlídací službu? Doufám, že vše má alespoň dobře pojištěné aby nepřišel zkrátka.

0/0
28.8.2012 14:17

schwejk

Re: Dneska aby člověk

zase tolik vejtřasek už dneska nejezdí. neměl by to bejt problém. pokud s tím nezajel do nějaký stodoly a odtud to bude vozit na kárce za osobákem....;-D;-D;-D

0/0
28.8.2012 14:25

stefi_ul

Re: Dneska aby člověk

to je prave to... pojizdnych moc neni a pritom to v terenu je neprekonatelny "nakladak".

Lesnici je pouzivaji stale. Lehky, uveze to hodne, ale vyjede to i kopec s metrovym blatem... Jedna redukovana a kopec s 50ti procentnim stoupanim neni problem.

Vajtra vyjede vic, nez ma drtiva vetsina ridicu koule... O tom je tohle auto.

0/0
28.8.2012 16:18

zorro_rojo

Re: Dneska aby člověk

Pokud vim, tak by mela vyjet i 100%.

Nekde se udava 70, nekde i 60 - mozna podle modifikaci.

ale pro klasicky valnik se zatizenim by to melo byt 100. (tedy 45 stupnu) :]

http://www.automobilrevue.cz/rubriky/truck-bus/historie/praga-v3s-legendarni-praga-v3s_41137.html

+1/0
28.8.2012 16:54

Mysel

Re: Dneska aby člověk

Ano, v terenu je vejtra neprekonatelna, na silnici bohuzel temer nepouzitelna. Ale stroj je to skutecne obdivuhodny!

0/0
28.8.2012 17:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.