Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zloděj si vyhlédl Škodu 110 s tygrem na kapotě. Zmizela z Tábora

Legendárních škodovek "stodesítek" se vyrobilo přes milion kusů. Myslíte si, že čas tohoto auta už je nenávratně pryč? Chyba. Pro zloděje v Táboře byl právě velmi udržovaný a pojízdný kousek neodolatelně lákavý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kuck.fsčm

Deda

ted prodal 110R za 50tis. to me pekne na...l.A koupil si k 90tinam BMW

0/0
27.9.2012 18:40

b-blue

?

co? takovej paskvil? kdyby to bylo aspon 110ka eRko, nebo starší litrárna žábrovka, tak neřeknu, ale tohle?:-/

0/0
26.9.2012 20:02

kuck.fsčm

Re: ?

Co je prosim "litrarna zabrovka"?Myslite Skodu 1000MB?

0/0
27.9.2012 18:37

daňový poddaný

Re: ?

víte, voni i ty tisícovk ybyly vlastěn dvě generace a ta starší měla nasávač v zduchu pro motor umístěný vzadu ve tvaru žaber, ty novější už měl ynasavač vzduchu přísně rovný, podobně jako stovky...

0/0
29.9.2012 6:12

MFD to hraje s náma

Lupo

Na fotce neni Š 110, ale 100. ;-€

0/0
26.9.2012 19:17

Emiliano Zapata I

Re: Lupo

A jak jsi to poznal?

0/0
26.9.2012 19:56

b-blue

Re: Lupo

asi se ji podival do motoru ;-D néé, já myslím, že ty stodesítky mely právě 4 svetla.. ale je to jenom moje domněnka..

0/0
26.9.2012 20:01

Hra11

Re: Lupo

4 světla měl vpředu model Š 110 LS.

+1/0
26.9.2012 20:30

zorro_rojo

Re: Lupo

Presne. Autor puvodniho prispevku vi zjevne uplne kulove, ale aspon umi psat...

0/0
26.9.2012 22:31

kuck.fsčm

Re: Lupo

Predne tak.A ta je prece na te fotce.

0/0
27.9.2012 18:36

Emiliano Zapata I

Re: Lupo

Já právě myslím, že ne. To bylo podle výbavy nebo provedení, bez ohledu na kubaturu. Ale možná se mýlím. Nevíte to někdo?

0/0
27.9.2012 20:27

nemsi

taky se hodne kradou

rakusaky ! ( zapalovace )

0/0
26.9.2012 15:56

b-blue

Re: taky se hodne kradou

no to nevím.. já jich měl asi pět a žádný mně nikdo neukradl, spíš jsem je postrácel.. ale jinak je mám radši než americké Zippo

0/0
26.9.2012 20:06

julie k.

Husinecká ulice

Husinecká ulice leží mezi Maredovým vrchem a Ústeckým předměstím? Odkdy? Husinecká ulice je odjakživa součástí Ústeckého předměstí. To je taková práce ověřit si správnost místních názvů, když už je v článku používám?

+2/0
26.9.2012 15:24

Mysel

Re: Husinecká ulice

Na iDnes? Neblaznete, to je v bulvaru zbytecne.

+2/0
26.9.2012 16:34

Antidukat

A za kolik se prodává Favorit?

První vyrobené kusy už jsou taky veteráni.....;-)

0/0
26.9.2012 13:19

cubebike

Š 1000 MB byla lepší

ta krabice 100 to moc nevylepšila

+3/0
26.9.2012 12:40

yawar

Re: Š 1000 MB byla lepší

A to zas jo, taky se mi ten tvar líbil víc :-) Ale stovka byla moje, tak k ní mám vztah zase jiný.

0/0
26.9.2012 12:51

debeer

Re: Š 1000 MB byla lepší

No a ještě pěknější byla Š 1100 MBX. Dvoudveřový krasavec, bez středního sloupku.;-)

+1/0
26.9.2012 16:42

jenickK

Teda, když ji vidím takhle naleštěnou,...

tak je fakt nádherná. Kdyby to mělo uvnitř moderní techniku, tak si ji hned koupím.

0/0
26.9.2012 12:29

Antidukat

Re: Teda, když ji vidím takhle naleštěnou,...

Jako ESP, klimu, mrtvý úhel, xenony, tempomat, DSG.....?8-o

0/0
26.9.2012 13:20

Manstein

Re: Teda, když ji vidím takhle naleštěnou,...

Tohle misto toho melo KSC, SSM a RVHP ...

+1/0
26.9.2012 13:32

daňový poddaný

Re: Teda, když ji vidím takhle naleštěnou,...

tyhle bezpečností prvky neznám 8-o

0/0
27.9.2012 1:32

Šuša

Kdyby

byla bez tygra pes po ní neštěkne. ;-D

0/0
26.9.2012 12:26

Chytrakz hospody

Křyšťalová Lupo

Tyto škodovky byly nazývány "stovkou" nikoliv "stodesítkou". Tyto auta nahradily plechárny zvané "tisícovka" nikov "jedenáctistovky".  Obě škodovky se dělaly s motory 998 ccm a 1.196 ccm. Slabší motor byl prioritní a proto se vžily názvy stovka a tisícovka.Jjedenáctostovka a pak stodesítka znamenaly, že je to něco víc a  frajeři říkali, že eLeSko, to byly ty nejlépe vybavané stodesítky, silnější motor a nadstandardní výbava. Stály však cca o 15.tis. Kčs více základní model a to byla "stovka S". Do milionku vyrobených pekáčů se počítaly všechny modely a dominatní byla stovka;-O

+2/0
26.9.2012 12:24

yawar

Re: Křyšťalová Lupo

Pokud vím, tak tisícovka se obecně říkalo předchozímu modelu, "embéčku", podle oficiálního označení Škoda 1000 MB. Tedy jiná, starší karoserie. Tahle kastle, v silnější kubatuře a označením Škoda 110, měla právě nověji pod kapotou motor 1107 ccm. To je ta stodesítka, dokonce si pamatuju, že se poznala zezadu žebrováním na olejové vaně (stovka měla vanu zespodu rovnou). jinak moje srdeční záležitost, protože to bylo moje první auto (stovka, později s přendaným motorem 110)

0/0
26.9.2012 12:45

Nwkt

Re: Křyšťalová Lupo

Jseš úplně mimo

+1/0
26.9.2012 12:46

roxxor

Re: Křyšťalová Lupo

Byla stovka a stodesítka, tedy obě. Měly jinak přední světla a zadní mřížku. A hlavně motor.

A pak ERKO V a stotřicítka. Ty (130) se ale sehnat normálně nedaly.

+1/0
26.9.2012 13:07

Hra11

Re: Křyšťalová Lupo

http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_110

Oživte si to.

0/0
26.9.2012 20:38

Kirů

Re: Křyšťalová Lupo

Chytraku z hospody, že ty si něco pil ?

My měli doma  Škodu 110 L....žádné, jsi nějak mimo mísu chytráku !!!

0/0
27.9.2012 7:59

burden

asi jsem ji viděl

Škodu 110 s tygrem na kapotě jsem viděl dnes kolem 10,00 anžto jela v Praze Ďáblicích směrem od starých Ďáblic na sídliště. SPZ jsem si nevšiml, ale takových aut moc není.

Petr N

+3/0
26.9.2012 12:22

TommyCZ

Re: asi jsem ji viděl

Volej 158

0/0
27.9.2012 9:27

sucipej roznec IV

Denne se ukardne aut...

proc psat zrovna o popelnici s tygrem?

+1/0
26.9.2012 12:17

roxxor

Re: Denne se ukardne aut...

Protoze nelakyho anonymniho Mondea nebo Octavie si nevsimne nikdo. Tyhle skodovky si uz mozna nekdo vsimnul. Viz prispevek vyse.

+2/0
26.9.2012 13:09

baxaras263

Nebo se někomu nechtělo platit 10 litrů

ekologického výpalného

+2/0
26.9.2012 12:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.