- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ted prodal 110R za 50tis. to me pekne na...l.A koupil si k 90tinam BMW
co? takovej paskvil? kdyby to bylo aspon 110ka eRko, nebo starší litrárna žábrovka, tak neřeknu, ale tohle?
Co je prosim "litrarna zabrovka"?Myslite Skodu 1000MB?
no to nevím.. já jich měl asi pět a žádný mně nikdo neukradl, spíš jsem je postrácel.. ale jinak je mám radši než americké Zippo
Husinecká ulice leží mezi Maredovým vrchem a Ústeckým předměstím? Odkdy? Husinecká ulice je odjakživa součástí Ústeckého předměstí. To je taková práce ověřit si správnost místních názvů, když už je v článku používám?
Na iDnes? Neblaznete, to je v bulvaru zbytecne.
První vyrobené kusy už jsou taky veteráni.....
A to zas jo, taky se mi ten tvar líbil víc :-) Ale stovka byla moje, tak k ní mám vztah zase jiný.
tak je fakt nádherná. Kdyby to mělo uvnitř moderní techniku, tak si ji hned koupím.
Jako ESP, klimu, mrtvý úhel, xenony, tempomat, DSG.....?
Tyto škodovky byly nazývány "stovkou" nikoliv "stodesítkou". Tyto auta nahradily plechárny zvané "tisícovka" nikov "jedenáctistovky". Obě škodovky se dělaly s motory 998 ccm a 1.196 ccm. Slabší motor byl prioritní a proto se vžily názvy stovka a tisícovka.Jjedenáctostovka a pak stodesítka znamenaly, že je to něco víc a frajeři říkali, že eLeSko, to byly ty nejlépe vybavané stodesítky, silnější motor a nadstandardní výbava. Stály však cca o 15.tis. Kčs více základní model a to byla "stovka S". Do milionku vyrobených pekáčů se počítaly všechny modely a dominatní byla stovka
Pokud vím, tak tisícovka se obecně říkalo předchozímu modelu, "embéčku", podle oficiálního označení Škoda 1000 MB. Tedy jiná, starší karoserie. Tahle kastle, v silnější kubatuře a označením Škoda 110, měla právě nověji pod kapotou motor 1107 ccm. To je ta stodesítka, dokonce si pamatuju, že se poznala zezadu žebrováním na olejové vaně (stovka měla vanu zespodu rovnou). jinak moje srdeční záležitost, protože to bylo moje první auto (stovka, později s přendaným motorem 110)