Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Komunisté chtějí v jihočeské krajské vládě náměstka a až tři radní

Křeslo vicehejtmana a nejméně dalších dvou až tří radních z jedenácti budou požadovat komunisté po vítězných sociálních demokratech v případě uzavření společné koalice v Jihočeském kraji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

běhavka

To je sice k smíchu, ale

spíše fakt k pláči. Braný, který se roky válí ve sněmovně a dělá tam úplný h....o, bude diktovat, jak bude vypadat kultura na jihu Čech. Proboha! Třeba nějaké hry o pohraničnících, co soudruhu?

A k Zimolovi - pořád vytahuje jeho historky o tom, jak byl aktivní v listopadu 1989...ale ono se rychle zapomíná, když mu jeho nenažranost zatemnila mozek...ostatně je taky z pohraničí, tak si se soudruhem pohraničníkem určitě budou dobře rozumět.

+1/0
15.10.2012 20:31

Imhotep8

Re: To je sice k smíchu, ale

Mohl byste být konkrétnější s tou Zimolovou nenažraností?

0/0
15.10.2012 20:41

běhavka

Re: To je sice k smíchu, ale

No protože křeslo hejtmana za každou cenu, i s komunisty, to nestačí?

0/0
15.10.2012 20:44

Imhotep8

Re: To je sice k smíchu, ale

To je všechno? Vy znáte někoho v politice, kdo by nechtěl ke korytu? ;-)

0/0
15.10.2012 20:47

běhavka

Re: To je sice k smíchu, ale

Jo, znám.

0/0
15.10.2012 20:48

Imhotep8

Re: To je sice k smíchu, ale

Je tajemstvím, kdo je ten zázrak?

0/0
15.10.2012 20:53

Abakkus

Re: To je sice k smíchu, ale

On si zase Braný zas tak moc vyskakovat nebude,protože bude brát úplatky o 106 :)

0/0
15.10.2012 21:09

Imhotep8

Re: To je sice k smíchu, ale

Dal jste se také na pohádky?

0/0
15.10.2012 21:10

Abakkus

Re: To je sice k smíchu, ale

Ne, jen úsudek. Ještě se nabízí, že chce za každou cenu koryto, i když o kultuře nic neví:)

Když koukám na jeho sliby na webu ksčm, tak z postu kultury nic neprosadí...Ale zajímavé, jak se z levicové strany stává strana s pravicovým programem, když chce podporovat zemědělce. Asi cítí kolektivní vinu za 50.léta, když je násilně likvidovala....

0/0
15.10.2012 21:15

Imhotep8

Re: To je sice k smíchu, ale

Aha.

0/0
15.10.2012 21:20

kratky

ČSSD+KSČM?

..a co na to Jan Tleskač ? a hlavně Pavel Dlouhý ? :-P

+1/0
15.10.2012 19:33

julie k.

S komunisty ne!

Nechápu, proč by sociální demokraté šli do koalice s komunisty, když spolu s Jihočechy (mezi kterými je několik velmi zkušených a úspěšných starostů a odborníků) a dalšími demokratickými stranami (kromě ODS) budou mít pohodlnou většinu. Mezi jihočeskými komunisty žádného Dolejše nevidím, je to  jen posttotalitní panoptikum.

Ještě si na komunistické vedení kraje dobře pamatujeme...  Pánbůh s námi!

+1/0
15.10.2012 17:29

Imhotep8

Re: S komunisty ne!

Těmi "úspěšnými" starosty a odborníky z řad Jihočechů myslíte třeba starostu Strakonic Vondryse, který zadlužil Strakonice půl miliardou a tomu městu už nikdo nechce dát úvěr? Nebo snad Luboše Průšu z Písku, který se podepsal po megalomanskou přestavbu tamního kulturního domu, který nechtěl žádný nájemce a město na něj těžce doplácí? Nebo máte na mysli podporu azbezstového Thomy, který de facto zlikvidoval rezevrní účet města? A tak by se dalo pokračovat. To je panoptikum neschopnosti a bezbřehého kariérismu. Rodná ODS přestala dodávat korýtka, tak hup rychle jinam a původní stranu kritizovat.

0/0
15.10.2012 17:51

Abakkus

Re: S komunisty ne!

Další pohádku by jste neměl? :)

Mám pocit, že zrovna starosta Tábora není nejhorší

+1/0
15.10.2012 19:11

Imhotep8

Re: S komunisty ne!

Ale to víte, že měl. Třeba tu o Průšovi, který se po minulých krajských volbách třásl o místo ředitele krajského úřadu. To mu nakonec zachránila ODS, když se Zimolou uzavřela podrobnou koaliční smlouvu, která zabránila čistkám.

Nebo o Průšovi a předvolebních domech v Písku na nábřeží, před kterýmu byl varován, neb tam vždy řádily povodně. Smetl to mávnutím ruky. Pak přišel rok 2002.

Nebo o Vondrysovi a lávce za miliony  ve Strakonicích, kterou nikdo nepotřebuje.

No a když tvrdíte, že to jsou pohádky, tak dokažte, že to není pravda.

Satrosta Tábora skutečně není ten nejhorší. Např. jeho tance okolo rekonstrukce D3 byly docela zajímavé. Jenže na téhle kandidátce je jednooký mezi slepými.

0/0
15.10.2012 19:30

Abakkus

Re: S komunisty ne!

Přesně tomuto mohu a nemusím věřit a já nevěřím .)

0/0
15.10.2012 19:53

Imhotep8

Re: S komunisty ne!

Nevěřte, prověřte.

0/0
15.10.2012 19:57

Abakkus

Re: S komunisty ne!

Když máte, dle vás kompromitující informace, tak jste měl jednat u patřičných orgánů, ne?.)

0/0
15.10.2012 20:01

Imhotep8

Re: S komunisty ne!

To nejsou trestné činy. To je neschopnost spravovat věci veřejné v mezích zákonů. Zadlužit město je celkem jednoduché a není to trestné, postavit zbytečnou lávku jde také atd.

Mimochodem, ještě jsem vynechal jednu zbrusu novou ZŠ ve Strakonicích. Opět zbytečně drahá ptákovina, ale když si to pan starosta prosadil ...

0/0
15.10.2012 20:10

Abakkus

Re: S komunisty ne!

Otázkou je, jestli se to nelíbí jednomu nebo většině...Evidentně to zas tak špatný nebude, když si je lidi zvolili.....)

0/0
15.10.2012 20:15

Imhotep8

Re: S komunisty ne!

Tak pokud Vám nevadí 500 milionů dluh, téměř vyčerpaný kontokorent a označení jako rizikově hospodařící obec, pak nic proti tomu. To jsou Strakonice.

Pokud Vám nevadí kulturní dům, který se opakovaně nedaří pronajmout a musíte na něj draze doplácet, pak nic proti tomu.

Pokud Vám nevadí azbestové školy v Č.B. a vyčerpaný rezervní účet města, tak nic proti tomu.

Pokud chcete, aby se tak hospodařilo v celém kraji, pak je to Vaše volba.

0/0
15.10.2012 20:24

Abakkus

Re: S komunisty ne!

S azbestem je to na dlouhou trať, z toho nemá cenu vinit současné zastupitelstvo. Školy byly postavené někdy v minulém režimu, kdy se "nevědělo" že je azbest zdraví škodlivý. Dnes jsou jiné normy, proto se to musí odstranit, a všichni technicky vzdělaní víme, že azbest zlikvidovat je docela oříšek, kvůli jeho struktuře a celkem nákladná investice, která se vrátí...

Do Strakonic nevidím, ale vzhledem k tomu, že je tam dost tmavo tak je asi potřeba nová zš .)

0/0
15.10.2012 20:39

Imhotep8

Re: S komunisty ne!

No jo, jenže ten azbest se tam jaksi pomnožil až po současných stavebních úpravách, kdy asi firma nepostupovala dost odborně.

S tou ZŠ to tedy pitvat nebudeme, ale je to velmi sporná stavba. Hospodaření Strakonic se dá dohledat.

0/0
15.10.2012 20:53

Abakkus

Re: S komunisty ne!

Pokud já vím, tak azbest v budějcích byl vysloveně ve výplních oken, a to je všude kam se podíváte. Každý starý panelák, co není zrekonstruován je vesměs životu nebezpečný a nejen co se týče azbestu, ale i po stránce panelů, kdy obsahují další rakovinotvorné látky.

Já Strakonice nikdy nesledoval, tak se k nim nechci blíže vyjadřovat :)

0/0
15.10.2012 21:07

Imhotep8

Re: S komunisty ne!

Podle inspekce to bylo na více místech. Problém byl, že do toho někdo neodborně hrabal.

0/0
15.10.2012 21:18

Abakkus

Re: S komunisty ne!

Tím pádem se to táhne se socany, když mají na městě svého aparátčíka přes školství a chtělo by to pořádně rozmazat :)

Zrovna u azbestu ve škole by to byla zajímavá novinářská kauza :)

0/0
15.10.2012 21:21

běhavka

Re: S komunisty ne!

A nejsou náhodou v Budějcích na radnici socani? A nemají tam náměstka pro školství? Člověče, odkud jsi spadnul? Evidentně píšeš o věcech, o kterých nic nevíš.

0/0
15.10.2012 20:45

Imhotep8

Re: S komunisty ne!

Jsou tam socani. Kdopak je tam přivedl?

0/0
15.10.2012 20:54

běhavka

Re: S komunisty ne!

Njedřív si zjisti, kdo odvolává ředitele krajského úřadu, ty chytrá hlavo! Rozhodně to není hejtman a ani rada kraje.

0/0
15.10.2012 20:26

Imhotep8

Re: S komunisty ne!

Samozřejmě, že ne. Také jsem nic takového nenapsal. Napsal jsem, že se třásl o místo, protože  když chcete někoho od někud dostat, tak se to dá udělat i tak, že pak jde sám. A rád.

0/0
15.10.2012 20:29

běhavka

Re: S komunisty ne!

Z tvých příspěvků je ostatně vidět, že jenom něco nakousneš a kde nic, tu nic. A jen se zeptám? Jak dobře znáš Zimolu, Braného, Průšu a další, že se tady oháníš jako nejvíce spravedlivý?

0/0
15.10.2012 20:34

Imhotep8

Re: S komunisty ne!

Nejsem žádný spravedlivý. Uvedl jsem konkrétní věci. Pokud to není pravda, tak to vyvraťte.

0/0
15.10.2012 20:36

Filias

Kultura a ŽP

Kultura a životní prostředí pro komanče. No to bude něco :/

0/0
15.10.2012 16:54

Abakkus

Re: Kultura a ŽP

Toho se dost děsím! To snad nemyslí vážně, lidi dali najevo i Jihočechy, tak ať Zimola zapne mozek a začne přemýšlet, je tu kvůli kraji a jeho obyvatelům a ne to co pískne Dluhoš Socbotka a rudá hvězda posvětí z povzdálí ;-€;-OEU[>-][>-]

0/0
15.10.2012 18:33

Imhotep8

Re: Kultura a ŽP

Jihočeši projevili svou vrozenou "ynteligenci" a hned se spojili s TOP09 a chtějí jednat v jednom šiku. Představa spojení ČSSD s TOP09 musí být pro Zimolu obzvláště lákavá.

0/0
15.10.2012 18:46

Abakkus

Re: Kultura a ŽP

Jste vůbec z jihu? .) Nejspíš ne a urážet inteligenci voličů tohoto kraje je podlé.)

0/0
15.10.2012 19:12

Imhotep8

Re: Kultura a ŽP

Jihočechy jsem myslel to volební uskupení a ne obyvatele.

0/0
15.10.2012 19:20

tyraelidis

Chteji posilat vice penez...

chteji prevadet nemocnice na prispevkove organizace. Ale kde nato proboha chteji vzit penize????

0/0
15.10.2012 16:25

Imhotep8

Re: Chteji posilat vice penez...

Takové prkotiny neřeší.

0/0
15.10.2012 19:30

běhavka

Re: Chteji posilat vice penez...

To už chtěl Zimola dávno, ale pak zjistil, jak dobře akciovky fungujou a rázem přestal tlachat nesmysly. Žádnou zásluhu na tom ovšem nemá.

0/0
15.10.2012 20:28

Tce

Krásný kraj...

A přitom tak nádherná kus země to byla. :-P[>-]

+1/0
15.10.2012 16:13

Jozko

shootyho komentar

http://komentare.sme.sk/c/6568042/shooty.html

0/0
15.10.2012 16:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.