- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opravdu skvělý. Takže když budu chtít z Mariánskýho na parkoviště u Slepýho ramene, budu muset jet přes Sady na Mánesovku a zpátky na Dlouhej most, nebo to objet až přes Čéčovku po nábřeží. Na radnici fakt sedí parta debilů.
Snad se opravdu všichni dočkáme, že naše město bude konečně průjezdné zatím máme průjezdnou jen " vodní cestu" myslím, že to mělo být obráceně snad už začnou na naší radnici také troch víc myslet.
Moc se mi líbí jak se to v ČB buduje, něco jako barák od střechy tj. bez základů a potom to vypadá jak to vypadá...Místo, aby by byl konečně tranzitní obchvat, který ulehčí městu samému tak se rozkouskovává město jak to jen jde. Hlavně, že máme "vysokoprofitouvou" vodní cestu a spoustu semaforů na silničním okruhu, který slouží i jako "obchvat". Dále tragický žel. přejezd na Novohradské, který dokáže zablokovat provoz až třeba k viaduktu. Nejsem primárně proti koridorům pro MHD, cyklostezkám,ale toto vše budovat až po tranzitním okruhu jinak to město bude zapleveleno stále. Budějovice jsou na tom úplně stejně jako kdysi Plzeň, kdy v Plzni končila D5 a jiném konci D5 pokračovala.
Jenže dopravu ve městě může město jakžtakž ovlivnit, kdežto výstavbu dálnice nemůže, to musí stát.