- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Odhaduji že dobrých 60procent aut v ulicích jede zbytečně, je to o lenosti šoférů, kteří tato auta řídí, Potřebuji si z Pražský třeba u Družby něco vyřídit třeba někde u Senovážnýho nám., ale nepojedu přece městskou, když mám doma auto, ale ty zácpy, za to přece může neudělanej obchvat, tak to je fakt na palici
Nezdá se mi. Aut je v centru prostě víc, než kolik se jich tam vejde. A každý pokus s tím něco udělat je hned označen za fašismus a jeho původci za blbce. To je pak těžké. A co je výhodné pro jednotlivce nemusím být vždy výhodné pro celek. A dokud toto někteří nepochopí, nehnem se nikam...
Kurník, Idnes by tu diskuzi a přihlašování se do ní mohl domyslet, krucinál...
Nechápu, jak si někdo mohl myslet, že křižovatka Senovážné nám bude po zavedení pref. puhu Na sadech fungovat. Kolabovala už předtím... Ten koridor MHD vůbec nechápu; buď by měl bus jet pref. pruhem z Máje až na nádraží a zpátky, nebo to nemá cenu. Hlavně ale, proč přes Sady jezdí meziměstské busy??? Ty v centru smrdí víc než všechny osobáky dohromady a po okruhu by na nádraží byly i dřív... Prý se taky plánují dieselové minibusy přes hist. centrum, což už je úplná šílenost. To ať přes něj už radši jezdí trolejbusy jako kdysi tramvaj.
No, o něčem takovém se také uvažovalo, ale to by naši automobilisti neschopní vystoupit z auta pohybovat se nějak jinak už asi opravdu nerozdejchali.
(mělo to být samozřejmě pod příspěvkem K. Hagera)
ale to se dalo čekat. Podle mne si namastili kapsu projektanti a nebyli se vůbec podívat, jak to tam vypadá. Člověk, který tam jezdí, tak mu muselo být jasné, že to nevyjde, tak jako to, že se nebude moc jezdit na Rudolfovskou od Sadů. Napadla mne jedna myšlenka ( možná taky blbá ) , ale co by se stalo, kdyby tyto ulice byly jednosměrný. Vím, že by se muselo objet půl města, ale to stejně dneska je, tím pádem by byl pruh pro autobus a dva pruhy pro auta. prostě by se město objíždělo buď zleva nebo zprava............
tak já bych prioritně vyřešil obchvaty a pak bych teprve, podle toho kolik ve městě zbude aut, řešil co s nima
ovšem řešit obchvaty znamená v ČB boj s lidma ktrý si postavili v jejich blízkosti (byť v uzemním plánu jsou už několik let zakreslený) a do toho se nikomu nechce.