Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Už při studiu medicíny se doktorka rozhodla, že nebude léčit chemií

Markéta Kastnerová založila školu přírodní medicíny, vyučuje na pedagogické fakultě a provozuje homeopatickou poradnu. Aby vše zvládala, na rodičovskou dovolenou s rok a půl starým synem nastoupil manžel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D78a33n14i79e33l 72J97a45n18c80a33r51i72k 3629667796241

A akupunktura, cinska medicina, tibetska medicina, ajurveda a podobne jsou samozrejme taky nesmysly, ucinek totiz nezmerily pristroje :-) Ouroboros.

0/−2
8.7.2013 16:12
Foto

S86t31a18n47i88s93l64a34v 74S54t82u80p73k98a 7589358285180

ve srovnání s homeopatiky jsou prvotřídní medicínou na nejvyšší úrovni :)

0/−1
8.7.2013 16:19

D16a42n73i20e82l 45J32a75n20c62a25r75i91k 3449267256621

Tak to nebudete uplne marnej, aspon ze tak :-)

0/−1
8.7.2013 16:25
Foto

S89t30a12n29i97s85l71a27v 40S33t35u34p44k11a 7759618105500

Víte, já bych to i kvitoval, tu homeopatii či celostní medicínu, protože ten stav současné medicíny a přístup lékařů k pacientům je velmi tristní, jenže bohužel si to dost ničí tím, jaký byznys si z toho udělali "homeopatickými léky". Poradny jsou ok, radit někomu životní styl a pomáhat mu pochopit své tělo a jeho odezvy, ale bohužel si to dost kazí těmi homeopatickými "léky" a školením neodborných lidí, což je také další byznys. Tato školení dalších lidí + "léky" produkty, to celé je multilevel marketing, pyramida za účelem, co největšího zisku, bohužel. Raději bych viděl, kdyby se snažili měnit přístup lékařů k pacientům a nejen jich i sester. Bohužel takto kopírují farmaceutický byznys a pak mizí i ono poradenství. Vážný problém pak nastává, když někdo z nich nepozná, že to není psychosomatického původu a nebo nelze vyřešit stav pacienta změnou jeho životního stylu apod.

+1/0
8.7.2013 16:46
Foto

S13t31a52n15i91s83l97a73v 61S14t76u68p21k63a 7439758335100

například internetový obchod vseprozdravi.cz mluví sám za sebe. Kde jak ona celostní medicína? Vůbec ta diskuze na jejich vebu...http://www.wall-street.cz/?p=2952 atd.

0/0
8.7.2013 16:52

D82a16n40i79e73l 68J78a24n79c69a28r78i26k 3129407396491

Ja s vami v podstate souhlasim (krome toho ze homeopatie je placebo - ale cloveka co stavi na empirii nebudu presvedcovat o opaku, ani jednomu z nas by to nic neprineslo, jen bysme zabili hromadu casu). Pro mne je idealni stav moje doktorka s 30ti letou praxi, ktera pred 20 roky postupne zacala nabirat alternativu, psychologii apod. Idealni a vyvazeny stav nekdy nevyhnutelne nutnosti praskovat (borelioza, akutni zanety ledvin a podobne) a stimulovani tela tak aby se nic nerozjelo do chronickeho stavu. Bohuzel ale musim konstatovat, ze podobnych lekaru je minimum a s cim obcas chodi blizci od gynekologa nebo kozare je naprosta tragedie vzpirajici se zdravemu rozumu. Priklad za vsechny - atopicky ekzem = kortikoidy. Naprosto zcestna a nefunkcni lecba u 70% pacientu.

+1/−1
8.7.2013 16:53
Foto

S56t51a35n86i36s95l96a12v 64S85t59u58p65k55a 7309308155430

Musel jsem narychlo odejít a tak jsem Vám tam dal jen rychle kladné hodnocení. To zní rozumně.  Jinak k tomu placebu, myslím si, že homeopatika jsou placeba z mnoha důvodů, které jsem uvedl, ale nyní mě i napadá, že by si vlastně musela odstranit z názvu psychosomatická poradna, pokud by se nejednalo o placebo, proč brát léky na psychosomatický problém? :) Taktéž by měla vskutku vážný problém se zdravotním ústavem, pokud by to nebylo placebo :) Ono je to vlastně šalamounsky vymyšlené, aby to nebylo napadnutelné žádným kontrolním mechanismem a zároveň se to mohlo vydávat, prodávat a tvářit jako léky.  Avšak jako léky to zas odporuje psychosomatické poradně. Stejně je to geniální byznys s téměř nulovými náklady na výrobu, výzkum atd. Stačí už jenom aby někdo vymyslel léky z prány a zpoplatnil je a pak již jen odšroubujete víčko od pránové medicíny a napijete se prázdného nic :)) a pan Jaroslav Dušek by se toho mohl zhostit jako pránový guru :o)

0/0
9.7.2013 2:08

D30a34n11i90e22l 64J45a41n72c85a35r18i78k 3659557776821

No :-) V Rakousku jsou homeopatika placena ze zdravotniho pojisteni (jako lek, ne jako soucast psych. lecby).

Muzu vam dat tip na konstitucni lek, ktery kdyz budete brat 3-4 mesice v predepsanem redeni a pravidelne, zhorsi se vyrazne vas zdravotni stav. Pripadu kdy se nespravnym pouzitim spustili dost vazne nemoci je pomerne taky dost.

Nicmene souhlasim s tim ze napr. Boiron je regulerni farmaceuticka firma se vsemi neduhy a prestreluje cenu homeopatik opravdu hodne.

0/0
9.7.2013 12:52
Foto

S26t67a54n62i85s35l46a53v 44S77t32u67p15k82a 7469538265140

Haha, ech, bohužel, v Německu též a to je právě ono kopírování tradičního farmakologického byznysu. O to hůře, že nepotřebují ani schválení zdravotního ústavu, žádné klinické studie, protože se striktně drží hodnot, kdy se látka vůbec považuje za účinnou a nemůže tedy vykazovat ani nebezpečné vedlejší účinky, nevykazuje totiž žádné. Z Konstituční léčby jako souboru fyzických cvičení a úpravy životního stylu, věřím, že si mohu uhnat cokoliv, ale z konstitučního léku tedy homeopatik s 30C si opravdu neuženu nic, pokud nejsem neurotik a nepodléhám sugescím :o) Ředění 30x totiž znamená, že originální substance byla ředěna 1 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 krát. Budeme-li vycházet z předpokladu, že krychlový centimetr vody obsahuje 15 kapek, představuje toto číslo více kapek vody, než kolik by se jich vešlo do nádrže 50 krát větší než je velikost zeměkoule. Představte si kapku červené barvy rozpuštěné v takové nádrži...

0/0
9.7.2013 13:27

D31a69n90i94e57l 14J19a37n52c49a78r60i23k 3159307776961

Jak jsem predeslal vcera, nebudu vam vymlouvat ze to pri urcitem pohledu nedava logicky smysl :-) Synergie ostatne taky neni zrovna matematicky spravne.

0/0
9.7.2013 13:38
Foto

S62t10a60n82i79s83l85a89v 93S53t45u24p80k26a 7809358265760

Pravda, byl by to nekonečný příběh :)

0/0
9.7.2013 13:40
Foto

S26t68a21n47i75s64l32a34v 84S69t63u92p45k76a 7209388115380

O to je to vlastně zajímavější, že to pojišťovna hradí jako léčbu a léky nemusí procházet velmi dlouholetým, nákladným a složitým schvalovacím řízením před zdravotním soudem, kdy každá část výzkumu PHASE I, II, III, musí být schválena na bezpečnost pro lidi i účinnost ve dvojitě zaslepené studii na minimálně 1000+ pacientech nejlépe z klinik po celém světě. No, to je vlastně ale ta podstata homeopatického byznysu a pojišťovny z toho mají pak samozřejmě také  profit :)

0/0
9.7.2013 13:38

D44a87n50i44e73l 28J40a45n96c89a76r83i55k 3359387446651

No na schvalovacky pozor, ty vychazi z predpokladu ze konkretni akci odpovida konkretni reakce, to z principu odporuje homeopatii (a te konstitucni zvlast), takze onech 1000+ neni mozne realizovat ani kdyby se kazdy homeopat rozkrajel.

Podobne jako s psychologii, predevsim s jung. vetvi.

0/0
9.7.2013 13:43
Foto

S84t60a85n89i32s81l51a49v 97S49t59u79p27k83a 7459288905580

ano, mají to dobře promyšlené, opravdu :o) a pak všechny zavalí svými léky :)) Víte, já myslím, že je naprosto šumafuk, jaká medicína se ve světě vlastně bude dělat, protože lidé si každou medicínu, myšlenku či systém, upraví k obrazu svému :) Stejně jako si udělali korporace trhací kalendář z krásných myšlenek environmentalismu a rozjeli neskutečný byznys s biopalivy, kdy se kácí lesy dvakrát rychleji a obchoduje se s odpustky na CO2 atd. apod., tak se zneužívá i homeopatie. Všem vlkům se rozsvítili oči jak dálkové světlomety, protože ty možnosti, které jim nabízí homeopatika, jsou tak, hmm, sladce uspokojivé a přináší blaho jejich bankovním účtům a trezorům :))

0/0
9.7.2013 13:54

D42a30n89i40e76l 80J89a14n46c44a62r87i22k 3539477366591

Jinak Jaroslav Dusek je experminentator vseho druhu a i kdyz si taky myslim, ze ma Guru ambice, pausalne taky neschvaluje uplne kazdou kravinu :-)

0/0
9.7.2013 12:53
Foto

S57t82a54n98i68s59l84a41v 97S50t15u30p18k85a 7789198905740

Dokud pan Dušek či nějaký homeopatik nepřesvědčuje člověka s diabetes, aby se léčil pranou nebo polykal homeopatika, jsou tací lidé vcelku neškodní a často i velmi příjemní na rozjímání o čemkoliv a celkové uvolnění, odplutí na obláčku za hranice všedního spěchu :o)

0/0
9.7.2013 13:31

D56a53n41i23e58l 39J73a97n96c49a38r89i74k 3479297426391

Ono lidi, kteri pachaji dobro je nastesti male procento, vetsina "alternativcu" vam nic cpat nebude, maximalne o tom s vami pokeca.

0/0
9.7.2013 13:39

K97a81r72o62l20í98n64a 30L37y58s89o86v15á 6888887249132

Milí mládenci,je hezké,že se tady rozběhla tak zapálená diskuze.Zapomněli jste ale na fakt,že nejde o nějakou obyčejnou ženskou,která si nechala nabulíkovat nesmysly o zázračné homeopatické léčbě,ale o vystudovanou lékařku,která ale díky zájmu o skutečně účinnou léčbu svých pacientů,vystudovala další obory,takže má neskutečně širší záběr znalostí a jistě už i zkušeností,nejen než kdokoliv z nás,ale také něž většina lékařů.Z článku je zcela evidentně patrné,že se snaží najít co nejlepší léčbu pro své pacienty za použití všech dostupných možností.Klobouk dolů před takovou lékařkou,která dokázala překročit brány pouze jednoho oboru a je otevřená dalším účinným metodám léčby.Homeopatika nejsou placeba,ale jsou založená na úplně jiném principu než chemická léčiva.Na druhou stranu máte pravdu v tom,že jsou velice drahá.Není to ale vina homeopatů,kteří si tyto léky většinou nevyrábí sami,ale výrobců,kteří využili zájmu o tento druh léčby.

+1/−1
8.7.2013 9:43
Foto

S18t45a84n20i63s21l68a69v 76S22t77u86p50k49a 7109808365880

Mluvte za sebe, co se týče našich znalostí a ne za druhé, které neznáte. Co se týče doktorky, tak znám i primářku, která se dala na homeopatii z prozaických důvodů, kterými ale není rozhodně potřeba lepší péče, lepší přístup k pacientům, tedy psychologický i "psychosomatický", může dělat i bez homeopatie.  Tím hůře, že je odborník a přesto tak činní. Když mi dáte 600Kč na hodinu, tak si s Vámi budu taky povídat jako to dělají homeopati a poté Vám dám lentilky na uzdravení za 500Kč :) Homeopatie není léčba, jen zneužívá toho, co dnešní lékaři často opomíjí a to je přístup k pacientovi, psychologii a jejich naštvání na nedokonalost systému a tím jejich přístupnost k alternativám, využijí této poptávky a uspokojí ji, místo toho, aby jen změnili svůj přístup, ale když si můžou ještě dost na tom vydělat, tak proč by to nedělali pod homeopatií, že?. Dobrý doktor ale přístup, psychologii, ke každému pacientovi individuálně,  ale nikdy neopomíjí a nepotřebuje k tomu žádné cukrové tabletky. Zjistěte si jak probíhají klinické studie, jak se dělají opravdové léky třeba zde http://www.fda.gov/ Celý byznys homeopatický je pouze a jen jeden velký podvod. Už jenom to jejich používání latinských názvů je směšné.

0/−1
8.7.2013 13:52

D32a84n84i66e38l 37J14a22n53c62a44r85i79k 3679237616691

Běžte si zase lehnout dobrý muži :-)

0/0
8.7.2013 15:29
Foto

S42t91a89n97i11s45l73a87v 23S79t62u97p30k85a 7739608355530

Takto argumentovat Vás naučili na fakultě sociálních věd pane Jancarik? :)

+1/0
8.7.2013 15:44
Foto

S38t33a49n32i32s50l31a29v 78S71t75u75p14k97a 7379698475820

a nebo jste již navštívil její homeopatickou poradnu? :o) Je ale dobře, že se stále pokouší neztratit krok s opravdovou medicínou... "Má soukromou homeopatickou poradnu a kvůli udržení kontaktu s oborem pracuje jednou týdně jako závodní lékařka." -  To je dobře, když dokáže poznat rozdíl, možná tam ale shání své klienty :)

0/0
8.7.2013 15:51

D15a13n57i34e58l 23J10a14n63c89a30r22i23k 3659107956461

Nebudu vas krmit, jeste vetsi ztrata casu nez v jinych diskuzich :-) Reknu jen ze kdo chce kam, pomozme mu tam.

0/0
8.7.2013 16:06
Foto

S85t64a43n63i29s60l28a39v 70S40t88u30p48k96a 7259318835400

Děkuji, ale nechci pomoc, ani tu homeopatickou :) To rčení je ale pěkné. Co tedy navrhnout doktorku na ocenění nějakým pěkným bludným balvanem? Docela by mě zajímalo, jakým způsobem by homeopatii při udílení ceny, před konsiliem, obhajovala :)

0/0
8.7.2013 16:16

D22a40n71i32e53l 84J46a84n86c64a59r20i57k 3459437676471

To dostavaji alternativni/celostni doktori pravidelne, zadna novinka.

0/0
8.7.2013 16:26
Foto

S49t97a84n89i81s72l93a46v 82S38t81u20p14k83a 7379358115500

Ano, to je pravda :o)

0/0
8.7.2013 16:49
Foto

S84t88a49n31i75s25l79a62v 42S49t88u67p94k82a 7659688435200

Tady máte ten krásný příklad dobroty Vaší paní doktorky: http://www.mudrkastnerova.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=24&Itemid=10 

Proč by ale ten individuální psychosomatický a psychologický přístup k pacientovi dělala zadarmo a ve své lékařské praxe tak, jak se to má správně dělat a jak to doktoři často nedodržují, když si za to může nechat pořádně zaplatit, že? Ať si za to klidně nechají platit, mají soukromé kliniky, ale neblbnou lidi s homeopatickými cukrovými bonbóny. Takto prostě zneužívá psychosomatické odvětví, ale proč ne, když to tak dobře sype, že?

0/−1
8.7.2013 14:13
Foto

S55t84a14n70i80s67l95a95v 63S21t48u78p57k24a 7959548985520

Už ten název psychosomatická přírodní léčba je oxymóron. Na psychosomatické jedince opravdu nepotřebujete přeci žádné léky, kterými ani homeopatika nejsou, ale jen dobrého psychologa či zodpovědného doktora, který si s pacienty individuálně povídá o jejich životním stylu atd. Proč toho ale nevyužít, že? Tak ale ať aspoň nazývají věci pravými jmény. Hypochondři pak zbytečně platí neskutečné sumy. Homeopatický byznys by se neměl zaměňovat s klasickou léčbou. Sama doktorka kulantně využívá psychosomatických názvů na svých stránkách, aby byla trochu krytá a zřejmě odlehčila svému svědomí... Ať si za to platí, nechá si psychosomatickou poradnu a neblbne klienty údajnou alternativní léčbou.

0/−1
8.7.2013 14:24

Z65d41e25n55ě70k 91J47a60n78o66u11t 1522185864731

Tahle dáma pracuje jako závodní lékařka ? Chudáci zaměstnanci tohoto podniku, když je léčí takováto praštěná dáma... Rv

+1/0
7.7.2013 21:40
Foto

S24t61a70n37i74s53l76a75v 72S23t30u26p93k27a 7749578315860

"Homeopatie jest košatý, alternativně medicínský obor, jehož vrcholným produktem jsou léky, které neobsahují ani jedinou molekulu účinné látky, která je navíc účinná jen na základě teze, že podobné je léčeno podobným. 

Dnes je homeopatie jednou z nejskvělejších oblastí medicínského byznysu, neboť umožňuje za slušnou hromadu peněz rozprodat například vagón cukru nebo cisternu vody či lihu, kdežto je rozptýlena například jedna včela, mravenec, jedno kachní srdce a játra (v tomto případě jde o jedno i u nás oblíbené homeopatikum) či lístek z nějaké byliny. 

Oficiální medicína si váží homeopatie pro její relativní neškodnost a kladný účinek na neurotiky a hypochondry. V tomto se podobá chlebovým kuličkám obaleným v cukru, které kdysi prodávali lékárníci obtížným zákazníkům. Škarohlídové svádějí účinky homeopatických léků na sugesci, kterou lze navodit za vhodných okolností též podstatně levnější škrobovou tabletou, a přivádějí takto homeopaty do stavu zuřivosti " :-)

+1/0
7.7.2013 21:05

J11i42ř67í 71B68e21r88á18n19e40k 9305526863448

Již název článku je zavádějící, o obsahu ani nemluvě. Je potěšitelné, že většina diskutujících má o tématu jasno (S.Stupka aj.) Vždy jsem si myslel, že chemii lze jako vědu studovat, případně ji  vyučovat, ale že se jí dá i léčit ?

0/0
7.7.2013 14:42

P75e65t37r 96S12v36o34b94o43d54a 9247238130302

Samozřejmě, že ano. Většina léčivých látek má přírodní původ. Ale kdybychom měli jen pěstovat bylinky, tak by bylo absolutně nemožné pokrýt poptávku po lécích. Některé byliny jsou extrémně vzácné, náročné, nebo produkují jen mizivé množství léčivé látky, které se jen velmi těžko izolují. Třeba přírodně vypěstovaný penicilín je příšerně drahý. Chemie umožňuje masivní produkci a levnou produkci a také zesílení účinků. Bez chemie prakticky nelze dělat medicínu.

+1/0
7.7.2013 14:52

J77i49ř88í 58B90e21r86á43n85e79k 9855156983768

Pane Svobodo, máte samozřejmě pravdu. Chtěl jsem jen, aby se termín chemie správně používal pro označení vědy a ne pro chemické sloučeniny(látky) obsažené v lécích, což je nepřesnost dnes velmi rozšířená.:-)

+1/0
7.7.2013 17:38
Foto

M51a49r51t77i78n 74B12a79l24c54a78r 5810968520512

napíšu vám všem vy chytráci jen jednu větu. Nejvíc pomáhají homeopatika zvířatům a dětem. toby mě teda zajímalo jak na psa /například/ funguje placebo efekt. 8-o

+3/−5
7.7.2013 14:03
Foto

S55t84a34n34i19s32l14a40v 53S11t46u92p96k85a 7619948315220

To je samozřejmě mýtus, empiricky není dokázán a už vůbec není probatum est. Je to jen argument na podporu vlastní pravdy, tedy logický klam, tudíž účelově smyšlený argument. Až své tvrzení dokážete ve dvojitě zaslepené klinické studii, tak se můžeme bavit. Nabízím Vám závazně milion dolarů, pokud účinek v této studii dokážete. Kontakt na mě máte v mém profilu. Hezký den

+2/−1
7.7.2013 14:13
Foto

S79t25a61n57i70s71l56a44v 52S25t79u35p86k80a 7429428485850

Homeopatikem se ani nedá předávkovat. Sním jakékoliv celé balení homeopatik dle Vašeho výběru a dám je i svému psovi. Můžeme třeba začít u homeopatik na spaní...

+2/−1
7.7.2013 14:17
Foto

M87a28r47t80i30n 37B71a61l27c27a40r 5180668190352

No to se můžem vsadit, já dám svému psovi homeopatika na spaní a uvidíte že usne, spí totiž každou chvíli........;-D

+1/0
7.7.2013 17:37
Foto

S66t26a26n63i74s51l91a84v 32S44t84u92p71k80a 7199318455680

Ta nabídka na milion dolarů pořád platí a nejsem sám, kdo nabízí podobné sumy. Tak neváhejte. Jak tak ale koukám Vy raději zůstanete odborníkem na plácání nesmyslů :)

0/0
7.7.2013 20:53
Foto

M44a63r22t54i69n 89B94a40l54c17a80r 5920608390562

no to je škoda to je fakt blbý, ještě že tu máne ty analgetika;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
7.7.2013 18:52
Foto

S90t11a87n70i61s39l63a51v 58S13t27u17p81k11a 7719318855850

30. ledna 2010 v 10:23 uspořádali britští skeptici po celé Anglii protestní happening, během kterého se veřejně „předávkovali“ údajně velmi silnými homeopatickými léky – demonstrativně spolkli celé balení (až 100 cukrových tabletek). Bez jakýchkoli účinků. Empiricky tak prokázali neexistenci proklamovaných účinků.

0/0
7.7.2013 20:57

D11a84n26i73e36l 69J35a62n86c80a39r55i68k 3919367886541

Samozrejme ze redenym lekem 1:1000 nebo nekdy i vice se neda predavkovat, to by bylo hodne zvlastni :-)

0/0
8.7.2013 15:30
Foto

S72t36a29n73i46s57l77a20v 68S52t25u67p70k28a 7539938215310

To je dobře, že to víte :D

0/0
8.7.2013 16:01

D83a87n98i74e97l 25J88a12n43c77a21r54i48k 3959237576551

no o tematu mam evidetne ponekud vice znalosti nez vy :-) Kazdy kdo by si o homeo. zjistil naproste zaklady dojde k tomu, ze podobne happeningy jsou dejme tomu ... hloupe. Pristupovat k celostni medicine stejne jako k alopatii muze opravdu jen blbec.

0/−1
8.7.2013 16:08
Foto

S63t25a66n56i90s14l52a52v 80S35t87u88p64k50a 7539348235240

Hleďme, už jste vyrukoval s celostní medicínou :)) Stačí, když lékaři nebudou zapomínat na svůj přístup k pacientovi, ale poptávka trhu je hold velká, problém ale je, když se školí poradci jak na běžícím páse a prodávají se k tomu cukrové tabletky jako údajné léky. Paní doktorka má ale ještě výhodu, že ví, kam až může zajít.oproti různým šarlatánům :)

+1/0
8.7.2013 16:25
Foto

S75t23a71n27i82s42l20a63v 76S47t71u24p88k92a 7659148565790

holt :)

0/0
8.7.2013 16:26

D39a63n84i59e62l 20J22a87n71c60a38r22i38k 3429457196821

Pro mne je to totez (homeopatie a celostni medicina), resp. MuDr. s EAV je celostni doktor.

Sarlatanu je samozrejme spousta, stejne jako naprosto neschopnych mastickaru, kteri by meli vratit diplom :-)

0/0
8.7.2013 16:29

P48e35t73r 90S85v57o72b22o27d49a 9377358540382

Hele, tak minimálně na tom, že jsou příšerně předražená bychom se měli shodnout, ne? Neobsahují žádnou účinnou látku a neprocházejí drahými klinickými testy. Výrobní cena je prakticky nulová a stejně se prodávají balení v řádu stovek korun.

+2/0
7.7.2013 14:26
Foto

M64a61r62t84i31n 75B42a77l61c43a44r 5160458710902

zato chemie je zadarmo, pojištění doplatky v lékárně atd, jen si dejte;-)

0/−1
7.7.2013 18:53

P88e98t12r 71S52v37o78b11o51d74a 9117328730402

Chemie stojí zhruba stejně, ale zato funguje a cena odpovídá nákladům na vývoj a výrobu. U homeopatického přípravku je nejdražší obal.

+1/0
8.7.2013 3:28

Z43l78a20t20u27š93e 16J91e70l53í29n83k46o63v31á 1635172557302

Nevím kolikrát je to třeba opakovat, ale jak o dítě, tak o to zvíře se staráte s mnohem větší péčí - chráníte před přetěžováním a námahou, udržujete v kontrolovanějších podmínkách, podáváte vybranější stravu a dáváte více péče a lásky. Klid a vybraná / dobrá strava vyléčí více než cukrové lentilky od homeopatického průmyslu za těžké prachy.

Proč pes, který (když je sám) lítá jak utržený vagón před pánem začne zase kulhat? Proč opomíjené dítě bolí bříško? Chtějí tu lásku a péči, která se jim dostává při nemoci.

Tolik k tomu chytráctví pane přemoudřelý.

+1/0
7.7.2013 14:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.