- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako dlouholetý cyklista s emusím hořce ušklíbnout nad tím, jak Popelová & co prezentují další a další "vylepšování" podmínek pro cyklisty a přitom realita je opačná:
ad Jírovcova - ta byla donedávna značená jako cyklotrasa, to v tichosti vyšumělo, v ulici probíhají sttavební úpravy, které solidně zúžily vozovku, takže cyklista je vytlačován mezi auta (úsek mezi Pekárenskou a Strakonickou)
U Sadů jezdí kolaři opravdu načerno, naučili se, když to načerno nebylo...
ad Lidická - blíž k centu přibyly vyznačené busopruhy, narozdíl od Prahy, kde tyto pruhy (např. V Holešovičkách) slouží pro bus, taxi a cyklo, v ČB jen pro bus a kolař zase musí jet skoro v prostředku vozovky, autobus ho podjíždí zprava - rozkoš.
ad Hradební u hotelu Budweis - tam smí dopravní obsluha - auto, a kolaři ne. Přitom je trasa zanesena na mapovém serveru města jako cyklotrasa (nebo donedávna byla)
ad Krajinská - škoda mluvit, cykloproužky snad zamýšlené jako koridor, kterým se kolař smí pohybovat v protisměru, slouží jako parkoviště resp. stavební dvůr pánů Pražáků. ad cyklostezka kolem Vltavy z Rožnova - fajn, ale proč ji v zimě neprohrnují - pak se kolař musí pouštět na hlavní ulice, kde je to opravdu o hubu i nervy jeho a dalších řidičů. Doporučuji, aby si osoby zodpovědné za dopravu vzaly kolo a zkusily si projet reálné trasy z a do cílů, které lidé potřebují navštívit. Z magistrátu, na berňák, do nemocnice, na poštu, do banky, na katastr, na polikliniku. Většina kolařů po ČB nejezdí pro zábavu /ona to žádná sranda není/ ale proto, že někam konkrítně potřebují dojet. Cyklostezky se ale staví tam, kde to je snadné a ne tam, kde jsou potřeba, to je ten fór. Vzhledem k tomu, jaká je město placka, jde o zpupně promrhanou příležitost. Hlavně že máme přes půl miliardy městských peněz dobře zainvestoných do druholigových stadionů.
Musím s Vámi jenom souhlasit a to nejezdím na kole od té doby co mne sundal řidič auto přijíždějící z vedlejší silnice a ještě mne dorazil s řečí co tady děláš, no jenom jsem jel po hlavní. A paní
No piktogramy nic neznamenají.Prostě obrázek. Jen taková poznámka cyklisty - právě na těch nástřicích na vozovce to při mokru pěkně klouže. Zvlášť na kole. No a při kvalitě nástřiků značení na silnicích tady v Č.B. tomu dávám rok, možná dva. Pak se to smyje
A jéje, paní Popelová a spol se zase předvádí, nejdříve udělají obchvat, kam nasekají křižovatky pro soukromé investory, jsem rád, že tady máme asi deset prodejen s nábytkem , pak udělají pruhy pro MHD, ty ucpou totálně město a teď udělají pruhy pro kolaře, v tom pruhu bude samej kanál, protože ty jsou při kraji, takže cyklista se bude chtít vyhnout kanálu, přejede čáru, já ho sundám autem a hádejte kdo to odnese? určitě né paní Popelová a spol.
Co to jako znamená, že je evropským trendem jízda spíše ke středu vozovky?? Vždyť toto nemá naprosto žádnou oporu v zákoně. Když se u středu vozovky, ale ve svém jízdním pruhu, střetnu s protijedoucím vozidlem, tak budu mít dle zákona podíl viny, protože jsem nejel při pravém okraji.
Prosím vás, nechcete někdo Popelovou? Zadarmo, eventuelně doplatíme. Ta musí být z trojčat, protože jeden nemůže být tak bl..j.
takže ode dne kdy to tam stříknou všichni povinně dle předpisů při pravém okraji vozovek (tzn. po piktogramech) nejsou to značky a nikdo se tím přestupku nedopustí. Piktogramama to začne a skončí to sůžením vozovky a vystavěním cykloztezky verbeš jedna pumpičkářská....