- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Myslím, že na to nemám obličej, mám moc výrazný nos i rty."
Škoda, že Dalibor Puchta asi strávil nad photoshopem u některých fotek (např. č.6, kde holka vypadá na 38 docela dobře) tolik času, že to už potom u zbytku vzdal.
Takže jí to s tím nosem nemůžeme vyvrátit.
Opravdoví fotografové - asi na rozdíl od Puchty - přitom vědí, že práce se světlem, nikoli photoshop, je přítelem nefotogenických žen.
Nějak nevím, proč se autor tak diví, že paní Tereza začala fotit až v 18. To neni vůbec pozdě. Navíc jsou špičkoví profesionální fotografové, kteří začali fotit mnohem později (např. Robert Vano až kolem 30)....
Sám jsem "vážně začal fotit až ve 33 letech"
To mám už nadosmrti blbý...
Ale asi nejsem ten "uznávaný fotograf".
Rozhovor jsem nedočetl...
To mě přivádí k myšlence, proč vlastně neustále čteme rozhovory s lidmi, kteří nemají nic moc zajímavého ke sdělení - jejich kvalita je přece jinde (zde fotky).
Ta paní přece není zajímavá tím, co říká, ale tím co dělá - a my místo informace o tom, kde všude můžeme narazit na její dílo (tedy to, čím je zajímavá), pročítáme kupy nezajímavých rozhovorů na banální všední témata...
jedna věc je dílo a druhá zákulisí a co tomu předchází.
A právě v rozhovoru se lze dočíst jak k práci přišla či jak ji dělá atd > což z díla NELZE poznat ani vydedukovat.
Nevím proč,ale asi by mě spíš svlékl na focení muž, to samé masáž, chodím zásadně k masérům ...
Stejně takový druh umění obdivuju. Žena je hezká i oblečená, když si rafinovaně umí pohrát s hadříky, co má na sobě. Pak je to umělecké dílo samo o sobě.