- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já mám možná řešení, které uspokojí jak Bratránky, tak stát. Úsek mezi sjezdy na Čekanice a u Mašáta (hotel Elzet) po dokončení prohlásit za silnici I. třídy se vším všudy, co k tomu patří (max. rychlost 90 km/h, možnost zachovat sjezd k provozovně, bez nutnosti použít v tomto úseku dálniční známku). Před i za tímto úsekem samozřejmě plnohodnotná dálnice. Vyřeší se tím několik problémů najednou - dokončí se dálnice, Bratránkové budou mít zachován sjezd ke svému kumbálu a místní doprava bude moci inkriminovaný úsek používat jako obchvat bez dálniční známky a nebude se tak kodrcat přes město(kdo ví, jak vypadá v Táboře hustota dopravy ve všední den, ví o čem mluvím).
Fungování naší státní správy je hrozné, takové amatérské chyby, jakou předvedl například Stavební úřad v Táboře, nás posouvají mezi rozvojové země. Každý ví, že kolem Tábora má vést dálnice D3, a normální člověk nemůže věřit tomu, že by to nevěděl dotyčný úředník. Spíš se mě chce ptát, jestli opravdu udělal neúmyslnou chybu, když udělil motocentru povolení ke stavbě trvalého charakteru. Mohu se domnívat, že to vůbec nemusela být náhoda. Řešení by mělo být takové, státní úředníci stejně jako OSVČ by měli zodpovídat za škody jimi způsobené v plné výši.
V tomto případě se jedná jasně o vyčuranost bratrů, / měli příklad s pumpou vedle a museli vědět, že tam nájezd nemůže být/ nyní jejich tvrdohlavost brzdí stavbu D3 a doplácí na to desetitisíce řidičů....
pumpa vedle byla ze strany státu vykoupena
Tak tady jde o to, jestli chtějí jednat nebo se přečůrat navzájem. Protože už jen od pohledu z map se domnívám, že by neměl být zase až takový problém udělat případně vjezd k motocentru z ulice Smyslovské. A pokud jsem dříve četl dobře, tak byla především stížnost, že se tam nedá jinak dostat. Osobně si myslím, že toto řešení dává smysl.
Navíc by mě zajímala ještě jedna věc. Zatím věřím, že je to pro pana podnikatele lukrativní, ale co až se dálnice zpoplatní? Nemyslím si, že to potom bude až takové terno.
Zajímalo by mne, jestli úředník přehlédl, že jim má povolit jen dočasnou stavbu, pod vlivem obálky..
to těžko, benzinová pumpa která stávala vedle byla dočasnou stavbou a majitel dostal docela slušné odstupné (mám pocit že v řádu desítek milionů). Na to by údajně přistoupili i majitelé motocentra, jim ale odstupné nabídnuto nebylo..
To, že by pánové chtěli vybudovat dálniční sjezd za pár milionů mě nepřekvapuje - kdo by nechtěl, to by se líbilo každému koupit lukrativní pozemek u dálnice za cenu pole, a ještě si k němu nechat od státu zaplatit sjezd. Ten úředník místního úřadu, co stavbu zkolaudoval (jistě nebude známý pánů podnikatelů, že) by zasloužil doživotně splácet způsobenou škodu.
Ten sjezd tam ale už byl, zrušili ho při rekonstrukci obchvatu.
"Poprvé v historii budeme vyžadovat náhradu škody od pachatele, tedy stavebního úřadu v Táboře"
Ten clovek sam potvrzuje svoje slova...
Snad to zaplati ten CLOVEK co udelal chybu a ne nejakej ourad, potazmo zase my vsichni
ten člověk co udělal chybu? Maximálně 3 měsíční platy.... takže to půjde na bedra uřadu respektive nás všech. Každopádně držím podnikateli palce aby je v tom všechny pořádně vymáchal. Jinak osobně si myslím že cesta zadem by byl rozumný kompromis. Přeci jen motoshop motoservis pneuservis je tak specifické odvětví že zákaznici si tam najdou cestu vždycky :)