- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zkuste se podivat na kilometrovy sazebnik kterekoli taxisluzby a potom ji porovnejte s kilometrovou sazbou od firmy Mattoni!!! A prestanete se divit, ze dopravci to honi na dorazy! A to ty ceny jeste osekejte o procenta, ktere ocesou ruzne "spedice"!
Jo panecku, neodym, to je pracant.
Řidiči sebrat řidičák (na doživotí), auto propadne státu, šéfovi zrušit firmu a zavřít oba dva pro pro obecné ohrožení. Udělá se to tak 10 firmám a je pokoj.
Zadne tresty smrti? Jste tak velkorysy!
Kdo za to může? Přílišná hamyžnost států. To jsou samé daně, poplatky, mýto, kamióny jezdí za 24Kč když se daří a z toho platit mýto třeba 8Kč, sazby se přitom nehly 15let, stále klesají s inflací a nafta nestojí 25kč ale díky naší vládě 37Kč..
To jsou snadné počty, šetří se kde se dá ale ten kamion už nemá šanci se zaplatit za 9hodin kdy může jezdit, chce dopravu ždímat a tohle je výsledek. Dřív stačilo 3x otočit španělsko a bylo vydělané na dva řidiče, dnes to otočí 6x a sotva se zaplatí leasing... Zavést minimální sazby za dopravu jako v německu aby se nemohlo podbizet cenou ale kvalitou služeb a bylo by to o něčem jiném.
A dopadne to tak, že cena bude dle sazby, ale aby ten kšeft dostal, zaplatí dopravce nazpět zadavateli peníze za nějakou službu...... A chtěl bych vidět, kdo jezdí za 24 kč, min za 30,- Kč.