- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...a od roku 2015 se v testovacím provozu budou v zimě solit také pole a louky na Šumavě a v Novohradských horách - za účelem urychlení sklizně...
Jasně, jen když do přírody napereme další chemii, byť tzv. "méně škodlivou". Kolik pak se asi solí silnic v Rakousku? Apropó: kdo jede do hor a nemá řetězy, potažmo neumí své auto ovládat, měl by sedět doma. Anebo jet vlakem. Jenomže ono to módní "Carpe Diem - Užívej dne" (a po nás potopa) nás dovádí až k stavům, kdy si chceme svá "zpanštělá pozadí" dovézt pokud možno až k dolním stanicím lanovek. Brutalita k přírodě, jejíž jsme součástí je dnes prostě "trendy".
Přesně, v Rakousku se jezdí na silnicích, které jsou prohrnuté a lehce poladěné inertním posypem a není s tím žádný problém. Naše jihočeská vlekařská lobby je asi jiného názoru, to je celé.