Diskuze

Nejrušnější úsek v Budějovicích dostane nové pruhy, nebo kruhový objezd

V ranní špičce projede za patnáct minut křižovatkou u českobudějovického výstaviště přes dva tisíce aut. Místo se ucpe a řidiči stojí v dlouhých kolonách. Problém mohou vyřešit nové odbočovací pruhy, nebo velká kruhová křižovatka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ani jedna varianta nevyřeší problém cesty do centra, kde je jedním špuntem Dlouhý most, který se prostě rozšířit nedá, a ještě jedna věc, která má dle mého ještě větší význam v rámci špatné průjezdnosti. Jsou to chodci, kteří si na Husově třídě pletou přechod s chodníkem. Všimněte si, že se mnozí ani nerozhlížejí a jdou - zejména ráno a pak okolo třetí až páté. Velké množství přechodů v oblasti spolu s neukázněností chodců se pak velkou mírou podílí na komplikacích dopravy. Chápu jejich právo přejít, jen by to mohli dělat, řekněme, organizovaně.

0 0
možnosti

T46o95m24á14š 39S92y17s

19. 12. 2013 11:45

A ještě by mohli vypnout a zrušit polovinu semaforů na Strakonické, Mánesově, Okružní a hned by se doprava v ČB zlepšila.

0 0
možnosti
Foto

Ona by ta křižovatka nemusela být tak rušná, kdyby už existovala dálnice a tím pádem obchvat ČB. Teď se vymýšlí, jak ušetřit na dálnici a snaží se snížit počet sjezdů, podjezdů či tunelů. Tak jim pošlete těch 150 - 300 miliónů a může to zůstat tak, jak je to nakresleno v projektu. A křižovatka u výstaviště se uklidní.

A už ZAČNĚTE STAVĚT !!

2 0
možnosti

Tak ještě jsem se díval na letecký snímek a kruháč velikosti kruháče toho co je na okružní by se tam nevešel i kdyby na to padlo celé to velké parkoviště. Kruháč velikosti toho co je u globusu by se tam vešel jen tak tak a padlo by na to téměř celé to velké parkoviště. Takže kruháč je asi také špatná varianta.

Nejlepší by bylo to mimoúrovňové křížení.

Vzhledem k ceně ale asi vyhraje semaforová loby. A přibudou bypassy jako na té Mánesovce.

2 0
možnosti
Foto

Už jsem viděl všelijaké oválné, šišaté a nepravidelné kruhové objezdy. Když není místo do dálky, tak je do šířky a naopak.

Ale nepřál bych si to.

0 0
možnosti

Bypassy by tam vůbec nic neřešili. Bypasy urychlí odbočování doprava. Z centra nikdo doprava neodbočuje. Z hlavního tahu z obousměrů je to minimum, protože kdo chtěl odbočit doprava tak měl příležitost na křižovatce předtím (například u Tesca). Nejvíc se odbočuje v pravo pouze ze sídliště. Tato zelená je však pouze vedlejším produktem zelené mezi centrem a sídlištěm.

A než mimoúrovňové křížení, tak by byl asi nejlepší kruháč, dvouproudý asi jako u Globusu.

1 0
možnosti

mimoúrovňové křížení by samozřejmě bylo nejlepší.

0 0
možnosti

Právě kruhový objezd by průjezd křižovatkou ještě více zkomplikoval. Především dlouhá vozidla, jako kamiony, kterých tu jezdí stovky denně a také kloubové vozy MHD, by průjezd ještě více zpomalily. Stačí kruháč u Litvínovic.

2 2
možnosti

Pokud by byl kruhový objezd velký se dvěma pruhy, což by v případě dlouhé louky bylo možné, pak by ani kamiony moc nezpomalili dopravu...Staví se malé kruháče, ale je možné postavit i velké kruháče, které velkou kapacitu dopravy u dlouhé louky pojmou...

2 1
možnosti

Jsem přesvědčen,že kruhový objezd by průjezdnost zvýšil nejvíce.Ale nesmí se tam vyřádit policejní architekti.To nám pak všem zamotá hlavu co všechno tam namalují a umístí.

2 1
možnosti

Jedině ten podjezd, bypassy tam nic nevyřeší, protože kolony stojí v rovném směru, ne na odbočeních - leda, že by se nějakým zázrakem objevil do příštího roku u ČB kompletní dálniční obchvat od Borku po Třebonín, resp. po MÚK Krasejovka + severní spojka. Pak by bypassy asi stačily.

4 0
možnosti

Byt to v Praze, tak se zvysi prujezdnost tim, ze se odebere autum jeden pruh a da se k dispozici cyklistum.

4 0
možnosti

Kruhový objezd by křižovatce u Dlouhé louky určitě výrazně pomohl, v dnešní době se tam skutečně nedá projet ani mimo špičku. Stále tam jsou kolony, od rána do večera...Nevím, jak by si představovali další pruhy, pokud ale pruhy nebudou dostatečně dlouhé, tak se nic moc nevyřeší...

2 3
možnosti

Jenže se to ucpe o kousek dál. Problém je tranzit přes Budějovice. Výpadovku

na Krumlov u mercedesa pěšky nepřejdete !!! Hodně jsem se najezdil po Rakousku a tam se většinou vesnice objíždí po nádherných rychlých komunikací. U nás je to hlavně o zlodějně. Kolik stála rekonstrukce kostek na Zavadilku a jak je využívaná. Ale stavba určitě papírově nebyla předražená, jenom je výrazně dražší než za hranicemi. A zhotovitel vydělal cha, cha.

2 0
možnosti