Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Matka namíchala dceři do jogurtu fridex. Dívku zachránil otec

Jihočeští policisté vyšetřují pokus vraždy malé dívky. Její matka jí podstrčila jed v jogurtu. Dívence díky rychlému zásahu otce dokázali zachránit život lékaři ve Fakultní nemocnici v Motole.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H56e11l76e42n16a 93K22a54v31k29o32v87á 5396593540156

Hlavně, že se holčičku podařilo zachránit.!!

+1/0
20.1.2014 11:06

P84e90t94r 39K90m93e57n64t 9892350806202

Prosím obnovte trest smrti !!!

+2/−1
20.1.2014 10:08

T60o39m32á42š 27P34r72o40c77h52á47z51k68a 6582528619784

Napište ministrovi spravedlnosti. A nevolte EUpochlebovačeEU.

+2/0
20.1.2014 10:21

T91o33m54á12š 57P81r96o43c17h39á64z17k28a 6772268689404

Proč tohle vždycky dělá matka? Proč ne třeba otec nebo babička? To je asi těma hormonama a ženským blbnutím. Místo, abyste se starali o svoje děti, posloucháte laktační poradkyně, rodíte doma a pak se divíte, že blázníte a hormony vám radí zabít své dítě. Btw, viz PMS, laktační psychóza, poporodní deprese apod. Správný otec zůstává otcem, ale matky poslední dobou blbnou. Nečtěte maminkovská fóra  a starejte se o svoje děti, který ste tak chtěly. Rv

0/0
20.1.2014 9:57

M43a70r88t98i54n 21H34e81r74m17a47n 1574878328452

Řek bych, že tohle nemá s laktační psychozou vůbec nic společnýho...

+2/0
20.1.2014 11:21

J15a12n20a 42K57l64a57i81n49o45v83á 7269437744703

Co to je za výpotek? "Hormony" byly jsou a budou přirozená záležitost a "čo je to také - ženské blbnutí"?:-/ To, že matky ublíží vlastnímu dítěti nemá co dělat ani s nějakou laktační poradkyní ani s tím, že pár ženských potřebuje rodit doma! Laktační psychóza, či poporodní blues, bohužel občas nějakou ženu postihne, ale také to není "novinka" a správný otec a partner! (a každý kdo chce vědět) ví, že za to žena nemůže, a snaží se jí být oporou, případně ji dostat k odborníkovi. Jestli je něčeho v poslední době víc, tak bych řekla, že stresu všeobecně. Pokud takto hrůzný čin spáchá osoba psychicky narušená, tak to "narušení" může mít x příčin, včetně dědičnosti, těžko nějaká fóra a hlavně není to "vždycky" matka, kdo je schopen dítěti ublížit, či ho zabít.

Plácáte jako devótní člen Hodinova fanklubu...Rv

+1/0
20.1.2014 17:16

I33v68o 34P98r27o18c90h89á91z77k43a 4761752174882

S podivem je, že doktory vůbec napadla možnost otravy a nedali ji jen prášek proti nevolnosti. To si zaslouží pochvalu.

+2/−1
20.1.2014 8:20

P95a59v51e42l 70P23o75t15o35č82n77í23k 9168583189372

Společenské klima ve společnosti je totalitně vražedné a totálně globálně jeho násilnost roste.... to není pozůstatek komunistického myšlení.

Přenáší se to do rodin , klesá cena života a dětí ještě víc.Peníze nade vše.

Počet násilných úmrtí dětí  je řádově vyšší než před rokem 1989  a dokonce vyšší než v letech 1946 a 1947 (tj. po válce).

0/−1
20.1.2014 0:30

R18o47m98a46n 23K87o62n32e27č95n21ý 4304508783

Co tady melete za blbosti,tohle neni pozustatek nejakych Vasich totalitnich blabolu a ze cena klesa.Tohle je jen o tom,ze matce ruplo v hlave.

+4/0
20.1.2014 5:30

P31a79v16e42l 56P86o65t91o42č98n20í92k 9288723449392

jo lidem rupe v bedně čím dál více;-D , počet násilných úmrtí za rok   v letech 1989-2010 přesáhl 4x průměrnou hodnotu  z let 1946-1988 .

Náhoda ??? že ty "péra" rupají

0/0
20.1.2014 10:54

P77e82t42r 68K15n68ě37b17o52r81t 3701870

Já to říkam furt, že ty bejbyboxy jsou malý.

0/−2
19.1.2014 21:15

I19r53e26n63a 84P84l14a56c42h10e25t61k49o51v55á 1666464136940

to sa mi nepozdava :-/ jen aby si rodicove nevyrizovali ucty mezi sebou. kdo vi odkud vitr fici

+4/−7
19.1.2014 20:00
Foto

B43r59o82n66i43s46l17a19v 26G21a78b35r13y15š 2932139321

Vidíte, že ani vlastní rodič si svého potomka neváží. Naopak by ho měl chránit. A přitom tady byl v pátek článek o tom, že chce J. Diensbier povolit adopce dětí homosexuálními páry. To dítě by mezi dvěma ženami nebo dvěma muži mělo rozhodně větší šanci na život.

+8/−5
19.1.2014 19:48

M54i92c38h43a87l 40M82a45l82a26t 5172648266806

To ale přeháníš, na kvalitě výchovy záleží jací jsou rodiče a jaké mají hodnoty a ne jestli jsou homo nebo hetero. Já znám několik homopárů, kteří by chtěli adopci ale můj názor je, že by výchovu vzhledem k bohatému nočnímu a promiskuitnímu životu vůbec nezvládli. Takže neposuzuj podle orientace ale podle hodnot konkrétních lidí.

+7/−1
19.1.2014 20:47

J50a16r78o75s53l59a70v 59D30a47n76ě93k 9393304300898

To je teda hloupej argument.

Oni  vsichni homosexualove nemaji nic jineho na praci nez litat po nocich a stridat partnery.

To je vsechno co o nich vite?

+2/−7
19.1.2014 21:20

M58a44r56c52e43l90a 19K65u10l71í52š83k97o62v89á 5129609947963

Podle sebe soudím tebe, že?!;-€

Musíte být hodně ubohý člověk, když takto posuzujete jiné, aniž by jste opravdu poznal jak skutečně lidé žijí!!!

Na 100% týrají svoje děti vždy jen hetero páry nebo jeden z nich, když se rozvedou a dělají si naschvály. Vždy trpí dítě či děti;-€ 

Podle Vás jako heteropáry nejsou promiskuitní a nežijí bohatým nočním životem?!

Melete bláboly a trochu si to srovnejte v hlavě:-/

+2/−5
19.1.2014 22:13

V84o96j35t28ě59c72h 83K43o17n94í20ř 8451525247612

Zkuste si přečíst Malatův příspěvek ještě jednou a pomalu. Případně na co reaguje. Pak si přečtěte ten svůj a zastyďte se.

+10/0
19.1.2014 22:28

B36o57h30u68s38l16a24v 69K20r53á86l28í74k 2321840859906

Obávám se, že zrovna vy byste mohla být rizikový typ matky, bez ohledu na orientaci. Zkratovité iracionální uvažování,nezvládnuté emoce...

+3/0
19.1.2014 22:48

J78o35s33e15f 60B19e38n91e69š 1177741577141

Co to je sakra za rodiče, kteří sáhnou na život svých dětí? Nepochopím to nikdy...

+6/0
19.1.2014 19:07

M60i16c40h82a10l 63M53a40l35a68t 5772828646176

různé skryté a nikdy neodhalené a neléčené mentální vady.

+2/−1
19.1.2014 20:49

B15o84h65u67s84l20a33v 53K73r88á38l31í96k 2201390459456

Vadou můžeš ex post nazvat cokoliv, co se ti nelíbí. To je prázdné slovo, které nic nepopisuje a nic nevysvětluje. Prostě někteří lidé jsou takoví, že své problémy občas řeší agresí vůči jiným. Jestli tomu řekneme vada, nebo neřekneme, tím ten problém nevyřešíme.

+1/0
19.1.2014 22:50

M17i93c61h48a36l 21M43a49l83a32t 5472478986646

Psychologie je abstraktní věda, a proto máš pravdu, že vadou lze nazvat téměř cokoliv co se společnosti nelíbí. Určité věci a jevy mají ale své příčiny, jejichž eliminací lze mírnit důsledky. Jedním z důsledků může být třeba nezvládnutá emoce, zkrat a následně vražda.

0/0
19.1.2014 23:46

L36u77c53i31e 86F83o50r17m72á93n37k61o66v92á 8715418567300

Vadí mi, že se dnes zlo skrývá za takovéhle eufemismy.

+1/0
19.1.2014 22:52

M95i32c42h74a70l 55M66a58l53a33t 5442368106166

Mě taky, ale věci lze řešit jen tehdy, umíme li je nazvat. A O snahu řešit je, tady jde především.

+1/0
19.1.2014 23:48

J35o88s73e94f 28N65o18v58á60k 2652862875544

Směšujete dvě věci:

- jedna věc je, že zabití vlastního dítěte je velké zlo. To nikdo nezpochybňuje

- druhá věc je, zdali to matka udělala při vědomí toho, co vlastně dělá, nebo ne. V prvním případě je to zlý člověk, v druhém případě duševně nemocný člověk.

Jak to je nemůžeme vědět ani Vy, ani já - předem tu matku odsuzovat, když nevíte, jestli náhodou není sama obětí vlastní choroby, je ovšem také zlé...

+1/0
20.1.2014 14:28

I97v58o 76Z55d21e89b89o27r13s41k93ý 3123821740291

Co je ve Fridexu jedovatého?

Jo, jsem líný to hledat, máte pravdu.

0/−4
19.1.2014 18:52

L35a95d82i37s67l36a55v 41P14a97s46t37o63r86e73k 1803197828665

Použij google

0/0
19.1.2014 18:57

G21a59b93r56i88e24l 19H25o17r85t41e10n 9261829433384

Fridex je směs, ve které hraje významnou roli metanol (nebo etylenglykol, to je s ohledem na následky celkem jedno).

0/0
19.1.2014 21:21

I35v68o 14Z60d86e71b13o45r51s23k52ý 3623631260661

Díky. Tedy pravá domácí slivovice nebo červené s přívlastkem.

0/0
19.1.2014 21:28
Foto

L22u92b98o17š 18M74o11t35l 9485530267393

Fridex je chemicky ethylenglykol, OH-CH2-CH2-OH, takhle jednoduchá lineární molekula. 

Smrtelná dávka je asi 1 gram na kilogram hmotnosti člověka, tedy něco jako 15 gramů pro dítě může být smrtelné. Problém je v tom, že při trávení vznikne oxidací kyselina glykolová, HO-CH2-CO-OH, která je více toxická, a další oxidací kyselina šťavelová, HO-CO-CO-OH. Ty mají smrtelnou dávku o něco nižší než ethylenglykol samotný. Ty kyseliny naleptávají sliznice v dýchacím traktu apod.

Vyděsila mě tahle zpráva i po thrilleru na Barrandově. Nechápu, jestli si myslela, že jí to projde. Kdyby najednou holčička umřela, určitě by se pitvou zkoumalo proč, ne? Horor. Byla to rodina z rizikové skupiny nebo co?

+2/0
19.1.2014 22:23

P33a27v65l46a 21T80o53m45á54š49o78v16á 9345875894218

Asi si nic nemyslela, patrně jí spíš přeskočilo, protože normální člověk toto neudělá

+3/0
19.1.2014 22:29

A47n10n66a 62Č53e68r73m87á32k82o35v30á 1605675776224

todle prostě nechápu.....pokud prostě dceru nemá ráda, tak ji má opustit, ale toto?

+3/0
19.1.2014 18:10

J43a55n 73K21o33c57i16á50n 3822715310662

No, jen aby to nebylo obráceně. I takových případů zná kriminalistika hafo.

+3/−1
19.1.2014 18:08

M53a29r10c83e85l20a 23K10u52l59í75š78k57o90v57á 5879969277243

Jasně, další Kramný?!:-/

+1/0
19.1.2014 22:16

L93u81c10i93e 89F42o26r98m23á51n59k22o70v96á 8525308787620

Myslíte jako, že chtěla předškolní dcera otrávit matku, nebo co? 8-o

0/−2
19.1.2014 22:53

M34a45r73t56i64n 21H89e94r97m42a74n 1664578618842

No, je pravda, že by to mohlo být i tak, že to na tu pani narafičil ten chlap... Jeho reakce tomu trochu nahrává, ale spíš je to jen spekulace, navíc ničím nepodložená...

0/0
20.1.2014 11:29

V53e16r72o71n29i16k92a 53H93u23b85á11č10k62o18v60á 3486375196435

Koukám, že je to zde samý zkušený kriminalista. ;-D Z článku jasně vyplývá, že jogurt ochutnal, protože si myslel, že je zkažený. To, že v něm byl Fridex prokázala až analýza v laboratoři. Nikde se nepíše, že otec věděl, o jakou látku do jogurtu přidanou jde. Navíc dost pochybuji, že kdyby věděl, že jde o Fridex, tak by to ochutnával a vystavoval se jeho fatálním účinkům.

+3/−1
19.1.2014 17:32

J92a77n30a 34L45a82n10g46o27v66á 2485846110603

Máte sice pravdu, ale je prokázané, že jogurt skutečně ochutnal? O jeho zdravotních potížích článek nepojednává... A třeba si jen líznul, aby nebyl podezřelý. Jak to doopravdy bylo, se teprve musí vyšetřit.

+3/0
19.1.2014 20:47

H84e52l45e56n17a 43J28i52n29d61r50o34v88a 9942456342238

Dovolím si upozornit na tenhle rozhovor - docela mě udivuje, že tu není odkazovaný jako související článek - o kterém si myslím že je nejen zajímavý, ale i užitečný, protože je v něm vysvětlené jaké mohou být příčiny toho, že někdo zabije svoje dítě, tudíž jaké mohou být varovné signály, kterých si může všimnout kdokoli z nás:

http://ona.idnes.cz/ludmila-cirtkova-matky-vrazdi-nejcasteji-polstarem-fy3-/spolecnost.aspx?c=A120608_150217_spolecnost_jup

+7/0
19.1.2014 16:59

M28i30c51h50a60l 37M52a46l82a33t 5912168766566

Dobrý článek

+1/0
19.1.2014 17:18

M47i26r98o12s32l18a12v 79C12h10m74e35l10í72k 9939570210

Matka??8-o8-o;-O;-€;-€

0/−1
19.1.2014 16:59

R51o81m42a35n 65K79r18a43t90o17c14h70v59í94l 6596227846934

Na poprvé si říkám: byl to omyl nebo úmysl?

Na podruhé si říkám: jak by se dostal Fridex do jogurtu?

tak, to nebyl omyl.

Otec hrdina

+4/0
19.1.2014 16:12

I72v95a42n11a 14N25o49v49a50k85o12v52a 2722872749802

Kolik lidi je schopnych poznat chuti fridex v jogurtu? Ja bych s tim vyhlasovanim hrdinu byla zdrzenlivejsi.

+2/−5
19.1.2014 16:24

R64o93m23a22n 59K28r93a87t27o94c75h40v49í78l 6746867876104

Jako že to neměl chutnat?

nebo že to bylo jasné hned?

0/0
19.1.2014 16:27

I70v48a54n48a 40N30o50v40a67k92o14v14a 2612962709302

Jako ze by neco o tom michani taky mohl vedet

+3/−2
19.1.2014 16:32

R78o57m89a79n 73K22r77a48t23o86c29h73v18í10l 6166377656844

:-)

myslím že to bude předmětem vyšetřování

Samotného mě zajímá co z toho bude.

+1/0
19.1.2014 16:37

I87v13a42n19a 55N82o90v18a86k35o94v22a 2902242439772

Na miste matky bych zbytek jogutru zlikvidovala, na miste otce by me nenapadlo jogurt ochutnavat a i kdyby, tak bych fridex pravdepodobne nepoznala. Proto si myslim, ze to mozna jeste bude jinak.

+2/−4
19.1.2014 16:42

P58a95v38e96l 29K95u35r76a10l 5271424310660

Tak existuje vcelku jednoduchý test když nabouráte na zjištění zda vám teče chladič nebo nádržka na ostřikovačče a nebo je jen auto mokré...

poznáte to tak že tam dáte prst a olíznete- fridex je specificky sladký.

pak stačí jen vyplivnout slinu.

0/0
19.1.2014 16:52

I58v91a97n75a 95N21o82v26a45k47o43v96a 2822142899222

Fridex pry uz neni sladky, ale hnusne horky, prave kvuli neumyslnym otravam.

+5/−1
19.1.2014 16:59

P28a74v38l58a 74T31o57m41á36š86o67v16á 9165425544648

Nějak nevím, proč Vám pí. Rusová dala mínus. I zde

http://zpravy.idnes.cz/soud-s-matkou-ktera-otravila-dceru-fridexem-few-/krimi.aspx?c=A130227_131550_krimi_klm

se píše o "nechutně hořkém čaji"

a to je to už nějaký pátek starý případ

+1/0
19.1.2014 22:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.