Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Budějovice chystají pro cyklisty parkovací věž, schovají tam 116 kol

Bezpečnost je několikanásobně větší než v běžných stojanech na kola a navrch je vše ošetřené pojistkou. A bicykl máte v suchu. Takové jsou výhody parkovací věže pro kola. Unikátní stavba funguje skoro rok v Hradci Králové a teď ji chtějí také v Českých Budějovicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D18a51n 37H62o83l23i23c33k76ý 5734360336881

Vážená paní Popelová, a co zrušit nádraží úplně, ať jazdí lidi na kole;-)

0/0
10.2.2014 7:48

V24ě66n55c16e80s12l91a70v69a 79Š77i29m28k18o20v81á 8689543164

Nápad to pěkný moc není už vidím jak lidé parkují u nádraží to je trochu postavené na hlavu ten dům by měl stát někde poblíž náměstí to je ve středu města k nádraží moc lidí nejezdí to by si měli radní zjistit..;-D

+1/0
6.2.2014 14:04

L52u62k11á96š 34K44l38o37u83d15a 6654265325307

No nápad je to pěkný, ale pojďme si říct jak to vlastně s cyklisty v ČB je. Tam kde zrovna nevede cyklostezka, což je na velkém území ČB, jsou cyklisté vytalčování do přecpaných silnic automobilovým provozem, a to i přesto, že jsou okolo nich široké chodníky, kde by se stezka vešla, a nebo by zde alespoň nemuseli stát měští strážníci a pokutovat důchodce, kteří jedou z města z nákupu. Tipickým příkladem je silnice (chodník) u výstaviště. Nebo po vytvoření pruhů pro autobusy jsou ciklisté nuceni jet v pruhu pro automobily, tudíž mezi autobusem a automobilem. Nezlobte se na mě, ale na tyto silnice mě s kolem nikdo nedostane, nejsem sebevrah a pak už nezbývá než riskovat pokutu. Takže bych primárně řešil jak se mají cyklisté ve městě pohybovat a následně parkování. Hradec je v tomto výrazně napřed.

+2/0
6.2.2014 13:16

M66i69l76a89n 68W96e59l98s55e67r 5232488608451

ČB nepotřebují parkovací věž pro cyklisty!!!!

ČB potřebují pro cyklisty bezpečný průjezd Dlouhým mostem. A bez toho, aby je městská policie pokutovala.

ČB potřebují cyklostezky napříč městem.

V ČB je opravdu hodně každodenních cyklistů. A rozhodně o cyklo dopravě v ČB vědí víc, než úředníci magistrátu.

ČB potřebují parkovací "věže" pro auta. Dneska nebude nikdo chodit do centra města 1km pěšky. Opravdu ne, i když by si to mnoho zastupitelů i občanů města ČB přálo. Je jiná doba.

Vždyť to přeci každý vidí!!!! Někdo má nějaký nápad, přemluví radnici a ta mu jeho nápad zrealizuje a ZAPLATÍ. A je úplně jedno, že je to k ničemu a že se mohlo zaplatit něco jiného. P/odívejte se dopoledne k budově nádraží. Opravdu tam stojí tolik jízdních kol, že je potřeba vybudovat za xx miliónů parkovací věž?

+3/−2
5.2.2014 15:08

J49a95n 53C83t35i18b32o54r 4185845536233

No to sice taky, co píšete, ale já bych ty parkovací věže pro kola třeba uvítal

+1/0
5.2.2014 21:41

M20i42l22a91n 49W60e68l18s46e49r 5652758258911

Řekněte mi proč? Nemáte dostatek místa pro parkovaní kola? Nebo to chcete kvůli bezpečnosti?

Ať tak nebo tak by tyto parkovací věže musely být na každém rohu, aby to mělo smysl.

Někdo chce u nádraží, někdo u náměstí, někdo u školy a jiný zase u nákupního centra.

+1/0
6.2.2014 1:23

M14i55c37h66a67l 95P60a32v70l67á82t 9443583614539

To je zbytecne. Vzdyt prece kazdy vidi, ze parkovaci vez pro kola je hned po parkovaci vezi pro kosmicke lodi a mezinarodnim letisti prave tim, co doprave v CB nejvic chybi.

+2/0
6.2.2014 8:18

M76i11c78h39a68e50l91a 84L17h16o76t97s63k91á 2649706448617

Mluvime tu nejen o nakladech za věž. Podpora alternativní městské dopravy ulehčuje městu.Hradec Králové je nyní v podpoře cyklistů prim, tradiční menší města cyklistiky jako Poděbrady Kolín Nymburk nedokazi vytvořit síť cyklostezek Nemaji MHD, silnicim dochazi kapacita ale misto podpory cyklistiky se premysli nad miliardami do kruhovych objezdu a nadjezdu ze pry cyklostezky jsou prezitek.Deti jsou vezni, matky taxikarky.Hradec je jednim z nejpokrokovejsich a nejkrasnejsich mist k zivotu.Bez debat.

+4/0
5.2.2014 14:31

V79l10a46d11i93m74í21r 11S27o91k60o33l41í23k 5296524700330

Souhlas, pokud bych měl někdy v budoucnu bydlet mimo ČB, byl by to právě Hradec Králové. Jiná česká města by se měla od něj učit.

0/0
10.2.2014 14:23

V72á70c69l63a46v 86V41á16c44l35a92v 2496358185305

Porizovaci naklady: 6mil, rocni provoz 60tis, rocne uskladeno 10tis kol ... pri provozu 10let ->66kc/kolo ... drahe,pomale,ale bezpecne

0/0
5.2.2014 13:08

M90i81l60a73n 46W41e37l46s82e43r 5842178188521

Ročně uskladněno 10tisíc kol?

To je cca 40 kol každý pracovní den. Víkendy nepočítám. Tolik kol jsem nikdy u nádraží neviděl. Leda tak v létě u letní plovárny. Ale ta funguje 3měsíce v roce.

+1/0
6.2.2014 14:18

J84a43n 92C57t13i90b43o24r 4785155706883

Už aby to bylo! A ještě postavit nějakou v centru, třeba u plovárny...

+2/0
5.2.2014 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.