Diskuze

Smutná realita. Celá dálnice D3 může být dokončená až v roce 2035

Obchvat Českých Budějovic nejdříve v roce 2021, dálnice D3 z Veselí nad Lužnicí na Borek do čtyř let. MF DNES nahlédla do vládního dokumentu dopravní strategie. Stát má podle něj na dopravní stavby ročně uvolnit 70 miliard korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

A to chtějí stavět nějaký nesmyslný Zemanův plavební kanál za skoro bilion korun nebo superrychlou železnici a  přitom nemají ani na takovou minidálnici.

1 0
možnosti
PM

Zajímavé. U nás se stavěl obchvat začátkem 90. let a za metr čtvereční se vyplácela stovka. Dávat za něj dnes 11 korun je zlodějina.

1 0
možnosti

Senátor doufal, že nedávná změna zákona výkupům naopak pomůže. "Mělo to být tak, že majitelům nabídnou cenu od 100 do 150 korun za metr. Pokud na ni nepřistoupí a dostalo by se až na vyvlastnění, byla by cena za metr těch 11 korun.

Jasný důkaz, že naše politická elita absolutně netuší, co obsahuje návrh zákona, o němž hlasují

0 0
možnosti
JB

Asi jim vypadla nula.

0 0
možnosti
MV

Za minuly rok se nevykoupil ani metr, nic noveho se nevyprojektovalo. Dokoncilo se pouze to, co uz bylo roky rozjete. A na tech par oprav by stacilo do desteti uredniku s razitkem. Takze co vyprodukovalo reditelstvi slinic a dalnic za minuly rok? Nic. Predpokladam, ze stejne to bude i tento rok. Kdyz se to zavre, jako ridici nic nepozname a ve statni kase zustane par kacek navic za jejich provoz.

0 0
možnosti
TV

D3 je blbost už od začátku. Jako spojování okresních měst na Moravě dálnicemi.  Stojí to peníze a výsledek žádný. Měla se udělat R4 přes Písek do ČB a Lince. následně dodělat R35 od HK do Mohelnice . A připojení do Vídně. Až poté spojit regionální centra s dokončenou páteřní dálniční sítí. A hlavně stavět a nekrást. Když se člověk podívá jak se projektují dálnice, zaplakal by nad ignorancí projektantů a politiků.

3 1
možnosti
JB

Řidiči, kteří jezdí tuto trasu častěji, váš názor určitě nesdílí. I když opravdu zůstává otázkou, proč se současně budují 2 čtyřproudovky na jih, D3 (130 km/h) a pouze rychlostní R4 (110 km/h) stáčející se na Písek. A žádná z nich nemá prioritu. Ten duál má své opodstatnění. Jenom si představte, kdyby se po R4 většina provozu z jihu navalila na okraj Prahy.

0 0
možnosti
ZK

Jestli nebylo nejlepší se na celou D3 vy.... a protáhnout do Čb R4.

1 1
možnosti
RK

Tak buď D3 nebo R4, ale ono není ani jedno.

0 0
možnosti
JM

nabízet lidem 11 kč za metr, to je fakt prasárna. To může jen zlodějský stát.

3 2
možnosti
AL

Zatímco v případě církevních restitucí všichni křičí, že nabízet 10 Kč/metr je naprosto správné a spravedlivé, hihihi

1 0
možnosti
JB

Podle mě by stačilo, aby byla E55 4 proudá v celé délce než stavět dálnici se kterou jsou jen problémy.

1 4
možnosti
PN

Když už tak pořádně a ne žádné parodie na dálnice!

4 0
možnosti
MM

Když se u nás začne stavět dálnice, je to takový tunel, že i Blanka řve.;-D

1 1
možnosti
AL

Blanka neřve, Blanka si lehne a roztáhne a jsou všecky problémy na 2 hoďky vyřešený!!!

0 0
možnosti

Možná by bylo dobrý udělat referendum občanů kolem D3, kam chtějí dálnici...Jestli spíš do Budějovic nebo do Prahy...Třeba by se pak někteří lidi na krajských úřadech chytli za nos a začali spíš vykupovat pozemky k Benešovu než od Veselí k Budějovicím...

0 1
možnosti
JT

Problém je v tom, že trasa D3 od Tábora na jih už má územní povolení (snad až na některé úseky u hranice) a výstavba je otázkou postupného výkupu pozemků, získávání povolení a peněz na stavbu. Severní část D3 nemá zatím ani územní povolení, soud ho zrušil, řeší se kasační stížnost proti tomuto rozhodnutí. Pokud bude trasa přeci jen zrušená, potáhne se vydání nového územního rozhodnutí ještě pár let.

Peníze nejsou problém (navíc na trasu je možné získat vysoký podíl eropské dotace), ale připravenost stavby je tristní. Navíc jak budou přibývat jihočeské úseky, provoz na I3 a D1 zhoustne, což nebude dobré.

0 0
možnosti