- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jedina vada tohoto kseftu je (co mi rikal znamy majitel maleho poctiveho pneuservisu).... posilaji casto stare pneumatiky tj. vyrobene pred vice nez 2 lety = to je cele kouzlo ceny.... zadnych 10% marze vs. 100%.....to je nesmysl. A protoze vetsina lidi chce usetrit, tak tomu veri a takovehle veci si ani nezkontroluje/neresi.
Nevim proč se to jmenuje nejlevnejsipneu když mají průměrné ceny. Pneu 2-4 roky staré koupíte na netu ještě levněji.
Také jsem na netu objednal a došly dva roky staré pneu a navíc jedna z Ukrajiny a druhá z Turecka. Opravdu super služby. Malým živnostníkům to bere sílu.
Kupuji u konkurence, kde jsou služby spojené s přezutím ...
ja byl s nimi vzdy spokojeny
jen tak dale at se dari I na dalsich trzich!
No s tou rychlostí dodání to vždycky nebyla taková sláva. Před pár lety jsem kupoval letní gumy naštěstí jen 2 a asi po 14 dnech jsem si myslel že k obednání nedošlo tak jsem objednal znovu a postupně mi přišly obě objednávky.
A s cenama tedy nic moc i když si jinde účtují dopravu tak bývají levnější. Kupoval jsem gumu na skůtra a rozdíl 400 na gumě za 1300 mi přijde dost vysoký
No ja ked si niečo objednám z netu a mi to neprichádza, napíšem mail, zatial som mal len raz problém keď som čakal asi mesiac.
No, přeju mu ty zástupy spokojenejch zákazníků. Já k nim nepatřím. Před objednávkou letňáků jsem jim psal na info dotaz, kdy byly vyrobeny pneu které chci. Odpověděli že v říjnu loňského roku (byl březen). Po objednání dorazily pneumatiky sice z listopadu, ale 4 roky starý. Asi po dvou letech jsem kupoval zimní, tak jsem jim zkusil dát druhou šanci (co když minule byly "skvrny na Slunci"). Scénář stejný - místo 7 měsíců to bylo 3,5 roku. Takže smůla, zjevně je lhaní firemní politikou a třetí šanci nedostanou...
"nemám rád autority". -to je dobrej životní postoj pán je tak trošku anarchista.
Určitě je dobře, že se povedlo založit silnou firmu. Taky jsem tam jednou kupoval a vše bylo ok. Zmiňuje, že je zákazníci upřednostní celoživotní záruku na skryté vady apod. Mě by zajímalo, kolik na těch zárukách vyplatili, respektive kolik je to stálo? Myslím si, že moc ne a je to spíš reklama než nějaká výhoda.