- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tyto dva prťavé úseky jsou stejně o ničem, co třeba zamakat na celém obchvatu Budějc ? Nebo Miličín - D1 ? Pány politiky kopat do zadnice z prahy až do rakous...
Abychom nemohli okrádat stát, vymysleli jsme si přísný zákon. Tento zákon má tolik úskalí, že buď budeme muset jej obejít a nebo se stavět nebude.
U železnice to úplně neplatí, jak stavba pokračuje, můžou se postupně zkracovat jízdní doby. Momentálně už jsou jízdní doby srovnatelné s dobou před začátkem modernizace i s rezervou na další výluky. Navíc v plánu jsou teď větší přeložky, které vlaky ještě více urychlí v dalších letech.
Jinak máte samozřejmě pravdu, staví se nejméně důležité části D3, zatímco ty nejdůležitější (Středočeský úsek a obchvat Budějovic) ne. Navíc postupná modernizace přitáhna jen další auta a zhorší situaci na těch nejproblematičtějších úsecích (D1 a I3 od Mirošovic do Nové Hospody).
To už je druhý příspěvek, který se nezařadil jako odpověď, omlouvám se.
Mě vadí jedna věc: Praha-Budějovice se staví dálnice i železnice. Obojího je hotová půlka a obě půlky jsou k ničemu, dokud to nebude hotové celé. Kéž by se postavilo jedno z toho, ale rovnou celé, ať to může aspoň nějak fungovat.
Když bude hasičům chybět půlka délky hadice, tak jim plynovod na půl cesty nepomůže...
U železnice Pha - ČB je už teď znát podstatné zlepšení. Na trati Pha - Benešov mohou osobáky jezdit násobně častěji než dřív. Co se týče jízdní doby, máte pravdu, že to zatím lepší není, protože je hotová půlka a část je rozhrabaná, což vyžaduje v jízdním řádu vatu navíc. Ale zrychlení a zavedení expresů se dá očekávat dřív, než bude koridor dokončený na 100%, zřejmě by mohlo stačit až budou dokončené úseky se kterými se začíná teď, čili dokončení asi tří čtvrtin. Jo, také by se jich možná mohlo pár zavést hned, kdyby se práce zastavily, ale to samozřejmě nikdo nechce.
Dálnice Praha-Č.Budějovice měla být dávno postavená.Rozhodují o tom lidé,kteří tomu vůbec nerozumí,ale kolik peněz do vlastní kapsy to jo.Peníze jsou rozkradené a podle toho silnice vypadají.V obcích je to hrůza.To by měli hradit společnosti,které v obcích dělali plyn.
Dokud nebude obchvat kolem města Č. Budějovic, tak to vyvolá řadu dalších potíží v dopravě. Když mají potíže s prstencovitými křižovatkami, tak proč tam povolovali další zástavbu? To než se dohodnou, tak dojde k další úpravě norem a nebude to snad nikdy. https://www.youtube.com/watch?v=hcUd2pdneFU
Prej by bylo nejlepší udělat pro výstavbu dálnic státní společnost. Proč na to nepřišli v zemích, kde dálnice stavět umějí, proč se takové nápady rodí v zemi, kde to nejde a nejde? Asi ze zoufalství.
V tomhle státě se lidi 100x se státníma organizacema spálej, a po stoprvní budou zase volat po nové státní organizaci. Nepochopitelný.
Mě,jakožto obyvatele ČB, se zdá naprosto zbytečne dopovat miliardy na takto zbytečný "projekt" .
Největším problémem je u nás to, že rozhodující je kdo si na podobné stavbě nahrabe
Stabilizovanou trasu má (dokonce se tak jmenuje), ale ta nemá územní rozhodnutí, bez kterého nelze žádat o stavební polovelí a asi ani vykupovat pozemky. Vzhledem k tomu, ž námitky byly jen dvě, tak jsem optimista, že by se je mohlo povést odstranit.