Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zloděj poškodil kabel na nádraží. Provoz na trati museli řídit výpravčí

Na nádraží ve Veselí nad Lužnicí museli několik hodin řídit provoz postaru. Na jednom z nejvýznamnějších železničních uzlů v kraji totiž řádil zloděj. Přišel si pro kabely, ve kterých jsou drahé kovy, ale poškodil kabel kontrolního systému a ohrozil tím provoz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K49a89r65e50l 21D44v53o74ř24á88k 2604212252234

Proč je v článku ilustrační foto výpravčí a ne zlodějů? Aha, snímek byl moc tmavý.

+2/0
2.5.2014 21:01

O25n27d63ř52e93j 62F85e23l25c27a49n 6112264331797

A kdo chtěl ten kabel ukrást? Sběrači barevných kovů nebo barevní sběrači kovů?

+2/0
2.5.2014 20:28

K72a64r27e77l 70D50v48o96ř96á49k 7499684317138

To je zase titulek. A kdo řídí provoz, když je zabezpečovací zařízení v pořádku? Ten kdo psal tenhle článek, opět dokázal, že novináři nikdy nedokážou napsat článek o železnici pořádně. Trať České Budějovice - Tábor je pořád řízená jedině výpravčím. V každé stanici je výpravčí, který ovládá zabezpečovací zařízení, jak staniční, tak traťové. Takže krádeží kabelů došlo k zavedení nouzových obsluh, ale jinak se na řízení dopravy nic nezměnilo. Nouzová obsluha znamená zavedení opatření pro řízení provozu bez zabezpečovacího zařízení, takže riziko způsobení nehody je samozřejmě daleko vyšší, než za normálního provozu.

+2/−1
2.5.2014 19:38

J81i32r57k12a 57C25i13b55u51l12k32a 1546752342

Riziko nehody samozřejmě vyšší není, doprava se ale znatelně zpomalí.

0/0
2.5.2014 20:20

K48a71r50e93l 15D76v27o48ř21á52k 7929204437948

Z vaší reakce je jasné, že jste nikdy v řízení provozu nebyl. Krádež kabelů může způsobit obsazeni traťových úseků nebo obsazení výhybek a výpravčí pak nemůže stavět standartní zabezpečené vlakové cesty, kde zařízení kontroluje i selhání lidského činitele při špatné obsluze. Při nouzových obsluhách tahle kontrola není, proto je riziko způsobení nehody vysoké a zloděj pak vyfasuje i paragraf obecného ohrožení.

+1/0
2.5.2014 22:05
Foto

P16a50v46e46l 81J66o72s24e26f 56M49ö98r41t11l 9249321712937

Cyhtit, obratem odsoudit pro vysokou společenskou nebezpečnost, zavřít. Ale tak, aby musel denně padouch makat třeba na stavbě dálnice a pod dozorem. Žádné mazání s takovými hajzlíky. Ovšem, to by naše justice musel jinak "makat".[>-]

+2/0
2.5.2014 19:21

L32u98b85o54š 55Č39u35k35a 7960408858

Bohužel vše se začne řešit až dojde k nějaké tragédii.

+2/0
2.5.2014 16:46

M20a29r89t51i88n 39V94r62b33a 1231748202253

Tak si někdy říkám,že určité prvky šaríi by stály za diskuzi . . . :-P

+2/0
2.5.2014 14:33

O98t55o 71L16e89v 4728927800265

Prdlas šaria,zavřít sběrny a kdo chce něco odevzdat tak ve sběrných dvorech které má skoro každá obec.Sběrny další zlodějina podporovaná státem.;-€;-€

0/0
2.5.2014 17:24

J67i22n12d19ř94i30c55h 93Š92k37o77p60e91k 4425741870255

až 6 let je sice pěkný, ale zajímalo kolik těhle šmejdů dostalo za krádeže kabelů, mostů či poklopů aspoň 3 roky natvrdo.

Ideálně, když jdou rozebírat tovární haly. Absence školního vzdělání se postárá o jejich eliminaci

+5/0
2.5.2014 13:36

J11a67n60a 65N14o59v16á15k37o87v26á 4322256111206

A co zavřít vedoucí sběren? Vždyť se dá zjistit, kdo kabely vykoupil, jen chtít, že???

+4/−1
2.5.2014 13:36

S39t26á36ň62a 73K37o46m62o86r44o96u72s52o63v43á 3515213987849

Jak dlouho už se mluví o výkupnách kovů? Vždyť majitelům musí být jasné kolik toho pochází z trestné činnosti. A nejhorší je, že zloději + výkupna = zlomek skutečné ceny a následných problémů. Kamarád si ve výkupně koupil zpět svou vlastní mříž pod rohožku, starožitnou litinovou vanu kvůli které zloději přelezli plot a rozmlátili ji palicí, protože by ji jinak neunesli, už vykoupit nemohl. A to jsou proti zastavené dopravě drobné. Ale naštve to.Rv

+4/0
2.5.2014 13:32
Foto

L44u14b63o93m51í21r 91J79a78n93o92t29a 5646894256735

To nebyli zloději, to byli cigáni a to je sakra rozdíl ;-D EURv

+12/0
2.5.2014 13:06
Foto

J57a44r11o45m60í67r 25K48o65b28e24l11k50a 7434454151405

Dvě hodiny a ty seš furt tady? Tady se něco děje.

0/0
2.5.2014 15:04

A45l32e25š 45K95e71d71z58i63o88r 2276841986461

X "Se zloději kovů bojují na drahách dlouhé roky a krádeže jsou tam na denním pořádku"

  Pochopitelně, že to nikdo neřeší, protože každej má strach do toho šáhnout aby nebyl označen za rasistu, neonacistu atd. Víme všichni dobře, že tito zloději pochází většinou z etnika, jehož jméno se nesmí vyslovit.... Bude se mlčet, nebude se nic dělat a budem čekat na pořádnej průšvih - pak se zase budou všichni divit...

   Těch peněz co to každej rok stojí - vyšetřování, náhrada všeho kovového atd.;-€

+11/0
2.5.2014 12:52

K15a36r25e76l 33B96a97r44t11á68č58e62k 9152889752435

do certa na pranyr s takovymi zlodeji pak zavrit na dlouho az zbela...

+10/0
2.5.2014 12:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.