Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Budějovic do Lince: Rakušané se silnicí chvátají, v Česku je ticho

To srovnání praští do očí. Je jako den a noc. Zatímco v Rakousku se pilně pracuje na rychlostní silnici S10 vedoucí od Lince k české hranici, na naší straně je až k Českým Budějovicím ticho po pěšině. A patrně dlouho bude. Kvůli tomu zastaví další výstavbu i Rakušané.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M71a89r41e33k 16H61r40u71b79y 6697852801408

Na tyhle akce by meli myslet poslanci, az budou projednavat zakonnou odpovednost uredniku. Jeji absence vede presne k takovymhle malerum :-/

+1/0
13.5.2014 13:19

J65a12n 74D62l66o33u17h68ý 8946540173260

a nešlo by to zadat Rakušákům? ;-)

+3/0
13.5.2014 9:51

J17a25n 46M37o83l47n94a94r 7960605311320

fakt ze tunel je za cca 4mld korun je zajimavy. Nejak to ti rakusaci stavi levne....

+2/0
13.5.2014 2:07

M47a17r59e68k 56H60r76u64b71y 6687562961318

To je jako 4 km dalnice na rovine v CR ;-)

0/0
13.5.2014 13:10

P65a12v37e53l 39M54o82r26a86v78e76c 3912759842718

Asi holt staví jen tunel do kopce a ne do rozpočtu..

+1/0
13.5.2014 13:23

R34a58d18e28k 94N24o92v20a72k 9404133339840

Ale ono to jde, jako na Hradecku, tam kraj a obce vykupují pozemky od soukromníků za vyšší ceny a na ceně se následně s ŘSD dohodnou až se začne stavět. 

Tady mají pozemky skoupené radní a starostové a tak je v jejich zájmu, aby byla zákonem zvýšena cena. Jinak by vyšlo najevo kolik pozemků pod budoucí dálnicí mají.

+5/0
12.5.2014 17:15

A60l28e85š 58P44r98o40k18o50p 7222807737522

...a tak bych rád, aby auta, která jedou pod nejvyšší povolenou rychlostí měl v případě, že se za nimi začne tvořit kolona na nejbližším vhodném místě zastavit a nechat je předjet...

+2/0
12.5.2014 17:09

T54o54m40á74š 96Z31e11m68a46n 3755548624865

Není něco podobného uzákoněno v Německu?

Tedy ne kolona, ale rychlejší vozidlo.

0/0
12.5.2014 19:11

A58l35e97š 13P67r78o35k96o66p 7512787467832

Já bych raději rychlejší silnici kolem Benešova (z D1 na Tábor a zpět)

0/0
12.5.2014 17:05

J35a72n 90S59v16e62t72l64i49k 8957879709719

Můj praděda říkával: zlaté Rakousko-Uhersko. Že by na tom něco bylo?

+6/0
12.5.2014 16:49

P65e56t40r 96V41i36n33t45r95l71í38k 3246254231

ale to říkával za komanče ne?

0/−1
12.5.2014 22:41

P32e73t18r 69B14a11u16e70r 9940165737219

24/7??? Když to platí taková Škodovka nebo Volkswagen, nebo jiná fabrika, kde nemá pracky nikdo ze státních koko**, tak to tam hulí 24/7 například tři týdny tahem (celozávodní dovolená, klíčová zařízení pro výrobu nových modelů, která se integrují do stávajících), protože je to potřeba a váže se na to další zisk. Cena je dohodnutá, prostor pro korupci nic moc a když to neklape, tak manažeři zodpovědní za projekt chodí kanálama a nevysmívají se nám ve zprávách na TV Hovn@ nebo jinde. A když to klape? Mají finanční motivaci, prémie atd. U nás mají co, hov**, nic, tabulky. Tak raději kradou a korumpují..

+4/0
12.5.2014 16:48
Foto

J14i65ř98í 86K62w42o56l37e80k 5933697438159

Vcelku výstižné - státní správa je pouze o hlídání si vlastního písečku a zad. Práce a vytváření hodnot má daleko nižší prioritu.

+1/0
13.5.2014 10:22

M82a74r55e21k 57H76r37u41b54y 6137592471898

Urednik ma stejne penize at pracuje, nebo ne. Tak proc by neco delal :-/

0/0
13.5.2014 13:12

M26i75c65h91a45l 35Š40t41ě48p70á13n49e43k 9561298540784

Jak já by jsem chtěl alespoň jednou projet v neděli kolem Benešova bez nekonečného státní v koloně.

+2/0
12.5.2014 16:33

J26a90r42o24s92l53a38v 42H63r60o69b60a66ř 2755811217953

Zatímco v Rakousku pracují ,v Česku mafie s politiky pracují ještě usilovněji,ale jak si nahrabat miliony a miliardy pro sebe.Občané ať se drkotají po tankodromech.

+3/0
12.5.2014 16:26

M49i20c12h50a62l 30K72o12n43e41č97n91ý 8129972212491

První, co je potřeba udělat je změnit zákony. 1. Vyřadit z jednání Hnutí duha a jiné ekoteroristy. 2. Nabídnout za pozemky slušné peníze (minimálně trojnásobek obvyklé ceny) a po dvou neúspěšných pokusech vyvlastnit. 3. Nepřipustit, aby obyvatelé středočeské  vesničky rozhodovali o tom co, potřebuje Jihočeský kraj, celé Česko a Evropa. 4. Úředníka, který způsobí zdržení, vyhodit z práce, úředníka přistiženého při korupci zavřít na deset let. 5. Když se bude pracovat 24 hodin denně, vyjde to stát na přímých nákladech i na úsporách v následném provozu levněji než příplatky za práci v noci a o víkendu.

+7/0
12.5.2014 16:25

Z21d87e66n92ě61k 82O22r14š31u84l67í64k 1585370737622

Fantasto....;-D

0/0
12.5.2014 16:30

P38e41t16r 66B33a16u23e57r 9110265117509

Ano, vypadá jako fantasta, protože to je moc funkčních opatření naráz. A než by si na to naši úředníci zvykli, tak by umřeli, ale například tvrzení o vesničce se mi líbí. Víc se mi toho líbí. A ekoteroristům patří fakt na****. A btw, kdyby nebyla korupce, bylo na příplatky za noční služby.

+2/0
12.5.2014 16:43

V40a31c23l49a81v 92K72u24b97i97s 5911281359437

U r3 ekoteroristi delaj problem jen na malym useku ale problem je to v cene jednotek milionu(nejakej zelenej val) to se da poresit zbytej je vicemene rozsireni stavajici komunikace na 4 pruhy. Nevim v cem je tak prioritni D3 kdyz R4 postavena a pokud by se postavila krizovatka v letech a protahlo se to od skalky k milinu tak cela d3 nema smysl a jet po 4ce bude rychlejsi jak primo z budejic tak po soucasne d3 pres tabor pak nalty a dal po r4

0/0
12.5.2014 17:32

T85o13m91á98š 48Z14e98m90a34n 3775908974915

D3 je potřeba pro Benešovsko a Táborsko.

R4 nemá dostatečně kapacitní spojení s R1.

U D3 je hlavním problémem NIMBYsmus v Posázaví.

0/0
12.5.2014 17:47

J20o71s65e52f 31T61r98ö64g49l 8909932496606

Ad 1) - V demokracii nelze vyřadit veřejnost z připomínkování. Co ale lze, je nařídit soudům prioritu v takovýchto rozhodování, zde bývají největší zdržení (a není to jen u sporů s ekology, ale třeba při odvolání neúspěšných stavebních firem - zrovna na D3 to přineslo rok navíc). Kromě toho ekologické organizace mají často pravdu a spory vyhrávají. Že se u nás v řadě případů dělá EIA jen na oko popř. podhodnoceně kritizovala i EU a na některé stavby tak nebylo možné čerpat dotace (D8, Pražský okruh...).

Ukázkový případ je právě Pražský okruh mezi R7 a D8. Posudek EIA hodnotil asi 6 variant, z nichž zůstaly jen dvě použitelné - tzv. varianta Ss (Řežská) a varianta J (Suchdolská), ovšem pouze podmíněně v případě, že nebude možné realizovat variantu Ss. O realizaci Ss nebo o důkazu nerealizovatelnosti se ŘSD spolu s Prahou ani nepokusilo a začali protlačovat variantu J, proti které brojí MČ Suchdol a další. Navíc do územního plánu se varianta J dostala výrazně blíž k městu než jak byla hodnocena v posudku EIA. NSS pak samozřejmě neměl těžké rozhodování a trasu z ÚP vymazal...Výsledkem je, že jedna z nejprioritnější staveb je v přípravě v podstatě na začátku... Ale úředníci se nepoučí, žádná příprava trasy Ss neběží, čeká se na nové schválení ÚP se starou trasou.

Podobně na úseku D1-D11. Trasa byla projednána, připomínky obcí do projektu zapracovány (včetně částečného zahrabání silnice a výstavby zemních valů). Výjikou ale byla MÚK Dubeč, která překračovala hlukové limity, což se investor snažil řešit vyhlášením Ochranného hlukového pásma a později dokonce snahou posunout limity hlukové vyhlášky(!). Pod tlakem nechalo nakonec ŘSD překreslit křižovatku tak, aby současné limity nepřekračovala (řešení se našlo), ale NSS po žalobě vymazal trasu z ÚP a zrušil nakonec i ZÚR Prahy. Kdyby přitom ŘSD nakreslilo křižovatku rovnou odhlučněně, už jsme mohli dnes po tomto úseku jezdit...

0/0
30.5.2014 23:43

K39a81r44e12l 96S30t62r41ž17a73n53o11v34s75k71ý 1488335315

Na rakouských hlavních tazích se mi ještě líbí, že jsou na ukazatelích značky států, kam silnice vede. U nás jsou tyhle značky jen v blízkosti hranic. V Praze znám jednu značku s Norimberkem, dvě s Drážďany, dvě s Vídní, jednu s Bratislavou a dvě s Vratislaví. Ve Vídni pak když nevidíte ceduli Praha, stačí sledovat ceduli CZ.

0/0
12.5.2014 16:22

Z38d19e37n30ě92k 45O98r36š77u44l48í45k 1515620267142

no ve vídni může zabloudit fakt jen analfabet...R^

0/0
12.5.2014 16:31

O11l12d69ř70i46c83h 33J48a19n46e89č79e81k 8389766353391

no na Prahu možná, ale jinak to myslím zas až tak náročné není.

na Prahu sice nezabloudíte, ale když se cestou do jihu budete sveřepě držet značení, pojedete přes Znojmo...

0/0
12.5.2014 17:07

K62a73r56e24l 39S54t65r67ž57a84n21o77v89s69k51ý 1978645145

Taky si všimněte, že z Lince jedete pořád po cedulích Praha. V Praze najdete ceduli Linz při výjezdu z Prahy na D1, pak při odbočce na Benešov a tím to končí.

+1/0
12.5.2014 16:19

J35i63ř98í 82H29r72a46d50e20c 9168317100484

V Žamberku na křižovatce u kostela je taky ukazatel Praha, a v Praze ukazatele na Žamberk nikde nejsou...8-o

+4/0
12.5.2014 16:37

Z80d74e87n37ě33k 71O47r43š53u84l59í68k 1925620957202

Žamberk VAmberk?

0/0
12.5.2014 16:40

V81a85c53l27a39v 93M16e65d26e33k 5461172175535

A ono to snad někoho překvapuje? D11 už měla touto dobou být až k hranici s Polskem, ale stále končí kdesi v polích. O D8 snad ani netřeba mluvit, dostavba R7 taktéž v nedohlednu (a těch křížků v nedostavěných úsecích taky není málo). R35 v úseku Hradec Králové - Olomouc už taky mnoho let stagnuje. a o úseku Turnov - Hradec se teď politici vyjadřují, že snad ani není potřeba (samozřejmě počítají se současným stavem dopravy, a ne s tím, který nastane až bude v provozu úsek na Moravu)

Takže předpokládat, že zrovna u D3 by se stát choval rozumněji bych považoval za naivitu.

+7/0
12.5.2014 16:11

J27o85s82e95f 82T53r28ö32g18l 8549782536666

Ovšem ve všech jmenovaných případech je na vině stát popř. ŘSD.

D11 - Kauza Havránková je myslím profláklá dost, sama Havránková pozemky státu nabízela ale výměnou za jiné (bavíme se o nejůrodnější půdě v ČR). Stát se s ní nebavil, pozemky se mezitím zašmelili převážně místním politikům a na výkup za směšnou cenu pod pohrůžkou vyvlastnění slyšet samozřejmě nechtěla. Nestaví se dodnes.

D8 - Tady je na počátku všech sporů opět nedostatečné porovnání variant. Kdyby se vyhodnotily další tunelové varianty a udělala se na ně srovnávací EIA (jako v budoucnu např. na Středočeskou D3), kdyby byla EIA zpracována dobře (nepřehlížela v CHKO chráněné druhy apod.) a kdyby se dalo na negativní posudky odborníků (ČGS varovala před sesuvy u Dobkoviček, ale ŘSD si raději nechalo udělat druhý souhlasný posudek...), mohlo se dnes jezdit. TRasa mimochodem není z hlediska dopadu na ŽP nijak hrozná, možná by vyšla i lépe než dlouhý tunel, ale oficiální posouzení nevzniklo a to jen rozdmýchávalo spory...

R7 je vzhledem k rozsahu dopravy a obchvatům mírně zbytečná. Nicméně i tady se ŘSD vyznamenalo u obchvatu Postoloprt, když naplánovalo trasu v rozporu s ÚP (šlo o fotbalové hřiště).

R35 jde zase na vrub Pardubického kraje, který léta prosazoval horší severní variantu hlavně proto, aby zlepšil dopravní oblužnost obcí okolo této trasy, místo sledování primárně dálkových zájmů. A samozřejmě loňská vyhláška upravující výkupní ceny pozemků, která výkupy prakticky zastavila, se také povedla... Přehodnocení se týká úseku Turnov-Jičín (vzhledem k plánovaným intenzitám dopravy se nyní navrhuje jen třípruh), od Jičína do HK se stále počítá s plnohodnotným čtyřpruhem.

0/0
30.5.2014 23:59

M70a46r85e19k 89P60r95c91h76a36l 3936810649519

No pan Hřebíček už bydlí, tak snad by nějaká ta pětka mohla zbýt ne? Prostě korupce, korupce a korupce.  A D1:))))))))) Už jste někde například v Německu viděli na uzavřeném jízdním pruhu dělat 5 lidí, 1 náklaďní vůz a bobcat? :)))))))))))

+5/0
12.5.2014 16:09

M51i29l25o27š 30Ř56e70z87n76í24č74e40k 7871655126427

Stačí jen oživit úzkokolejku z Č. Budějovic do Lince a bude vymalováno.

+3/0
12.5.2014 15:56

J86a56n 91M18o96h75y64l36a 6532399799581

To opravdu všem cestujícím mezi Prahou a Vídní pomůže.;-D

0/0
12.5.2014 16:46

J44o31s40e54f 62T38r10ö12g61l 8829902756516

Po Gerstnerově koňce se dodnes jezdí, dokonce už je elektrifikovaná. Gerstner pojal stavbu velice velkoryse, s velkými oblouky o pozvolným stoupáním, což ale stálo dost peněz, takže ho ze stavby nakonec odvolali cca v polovině okolo současných hranic. Když se později trat předělávala na parní provoz, Gerstnerova "česká" část vyhovovala téměř plně (a jezdí se po ní dodnes, i když ideál železnice 21. století už to není), zatímco "rakouská" část se stavěla z části znovu. I proto dnes za koňkou musíte do Rakouska, u nás je památek jen málo.

0/0
31.5.2014 0:08

D94a16l96i52b87o28r 18K44o84l28o96š 7169989249961

Nic nového - setrvalý stav.;-(

+1/0
12.5.2014 15:44

P89a45v67e84l 34K39o43l23á85č73e38k 9364814212651

Dálniční napojení z Brna do Vídně je také v nedohlednu. Rakušané čekají i zde. Už jenom u těchto dvou konkrétních případů je vidět, jak  je ta česká polistopadová  "cesta" spíše necesta. Kraje jsou ekonomicky slabé a odkázané na centrální libovůli Prahy. Kdejaký prd se musí řešit v matičce stověžaté. Nefunkční územně správní uspořádání státu vyjevuje celý ten náš Kocourkov. Kraje nerespektují přirozenou spádovost, socioekonomické vazby, odlišný vývoj v Čechách a na Moravě. Jsou absolutně proti přirozenému uspořádání Českého státu, kterým byly po staletí země. Nepředstavují silné regiony a z podstaty jimi ani nemohou být. Byly vytvořeny na politickou objednávku aby nedej bůh nebylo obnoveno zemské uspořádání. Vyšlo se vstříc jen ambicím stávajících krajských měst aniž by se přemýšlelo nad skutečnou funkčností takového uspořádání. U Pardubic, Hradce či Jihlavy je to obzvláště vidět. Co tímhle chceme dokázat světu? Leda tak naše hloupé furianství, neúctu k historickému odkazu instituce zemí Koruny české na níž se tak naše preambule ústavy ráda odvolává. Neschopnost problémy opravdu řešit. Karikatura funkčního státu. Ukazuje se, že polistopadové změny byla vlastně jen kosmetika. Jak jsme si mohli myslet, že budeme po roce 1989 budovat lepší stát, když jsme tu jeho funkční podstatu, tu komunistickou architekturu vlastně ponechali? Sdíleli jsme s Rakouskem po staletí společné dějiny a je naprosto zjevné, že vymýšlení třetích cest je cesta do nikam. Měli jsme mnohé od našich sousedů převzít. Ale ono už to začalo odrakoušťováním za první republiky, kdy se vylévalo z vaničky i dítě a napomohlo to k nástupu komunismu. Smutné. :-(

+13/0
12.5.2014 15:42

Z44d60e85n20ě53k 87O46r27š18u54l61í61k 1385310267562

K té vídni.Tuhle jsem slyšel na čr1 nějakého strejdu z brna hovořit o tom že ta cesta není vůbec důležitá neboť to zrychlí cestu do vídně jen o 5 minut.mít toho trotla po ruce tak mu tu kebuli roztluču.a tak je to se vším.z ovy do polska se to neřeší ač je to jak housenková dráha, místy je tam 60km, z budějic na jih ticho, kde nic tu nic, z brna na vídeň tajky nic.to je neskutečný jak karaje nebo pražáci na to totálně kálí.absolutní nezájem.hlavně že budou dávat státním podnikům stovky mega.je mi z těch co jsou vesel tak 10 let na zvracení.nikoho nic nezajímá, nikdo nic neřeší.tuhle zemi rozdělit mezi němce a rakušáky a poláky.tenhle stát si snad ani nezaslouží samostatnou existenci.hrůza a děs...

+12/0
12.5.2014 15:55

M72a92r42t26i36n 53K57o62z65á31k 4764700699757

Sice vás chápu, ale s pražáky to nesouvisí. Nemluvě o tom, že polovina pražáků (přeháním, ale ne tolik) jsou lidé z Moravy v první nebo druhé generaci.

+4/0
12.5.2014 15:58

Z61d72e83n97ě17k 52O28r61š96u88l44í82k 1165550127232

ale to víš že  máš recht.....já jen že mě sejří plácat se od brna 70 či 80 a v rakousích od drasehofenu 30 km na dálnici po okreskách, kde předjet se nedá a táhneš se tam skrz dědiny 50 či 70, kamionů že je nespočítáš..kristepane vždyt na vídenským okruhu se jezdí rychleji než u nás.no prostě je to hnus velebnosti.

+6/0
12.5.2014 16:00

T85o49m91á41š 21V10e38l63e12m78a39n 4185495827213

souhlas...jezdíval jsem rok týden co týden do W ... a pátky kolem oběda z W do B byly lahůdkou .... tehdy se dálnice teprve stavěla.

+1/0
12.5.2014 16:04

Z83d53e34n55ě54k 18O20r68š29u67l38í19k 1365700337392

;-Dtak to věřím...tuhle se tam zasekl kamion u tý policejní stanice na semaforech ze směru od vídně v tý zatáčce/nevím jak se to městečko jmenuje/a kolona měla tak 10 kiláků..no mazec..ještě že jsem jel opačně..

0/0
12.5.2014 16:07

O70l22d72ř89i65c70h 41J22a59n93e53č88e66k 8699166763521

...a ještě k tomu při Winzerfestu, že :-P to je pak fakt radost.

Poysdorf se to jmenuje...

0/0
12.5.2014 16:13

O63l87d38ř96i45c43h 93J28a21n82e15č49e75k 8979916883151

nesouvisí? a odkud jde legislativa a peníze?

0/0
12.5.2014 16:04

Z49d52e78n51ě97k 34O59r79š65u86l48í13k 1905750137492

kristepane měli na to 20 let....rakušáci to měli jedna dvě....to mbudu mít fousy až po kolena až pojedu za dcerkou po dálnici.na vídeň.hrůza děs, binec,,,,

+1/0
12.5.2014 16:09

R80a38d35e89k 45N52o11v89a83k 9254933429300

konkrétně dva ze tří ministrů dopravy byli od Ostravy

0/0
12.5.2014 17:20

P69a87v14e46l 87K28o18l52á91č82e31k 9504584412511

To není o Pražácích ve smyslu lidí ale o systému a nivelizačním narativu "u nás v Čechách", ve kterém jsou Morava a Slezsko prpstě rozpuštěny. Ne není to o nějakém moravském etniku ale o faktu, že Čechy a Morava byly konstantou na mapě střední Evropy a díky tomu institucionálně český prostor přežil.  Proto považuji současný zánik zemí jako abnormální stav, který měl být hned po listopadu 1989 napraven. Přirozeným stavem věcí je  jejich obnova. I když dnes neexistuje Rakousko- Uhersko, rakouské země přežily. Co přežilo z českých zemí? Češi jsou poněkud schizofrenní národ, který se na jedné straně dost často odvolává na své státoprávní tradice, které třebas Slováci neměli, na straně druhé země, jako hmatatelný odkaz této tradice, zlikvidovali. Přičemž to po nás Moskva nikdy nevyžadovala. Přijde mi tenhle odezdikezdismus poněkud děsivý.

+1/0
12.5.2014 22:04

A27n25t71o11n75i24n 85K62a49d87l25c64e36k 9842189771646

Divim se, ze za podobne nazory jste neschytal hromadu minusu.  Mozna se blizka na casy.  jeden predni etnolog a historik (myslim, ze to byl Kralicek) tvrdi, ze prirodni proces znovuobrozeni starych a zapomenutych narodu nelze zastavit a tudiz Evropa uvidi mnohe prepisovani hranic, ktere byly v historii posunuty totalitnimi rezimy.  Proto doufam, ze Praha tyto veci sleduje a ze bude dobrovolne jednat o naprave nez bude pozde.  Neda se ocekavat, ze se sami lide budou domahat nejakych naprav chyb, ktere sami nezapricinili a ani jim vsichni poradne nerozumi.  Prazaska totalitni vlada zrusila zeme, ted je na nich udelat napravu.

+1/0
13.5.2014 5:02

O70l75d28ř98i30c93h 48J83a29n27e39č79e92k 8479286373381

o 5 minut jde možná na úseku z Pohořelic na hranici. mnohem horší je to na rakouské straně. naštěstí - protože tam se vesele staví. takže za pár let se pojede od Vídně po dálnici (byť třeba jen v polovičním profilu) aspoň do Drasenhofenu - což je v tomto případě klíčové.

vlastně mě překvapuje, že rychlostnice od Lince na Dvořiště je "už skoro hotová" - asi před 2 lety jsem v lese kolem ní u Freistadtu běžel orienťák a vypadalo to zhruba jako by se vykácel les, udělalo těleso silnice (náspy, zářezy) - a pak došly peníze a tak se nic neděje a hned tak ani dít nebude. nicméně na rozdíl od trasy od Vídně ta od Lince nemá bez významného pokroku na české straně pro tranzit velký význam...

0/0
12.5.2014 16:02

Z87d18e11n17ě79k 80O80r72š48u20l12í19k 1405860307172

tak to je mi novina.a kde se tam staví?z auta není nic vidět....když sjedu z dálnice na mikulov marně jsem koukal kudy by to mělo navazovat...:-)

0/0
12.5.2014 16:05

O13l51d38ř47i12c42h 94J54a70n95e31č47e43k 8229596363561

už jsem tam delší dobu nejel, tak nevím přesně, jestli už začali nebo ještě ne. každopádně nejpozději v létě by začít měli - a hlavně slibují, že Schrick - Poysbrunn (čili ta kritická část kolem Poysdorfu) bude do konce roku 2016 hotová. až na hranici (i když asi jen v polovičním profilu) o rok později. podrobnosti zde: http://www.asfinag.at/unterwegs/bauprojekte/niederoesterreich/-/asset_publisher/1_47138/content/a-5-nord-autobahn-schrick-staatsgrenze-bei-drasenhofen?p_o_p_id=56_INSTANCE_RHZ7Okynsmjy&redirect=http%3A%2F%2Fwww.asfinag.at%2Funterwegs%2Fbauprojekte%2Fniederoesterreich%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_1_47138%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_o_p_id%3D56_INSTANCE_RHZ7Okynsmjy

pokud vím, mělo se stavět už loni, ale zdrželo se to na archeologických průzkumech...

0/0
12.5.2014 16:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.