- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rebelové (různí lokální petenti) nechť přesvědčí všechny řidiče a dopravce, ať nechají auta doma (včetně nespokojenců samotných) a nebude co řešit. Jinak to bude stav jako všude jinde u nás ve stylu když to nebude za mým plotem ale za plotem souseda tak budu spokojen! Ne-li, každá žabička s broučínek se jim hodí jako argument. Natož pak volání typu tady byl vždy takový klid a teď mi ten můj teplý zaplivaný kouteček chtějí narušit nějakou silnicí nebo přivaděčem. Toho bohdá nebude...
Nezlobte se, ale patrně Budějovice neznáte. Kolony jsou tu vytvářeny diletantismem magistrátu - viz. můj příspěvek níže. Na takové Mánesovce Vám vznikne kolona "klidně ve dvě ráno", protože tři semafory na 120 metrech komunikace značené jako městský okruh, to se opravdu moc nevidí.
Kolon by ubylo, jen si to vezměte:
Mánesova - semafor u Lidlu - tři semafory na 120 metrech! toto je opravdová arciperla
Nádražní - semafor k Lannovce (o kousek vedle je podchod)
Strakonická - semafor u Intersparu
Strakonická - semafor u Sconta
Silnice číslo 20 - semafor u Tesca a Baumaxu Silnice číslo 20 - ultraperla: semafor u Bauhausu kousek za kruhovým objezdem u Globusu Na Dlouhé louce - semafor u Kauflandu Na Dlouhé louce - semafor u Sportovní haly Pražská - dva kruháky asi 150 metrů od sebe toto je druhá arciperla
Nakolik jsem situaci pochopil, tak došlo k tomu, že v parcele rezervované pro stavbu přivaděče Hlinská došlo ke skandálnímu legalizování několika černých staveb (ačkoliv bylo úředním legalizátorům jasné, že tam ten přivaděč má vést). Jako řešení ouřad rozhodl, že přivaděč přeloží do bezprostřední blízkosti obytných staveb místních obyvatel(asfaltové těleso bude položeno cca. 3-4m od rohu/stěny domu pana Turka. Ti, co situaci zavinili nezaplatí ani ten směšný 4,5 násobek platu a o práci taky nepřijdou. Nejméně špatné řešení by teď bylo, aby stát a město vykoupily nemovitosti postižených obyvatel za tržní cenu. Vyjde to levněji, než desetiletí právních bitev a zablokované stavby. Temné kšefty s pozemky za účasti úředníků a politiků bohužel poběží dál ...
"Kvůli odporu obyvatel zástupci města téměř rezignovali také na silnici, která by spojila Litvínovice a sídliště Máj, a částečně tak odlehčila dopravě na Dlouhé louce. Časem tam tak vznikne maximálně místní obslužná komunikace, která vznikne postupným zastavováním území."
A co si tím místní občané kteří protestují pomohou? Kdo to bude znát projede místní obslužnou komunikací a bude to horší než kdyby tudy vedla normální komunikace, která tam beztak byla plánovaná a je tam na ní prostor. Škoda slov.
Bohužel město si ale představuje, že skrz 30-ti tisícové sídliště Máj udělá propojovací silnici, což v důsledku bude znamenat, že všichni, co pojedou z Prahy nebo od Plzně na Č.Krumlov nebo na Kaplici, pojedou samozřejmě po Strakonické přes Máj až na Lítvínovice !!! A z ulice M.Horákové se stane ulice, po který denně projede 30 tisíc aut denně. Nic proti zdejším obyvatelům, že jo, hlavně že nebudou zácpy na Dlouhé louce, kde nikdo nebydlí!
Když propojí jen Máj s Vltavou, ok, ale když to prodlouží až na výpadovku na Krumlov, bude to tragédie pro celý Máj.
Čím více semaforů,tím lépe-to je motto radnice.Přivadeč bude za chvíli zprzněn semafory,tak nevím jestli to má smysl
No postavme zase několik kilometrů nového obchvatu a pak to můžeme přesekat pomocí přechodů a semaforů jako na dlouhé louce a na strakonické. Vše nakonec v rozporu s účelem.
Každopádně vznikne spousta ploch pro nové hypermarkety kolem nových obchvatů.
Tomas Klus :
"Přes to všechno, co lid v tom kraji zažívá,
probíhaj všechny nepokoje v pajzlu u piva
a stále věří na rytíře z Blaníku,
než přijdou, zvolil národ vyčkávací taktiku.
Tak si tu pomalu každý svůj život hnije, z úcty k tradici ruka ruku myje, upřímně řečeno trochu teskno mi je, že nám stačí DEMO-Demokracie. " Jedna parta si zalozi OS a blokujou stavbu pro cely sidliste a dopravni ulehceni pro 3 sidliste.. Dokud vsechny nepokoje budou probihat v pajzlu u piva, budou vyhravat maly OS s ciste osobnimi zajmy