- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Presne se ukazuje, ze nejakej padak je obcas uplne k nicemu a chce to umet letat a dodrzovat predpisy - do Cirrusu SR 20 a 22 ho davaj taky a to jsou velka era proti tomuto a bohuzel se nehodovost jen zvysila - letadla padala do vyrvtky ve treti zatacce apodobne(padak to nepobere), piloti je nezvladali. Neni to vsemocne... Dynamik je vsak pomerne slusnej stroj, i kdyz ULL, takze to odhaduju na nejakou rostarnu v male vysce a pak padak bohuzel nic, anebo se to utrhlo pri otevreni od letadla(padak) a pak to je uplne v... mozna ne, ovsem statistiky hovori jinak... ULL jsou jen ULL a odpovida tomu vycvik i technika... RIP..
na druhou stranu jsou situace ze kterych se sebelepsi pilot nedostane - poskozeni strukturni casti letadla -> neovladatelnost letounu.
Prave pro tyto pripady je ZPS v letounu instalovan.
Viz UL Lambada par let zpatky:
...mně to podle fotky moc ohořelé nepřijde....
Na palubě malého sportovního ultralehkého civilního jednomotorového letadla byly dva muži?
Na palubě malého sportovního civilního letadla byly dva muži?
Raketový padákový záchranný systém by měl mít každý ultralight, bez něj je to vážně o hobe.
Tady to zrovna podle fotky vypadá, že ho měl. Zajímalo by mě, proč to nepomohlo. To se ale dočtu až na ÚZPLN.