Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Motorkář narazil do plotu, řidič audi do stromu, oba zemřeli

Na jihočeských silnicích letos při nehodách zemřelo už 39 lidí. Další dva zahynuli v úterý vpodvečer a ve středu ráno v rozmezí devíti hodin. V obou případech může být pravděpodobnou příčinou vysoká rychlost. Policisté případy vyšetřují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E88v40a 66B55e92r78k12o95v69á 3373710105670

Jiříku, to je pro Tebe.

KDYŽ SE ZTRÁCÍ DUŠE,

ZŮSTÁVÁ VĚDOMÍ,  ZŮSTÁVAJÍ VZPOMÍNKY......

KDYŽ NENÍ VIDĚT TĚLO,

ZŮSTÁVÁ, CO BYLO,  ZŮSTÁVAJÍ ZÁŽITKY.....

KDYŽ UMŘE ČLOVĚK, ODCHÁZÍ JEN BUDOUCNOST,  MINULOST ZŮSTÁVÁ V ŽIVÝCH..... ZŮSTANEŠ VE MĚ, ZŮSTANEŠ V NÁS. JSI A ZŮSTANEŠ PŘÍTEL,......

0/0
5.7.2014 6:55

K81a49r30e28l 81D97v69o39ř35á81k 7509714557448

Někdy mě až zaráží, jak při "normální" jízdě, v obci 50, mimo obec 90 až 100 ( samozřejmě podle sjízdnosti komunikace a přehlednosti ), jsem pořád brzdou provozu. Nalepí se za mě, dost často v černém audi, bmw nebo jiné dravé značky, a dává najevo, jak ho svou "pomalou jízdou" zdržuji. Stovkou jezdím hlavně v sousedním Rakousku, je tam povolená, ale i tam jsem brzdou provozu. Kam všichni tak chvátají?

+5/0
2.7.2014 11:50

P40a78v48e81l 59Ř97a11p30e61k 7202586489405

Je to asi neschopnost mnoha lidí uspořádat si život. Dostanou se do automobilové pasti, systému s kladnou zpětnou vazbou, převáží se z místa na místo, to generuje další náklady a potřeby, kvůli kterým se musí převážet ještě více a ještě rychleji. Nakonec je jejich život o tom, že jsou buď zavření v autě nebo vydělávají na jeho splacení a provoz. A samozřejmě nic nestíhají.

+3/−2
2.7.2014 12:04

K72a64r56e96l 96D72v59o54ř17á37k 7229524117828

Tak to je vyjádřený opravdu hezky. S tím naprosto souhlasím. Já osobně auto používám pouze pro rekreační účely. V Rakousku hlavně protože se potřebuji dostat do Alp na vysokohorský treky. Jinak je auto v garáži a do práce jezdím MHD. A hlavně mám klid od toho, že auto vlastně nemá nutnost žádný údržby.

+1/0
2.7.2014 12:19

M38i69r57o68s84l62a52v 29B54u97d81a 9372692887422

To je dost "hardcore" dedukce. Pro mnoho lidí je auto naprosto nezbytné například na dojíždění do práce, na nákupy, pro děti do školy atd. Absence hromadné dopravy tomu napomáhá. A kdo by se tlačil s bandou smradlavých vágusů v autobusu, že?

+3/−1
2.7.2014 12:24

K66a70r29e79l 76P18o29d76h43o20r98s89k86y 3435803752315

Je to o vyspelosti spolecnosti. Treba ve skandinavii se toto temer nestava a to ani na usecich omezenych na 40, 30 apod.

+1/−1
2.7.2014 13:18

P73e18t19r 18R75e20m69e24š 5951705442

Tak to někdy dopadne, když si mnozí motorkáři pletou silnice se závodní dráhou. Když už se potřebuji vyřádit, nevím, proč si nenajedou na uzavřený závodní okruh, který je určený a stavěný na vysoké rychlosti. Holt za blbost se platí.

+2/0
2.7.2014 11:43

P54a52v15e56l 35Ř98a51p62e68k 7252676509765

Podlehli důsledkům vlastního rozhodnutí o způsobu jízdy, nikoho nevzali s sebou, takže je možné hovořit o štěstí.

+10/0
2.7.2014 10:56

J90a76k42u74b 85K44o98r90e49c 6364170661453

Vysoká rychlost je zatím jen pravděpodobnou příčinou. Jinak ale máte pravdu.

+2/0
2.7.2014 11:15

P65e38t16r 68N98i20v11n33i49c83k93ý 3262984355327

Ono je nekonec jedno, jaká byla příčina. Důsledky jsou však jasné. V nízké rychlosti by rozhodně nenamotal auto na strom a dost pravděpodobně ani nevypustil duši.

0/0
2.7.2014 14:45

K26a57r65e73l 65H55a49v60l52í29č47e14k 4933110782660

Jirko, myslím na tebe. Tak ať je to tam nahoře lepší než tady.

+4/0
2.7.2014 10:38

B69l56a43ž59e25j 55M11o78t11y21č70k32a 8777327735610

stejně je divné že se pokutuje za pásy, dětské autosedačky a na druhé straně umožníme jednostopým vozidlům pohybovat se po silnicích. Zde je vidět to co je zvyk je normální i když je to nesmysl.

+2/−5
2.7.2014 10:23

M93i25r96o33s37l81a43v 29B18u71d41a 9122522697502

Správně, zakážeme jízdu na kolech a na stojáka v autobusech;-D;-D

+2/0
2.7.2014 10:36

P80e30t46r 88N31i96v55n65i55c10k31ý 3242494105477

V dálkovém autobusu tě stát nenechají ani dnes.

0/0
2.7.2014 11:38

M80i50r17o76s81l26a77v 15B14u74d41a 9462362877732

No a? V ostatních ovšem ano!

+1/0
2.7.2014 12:25

P67e59t92r 49N38i30v34n62i32c80k73ý 3782184115397

Tys přišel s tím, že zakážeš stát v autobusech. V některých to platí už dnes. ;-D

0/0
2.7.2014 14:46

M35i76l73o17s50l27a61v 52K31a68n39t22o68r16e15k 1299507601799

Osobně si myslím, že pokutovat za pásy, sedačka a helmy je nesmyl. Toto by mělo být "zpoplatněno"  především při "likvidaci" nehod. "Jel´s nepřipoutanej měl si nehodu a seš vážně zraněnej, no kdybys byl připoutanej, tak se ti skoro nic nestalo (nebo podstatně méně), tak na plnění nemáš nárok"

+6/0
2.7.2014 10:38

T68o83m86a61s 36B79a31l57w67a48r 7616909252816

Kamaráda při bouračce "zachránilo", že připoutanej nebyl. Náraz do stromu škodovku 120 sešrotoval na velikost polskýho fiata, ale on vylítl čelním oknem. Kdyby byl vevnitř na pásech, tak už tu teď není. Ale jinak souhlasím. V 99% případů pásy určitě pomůžou. On je to jedno procento, co mělo kliku ;-)

+2/0
2.7.2014 11:10

M33i11l61o38s35l58a47v 90K84a84n98t20o67r80e40k 1639507611199

Jó souhlasím, akorát to není 1% , ale 0,001%. Mě nejvíce vytočí, když si má stará ve 130 km/h na dálnici začne svlékat svetr, když se před tím odpoutá s  tím, že za tak krátkou dobu se nemůže nic stát (a to prosím má najeto asi o trochu více jak já)

+3/0
2.7.2014 12:21

K11a94r19e84l 25P92o47d65h40o10r26s51k47y 3815543302545

To ja jsem prosim takove hovado, ze si nekdy sundavam svetr pri rizeni. Ale jsem porad pripoutanej a svou mladou prosim at dava pozor behem toho momentu co si to pretahuju pres hlavu :-)

0/−1
2.7.2014 13:21

M23i13l67o37s78l17a55v 61K13a87n88t45o71r68e37k 1929207841289

;-D;-D;-D;-DR^R^R^ a pak BUM

0/0
2.7.2014 13:25

K82a49r52e37l 39P48o62d74h90o47r42s79k67y 3645873252675

Ale delam to jen kdyz sikoro daleko neni jiny auto a usek dalnice je zrovna rovnej...

0/0
2.7.2014 13:40

T16o88m55a80s 16B26a87l24w40a19r 7776959372626

2:0 pro zbytek účastníků silničního provozu, co si váží svého života a nedělá jim problém dodržovat rychlost a na cestách si nehrají na závodníky. Lituju pozůstalé. Smrt nepřeju nikomu, ale v tomhle případě měli osud jen ve svých rukou :-/

+7/−1
2.7.2014 10:12

M11i19r85o91s61l13a28v 48B54u38d63a 9282312637342

"a nedělá jim problém dodržovat rychlost a na cestách"

Ono to není jen o rychlosti. Někdo může jet 50 km/h a přesto nebezpečně, jinde je například 160 km/h bezpečná rychlost. Nechcete nám snad tvrdit, že pokud pojedeme 50 - 90 - 130, tak se nám nemůže nic stát ?8-o

+3/−1
2.7.2014 10:38

T23o53m34a35s 57B34a55l95w12a24r 7426639802586

Jen o rychlosti to určitě není. Ale vyšší rychlost většinou také přináší horší následky. Fyzika je při kolizi neúprosná. Stejně tak smůla ;-) Ale jinak souhlasím. Jsou lidi, co jsou za volantem nebezpeční i při rychlost 20 km/h.

+3/0
2.7.2014 11:01

T42o46m85a76s 16B33a11l70w36a35r 7246589302956

Na druhou stranu. Borec v Audině, kdyby jel 90, tak je možná naživu. Při té brzdné dráze co tam je, by neměl auto do banánu. Ale jeho volba.

+3/0
2.7.2014 11:05

J93a77k86u76b 43K84o75r90e56c 6424130481563

Pokud jedete 50, neznamená to , že nemůžete jet nebezpečne, ale následky jsou mírnější.

+2/0
2.7.2014 11:18

M84i60r44o36s57l32a46v 39B95u10d46a 9712312877372

Fakt, neříkejte? Takže lepší je jezdit 20 km/h nebo raději nevycházet z domu?

0/0
2.7.2014 12:44

K76a27r12e55l 63P28o70d87h64o22r66s85k80y 3545683522905

Pane Buda, nelze Vas prehlednout snad v kazde diskuzi pod clankem o tom, jak se nekdo rozsekal nejspis vinou vysoke rychlosti. Vzdy musite pripomenout, ze to neni o jen o rychlosti. A ja porad premyslim co Vas k tomu vede? Co tim chcete rict/dokazat? Ze by se melo rychlostni omezeni zrusit? Budu rad, kdyz mi to osvetlite.

K tomu "argumentu" o 20km/h. Cestovani ma jaksi ucel dostat ze z bodu A do bodu B, pokud mozno rychle. A taky s rozumnou sanci, ze to prezijem. Tohle jsou zjevne protichudne pozadavky. Cele to vede k tomu, ze se zvysujici se rychlosti roste riziko nehody a nasledky jsou umerne energii (coz je rychlost na druhou). Se snizujici se rychlosti klesa smysl celeho toho snazeni. Takze je jasny, ze ideal bude nekde uprostred a ze prave rychlost se hodi jako vyborny regulacni faktor, protoze ma nejvetsi vliv na dojezdovy cas a dokonce jeste vyrazne vetsi na tu energii.

A samozrejme to bude fungovat pouze tehdy, pokud se toho budou drzet vsichni. Bohuzel to nezvladaji sami od sebe, tak holt musime mit pravidla.

0/0
2.7.2014 13:38

M40i41r53o38s33l85a66v 73B69u60d67a 9292642407132

Lidé jsou naučeni...zblbnuti slyšet jen a pouze na vysokou rychlost nebo nedodržení povolené rychlosti (nezaměňovat s nepřiměřenou rychlostí). Proto já vždy poukazuji na to, že povolená rychlost neznamená bezpečná rychlost a že jednou tu samou zatáčku projedu například 80-tkou a jindy je i 40-tka hodně!!

0/0
2.7.2014 13:59

K88a74r53e83l 20P24o21d79h66o58r88s71k38y 3605573732825

Aha, takze apelujete na to, aby se ridici bezmyslenkovite nedrzeli limitu, ale radsi zvazovali zda nejet pomaleji vzhledem k okolnostem... To je chalyhodne.

0/0
2.7.2014 14:12

J42a60k90u76b 29K83o85r86e69c 6114340941843

Lepší je jet 50 tam, kde je 50. Proste.

0/0
2.7.2014 15:08

J31a90n 52R16a27d60e89c37k48ý 5116644877696

Přirozený úhyn.

+4/−2
2.7.2014 9:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.