- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dotační lumpárnou zprzněná řeka, nikdy na sebe nevydělávající nikým nechtěná lodní doprava. Ať se krajští i magistrátní povaleči nediví, že se v Budějovicích protestuje proti každé jimi tlačené nvestici. Jen vyhazují peníze, které nemají za věci, které nikdo nepotřebuje.
To je teda dílo - vyhlídková plavba nejprve mezi paneláky,potom krátký exkurs do podnikatelského baroka a handrkování na jezu ...
Jinak klasicky 4 nepřátelé stavby - jaro,léto,podzim a zima ...
Ono je levnější a rychlejší, zajet si tuto trasu autem nebo MHD.
U přístaviště není ani jízdní řád. Jen plechová cedule s částečnou informací - bez toho, kam se až jede a kolik to stojí. Při týdenním pobytu v ČB jsme se projet chtěli, ale nemohli. Propagace téměř nulová, tak ať si nestěžují na nezájem.
ČB-Hluboká, 140Kč+40Kč za kolo je celkem dost. To se raději projedeme tam i zpět na tom kole. Ale může to být pěkné. :-)
Už všichni co se na schválení tohoto nesmyslu podíleli, měli být v teplákách na Mírově a mít zabavený veškerý majetek. To je stavba jen pro obrovský tunel na státní a evropskou kasu pro vyvolené firmy a provize pro schvalovatele. Za tyto peníze mohli být Č.B. obkrouženy obchvatem třikrát.
Jako každý byznys, musí jeho provozování mít co nejmenší náklady a co nejvíce zákaznáků.Ne
Spíš si myslím, že provozování mostu, které je - potřeba si objednat - ve všední den je šikovná příležitost pro město jak tuto společnost oškubat a zvýšit její náklady.
Pokud by městu skutečně šlo o to zprovoznit tuto komunikaci pro turisty v co největší míře tak by k tomu udělala nezbytné kroky.
Dá se to řešet třeba přes technologii - není žádný problém předělat most třeba na dálkové ovládání přes kód který si koupíte do mobilu tak jak se to dělá všude ve světě kde skutečně o turisty stojí.
Mám pocit, že v ČB se to dělá - budějickou - cestou a ta jako vždy vede do ztracena, stejně jako například snaha místní radnice zasadit se konečně o dokončení dálnice do Prahy, která se snad staví od dob Františka Josefa.
Totálně zabetonovaná Vltava z Českých Budějovic na Hlubokou za miliardy i z peněz EU a na stavbě se pokračuje dále, aby mohli jet na Hlubokou i výletníci z Prahy a v ČB kotvit na hausbótech tamní podnikatelé a politici.
Příklad nehospodárně využitých peněz.....místo mokré dálnice potřebujeme do Budějovic tu suchou
Výletníci z Prahy, podnikatelé, politici nejsou lidé ?
..o lodě není zájem.. počkejte, až se otevře to nové letiště v Budějovicích a na Hlubokou se bude létat..
na Borku bude metro,z Hosína bude letiště pro vzducholodě ,v Boršově bude dok pro letadlové lodě a atomové ponorky a v Rožnově stanoviště hydroplánů ...
Totálně vyhozené peníze, které mohly jít na užitečnější projekty. Nemluvě o tom, že se pokaždé velké vodě musí za další desítky milionů korun bagrovat koryto u Jiráskova jezu, aby sem vůbec lodě mohly. Nechal bych to všechny ty politiky, kteří projekt podporovali a s pompou otvírali, zaplatit z vlastní kapsy.
Vy také patříte k těm natvrdlým - peníze nešly dát na užitečnější projekty, zjistěte si už konečně podrobnosti.