Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hýčkejme cyklisty. Člověk na kole zkrátí kolonu aut, říká Lukáš Bajt

Na bicyklu projíždí 26letý Lukáš Bajt České Budějovice skoro každý den. Všímá si nedostatků a pak usiluje o jejich odstranění. Se sdružením CykloBudějovice připravil mapu krádeží kol a podchod pod Nádražní vidí jako cykloparkoviště.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T74o63m46a50s 32Z72d72v12i65h85a16l 4214399447734

Pokud ve společnosti nebude fungovat obyčejná slušnost a ohleduplnost, je bohužel jakákoliv podpora alternativních způsobů dopravy trochu marná snaha. Je to škoda. Když člověk jezdí na kole například po Paříži, kde je doprava asi milionkrát horší, než v té naší vesnici, cítí se člověk bezpečně, protože cyklistu řidiči berou jako běžnou součást provozu. Nám to bude ještě pár let trvat. Tahle diskuze je opět totálně mimo mísu. Řidičů, kteří porušují předpisy je samozřejmě mnohem víc, než cyklistů a samozřejmě auto je mnohem větší zbraň, než kolo...

+2/−4
27.7.2014 22:47

D24a79n 32H66o45l91i88c30k84ý 5624790476861

z jaké statistiky čerpáte?

0/−1
28.7.2014 8:52

K54a45r53e38l 79S64e16v25e23r54a 7260702416839

S tím porušováním předpisů, bych nebyl tak hrr.....

0/0
31.7.2014 21:44

K57a55r53e37l 50S15e60v65e24r49a 7400312306229

Jezdím jak autem, tak na kole(netvrdím, že vždy na 100%dle předpisů) ale v životě by mne nenapadlo vjet na kole na přechod! Bohužel je to velmi častý jev. Jenže to auto, na pětníku nezastavíš..

0/0
31.7.2014 21:52

M83i97l62a76n 37W28e72l84s30e10r 5952268888571

Jak hodnotíte Dlouhý most? Buď se cyklisté nechají zabít od aut na silnici nebo od chodců mohutně podporovaných městskou policií, pokud jedou po chodníku.

+2/0
27.7.2014 12:21

D52a48n 48H19o88l47i61c78k78ý 5114230336471

co takhle z kola slézt a podle předpisů přes most přejít;-)

+3/0
27.7.2014 18:59

M23i24l32a26n 95W66e52l47s85e35r 5532848208821

A co vrátit cyklistům vyhrazené pruhy, které tam zpočátku byly?

+1/0
27.7.2014 19:10

V60i39k63t78o97r 66Š22e55d34i11v77ý 8516501200696

Proč by zrovna pro cyklisty měl být vyhrazený pruh?

+3/−2
27.7.2014 19:22

M74i25l62a23n 95W55e88l63s57e58r 5392638148661

Zřejmě jste na kole nikdy přes Dlouhý most nejel.  Ale zdá se, že jste nepřítel cyklistů, tak si jen tak rýpete....

+1/−2
27.7.2014 19:25

V37i64k58t59o83r 81Š80e22d87i67v97ý 8456451710806

Ne, jen nerozumím tomu, proč ausgerechnet zrovna pro cyklisty by měl být vyhrazený pruh.

+2/−1
27.7.2014 20:33

M16i35l90a36n 83W71e39l96s95e56r 5352118988101

Na Dlouhém mostě je z pravé strany vozovky železná konstrukce mostu. Takže pokud tam jede cyklista, tak zleva ho těsně míjí auta a zprava je železná stěna. Provoz aut je na tomto mostě velmi silný. A jezdí přes něj do města většina kolařů ze Šumavy a Máje. Cyklisté se tohoto místa bojí. Není to stejné, jako když máte vedle silnice chodník nebo třeba příkop.

+1/0
27.7.2014 21:00

D74a40n 38H57o96l73i27c95k70ý 5384320126751

nejsem proti, ale pokud tam nejsou nemaj tam co dělat!!

+1/−1
27.7.2014 19:52

D78a27v51i24d 48K62r71a30t74o67c33h16v70í80l 1380569607839

Takovýhle aktivisty bych házel do Vltavy, at jim to vychladne v kokosu.. Drtiva vetsina cyklistu o kterych mluvi jsou cyklisti, ktery rano kouknou z okna a pokud je vic pod mrakem a smrdi to vodou, radsi sednou do auta.. A pak ty jejich cyklopruhy teprve zacnou fungovat.. Takze k cyklounovi jako ke kazdymu jinymu ucastnikovi silnicniho provozu.. Zajimavy je, ze takova starost o motorkare neni.. A dostat cyklouny i do mist, kde by podle mnohych nic delat nemeli, je fakt perla.. Takze udelat ty mista jeste rizikovejsi.. Zhovadilost.. Bajte, snad z toho vyrostes..

+3/−5
27.7.2014 9:18

Z16u49z82a39n70a 34K28u48b10á52t83o33v25á 1576653306254

Na cyklisty mám pifku. Vždycky mám největší chuť otevřít dveře od auta a srazit to do příkopu. Mrcasí se to v upnutým a propoceným trikotečku po prostředku, sluchátka v uších (asi hipsta), nebo rovnou telefon na uchu, mnohdy bez helmy a na káry. Jen je mi líto toho laku autě...

+5/−6
26.7.2014 23:06

J58a42n 83C14t36i40b75o68r 4695575286493

A budete si skutečně stát za tvrzením, že takto vypadá a chová se KAŽDÝ cyklista v ČB?

+1/−2
26.7.2014 23:56

T22o42m88a31s 55F91i40l51i59p 4780509702648

Bohuzel velka vetsina. Mluvim o nerespektovani zakazu cyklistu, o nedodrzovani dopravnich predpisu. Urcite to nejsou vsichni, ale vetsina z nejakeho duvodu pojala podezreni, ze na kole jsou pany situace.

+8/−2
27.7.2014 3:13

J39o56s72e19f 47P18r57o37c95h34á29z30k18a 9479794352215

Je fakt, že takových řidičů, jako jste vy dámo, je spousty a podle toho to na silnicích vypadá. Bohužel.

+2/−3
27.7.2014 9:04

D21a85n 58H78o95l91i91c73k96ý 5854780536921

Kdyby většina cyklisků věděla co je to jednosměrka, přechod pro chodce, peší zóna ..., pak by se i dáma mohla na silnici chovat jako dáma

+6/0
27.7.2014 9:30

J13o37s41e27f 92P66r21o41c60h93á29z91k34a 9519504302805

Ano přesně tak. Stejně jako řidiči, kteří předjíždějí cyklisty i chodce v nepřehledných zatáčkách a vyloženě se je snaží zabít kvůli pár minutám. A podobných příkladů ky se chodci, cyklisté a řidiči chovají hrůzostrašně je hodně. Ale je i spousty opačných příkladů. Proto jsem reagoval na paušalizování té dámy. Chovejme se k sobě všichni s respektem a bude vše lepší.

+4/0
27.7.2014 10:58

V20i39k73t29o70r 74Š72e46d81i75v32ý 8676641630346

Pokud jsou kvůli cykloaktivistům zřízeny speciální pruhy a omezení prezentovaná jako "zklidnění", způsobí cyklisté naopak zpomalení provozu ...

+6/−1
26.7.2014 19:11

T68o91m12á36š 50S35y47s 2734269100293

Jako chodec mohu s klidem napsat, že polovina cyklistů v ČB chodce ohrožuje bezohlednou jízdou po chodníku.

+11/−2
26.7.2014 17:52

P60e17t37r 75T20o80u43š32e66k 7180784298656

no nevim, teď jsem si dal trasu Havlbrod-Tábor-Budějovice a nejvíc to brzdily kolony aut ověšenejch kolama

+1/−3
26.7.2014 15:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.