Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Napětí kolem úzkokolejky ředitel mírní a chystá úpravy za 614 milionů

Kolem jihočeské úzkokolejky nadále panuje napětí. Společnost Jindřichohradecké místní dráhy se sice dostala z insolvence, ale otazníky kolem jejího finančního stavu trvají. Kraj i obce se bojí, aby turistická atrakce nešla ke dnu. Firma naopak tvrdí, že není důvod k obavám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P42e68t54r 92B37e67z49s35t24a75r42o12s91t67i 2869196453651

A vypocetl nekdo, zda by nebylo vyhodnejsi a hlavne rychlejsi, kdyby kraj oslovil napr ICOM , popr poptal ve VR nekoho jineho a dojednal s nim zajisteni ZDO. Dle me by to vyslo levneji, urcite i pohodlneji pro mistni a za usetrene penize by kraj klidne mohl vice dotovat historicke jizdy (kdyz to jde v Praze KZC) a ve vysledku by to byla nejlevnejsi mozna metoda.

+1/−2
18.8.2014 19:43

J62o88s19e29f 27K69u60b70e23š 9225575839304

Panu Čajánkovi nevěřím ani slovo! Lokomotivy se mají prodavat pokud vím minimálně 2... Od dob co odešel pan Šatava a nastoupila současná mafie to jde od 10 k 5... Stačí ty jejích zprzněné motoráky...

+1/0
18.8.2014 16:24

J59o79s96e59f 25K50u24b59e21š 9655525849194

Kdo by nevěděl, tak více zde

http://youtube.com/watch?v=-4rcJQAed6o

Za Šatavy měl motorák vypadat jako moderní vlak, tohle je paskvil...

+1/0
18.8.2014 16:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.