- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všechna pole zastavíme, k čemu je potřebujeme, že? Chytří lidé (např. Mayové) věděli, že o co se má člověk nejvíce starat, je půda. Betonové krabice člověka neuživí. A upřímně (jen můj vlastní názor), kdo si za miliony dokáže koupit ty krabicové garáže v Šindláku (nic jiného to totiž není - s domem to opravdu nemá nic společného, jen o trochu větší garáž), které zničily celé pole, tak je tupec .
Jen dál a hustěji s tím vylidňováním města. A všichni budou do Č.B. jezdit auty a pak naříkat, že se tu musí za parkování platit. Proč také ne? Jde přece o "zábor veřejného místa".
Mimo jiné, ty krabicoidní rodinné domky na Srubci - to je úchvatná architektura, že?
Všechno si zabetonujeme, zaasvaltujeme,zastřešíme...a pak čumíme,že nás spláchne i malý deštík.
přesně tak, ale zkoušel jste to někomu vysvětlit? lidi jsou neuvěřitelně hloupí, řeknou vám, že ty supermarkety přece mají okapy a ty vodu svádí, takže je to lepší, než když tam byla louka ležící ladem ... omg
MHD do Lišova by nebyl problém, stačí prodloužit linku 21 z Rudolfova. Problém však bude s jejím financováním, kraj to určitě nebude chtít dotovat a Lišov nevím zda bude mít na to, aby dejme tomu, zaplatil spoj jedoucí každou hodinu po celý den celotýdenně... za to Nové Roudné je součást Budějc a tedy starost magistrátu posílit linku 10 do Nového Roudného. Staré Roudné (oficiálně Roudné) je jiná kapitola, vzhledem k tomu, že je samostatnou obcí a dopravu mezi obcemi zajišťuje kraj popř. na základě dohody mezi obcemi a dopravcem je tady starostí obce nebo kraj zajistit si dopravu do krajsého či sousedního města. Kraj to platit nechce, neboť šetří na veřejné regionální dopravě jak sviňa, podle toho to pak vypadá!. Stav veřejné regionální autobusové dopravy je katastrofální a na stejné úrovni jako před 10ti lety. Např. v chudším Ústeckém kraji budou nastaveny standarty ve veřejné autobusové regionální dopravě od .1.1.2015 takto:
Všechny autobusy budou muset být nízkopodlažní s minimální kapacitou stanovenou dle konkrétní oblasti.
Usnadnění nástupu a výstupu zajišťuje najížděcí plošina pro invalidní vozík nebo kočárek a funkce naklápění
Snadnou orientaci cestujících zajistí 3 vnější elektronické informační panely zobrazující číslo linky, cílovou stanici a průběžný směr jízdy. Uvnitř vozidla poté LCD panel informující o následujících zastávkách a akustický hlásič.
Vozidla budou také vybavena sledováním GPS, které umožní kontrolu vozidla a dohled nad dodržováním jízdních řádů.
Důraz je kladen také na výšku sedadel a polstrování např. z důvodu zabránění použití nevhodných sedadel do linkové dopravy, která má trasy obvykle ve větších vzdálenostech.
Optimální teplotní podmínky prostoru pro cestující musí zajišťovat klimatizace. Dopravce bude mít povinnost po celý rok udržovat na spoji teplotu 18 – 26 °C (rozmezí dle ročního období, nevztahuje se na záložní vozidlo, kde jsou nároky nižší).
A tomhle si můžeme na Jihu Čech jen nechat zdát! Protože u nás sedí ve funkcích idioti
Pro rejpálky... mluvím o regionální dopravě, ne o MHD v ČB.