Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Táborsku havaroval autobus a začal hořet, dva lidé zemřeli

U Plané nad Lužnicí na Táborsku narazil před desátou hodinou autobus do sloupu trakčního vedení u železnice. Po havárii začal hořet. Na místě zemřel řidič a jedna z cestujících. V linkovém autobusu jelo celkem osm lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P41e29t97r 45T39o60m96a13n 9838640974430

Já si myslím, že mohlo jít o srdeční přihodu řidiče. Tento úsek dobře znám, jezdil jsem tudy 7 let a je tam absolutní rovina. A to že autobus chytnul mohlo klidně být od spadlého trakčního vedení. A nevěřím tomu, že to byl řidič amatér, pokud nešlo o nějakého čerstvého nováčka.

0/0
10.9.2014 16:33

J91a87n 87F67i53a32l65a 7484617785489

Jelikož byl zaměstnán jako řidič, tak je to jeho profese, čili je to řidič profesionál. Tedy opak amatéra. I čerstvý nováček za volantem je profesionál, pokud je řízení jeho profese.

0/0
10.9.2014 17:37

P89e42t62r 26B65á97č79a 8385846745595

Autobusaci, nejhorsi ridici na silnici co clovek muzete potkat a jeste si mysli, ze muzou vsechno.

+1/−14
10.9.2014 15:30

J29i22ř77í 76K59u76č16e88r49a 9405891708

No takhle mi připadají spíše osobáci, řídit tu malinkou plechovečku je naprosto snadný, kamkoliv se vlezou, kdykoliv mohou uhnout, po sešlápnutí brzdy okmžitě zastaví, po sešlápnutí plynu se okamžitě rozjedou, počítají u toho jen do 5, někteří do 6. Ale nikdy neuhnou, ohleduplnosti se od nich člověk málokdy dočká, jako by řídili kamion s nadměrným nákladem a uhnout nemohli. A těch bouraček co mají. Jen se o nich tolik nemluví, protože malý auto malý bourák.. ale největší hovada jsou řidiči amatéři. Přesto že jezdí jen každej den do práce a jednou za rok do chorvatska mají stejných 12 bodů jako my a srtejně se jim daří se vybodovávat (což fakt nechápu)

+13/−1
10.9.2014 16:48

V78l29a38d80i95m13í80r 66J12a97n66o80u78š40e79k 1672287184159

Měl byste se nechat vyšetřit na psychiatrii, protože co jste napsal je ta největší pitomost...

+4/0
10.9.2014 21:18

J77o31s24e21f 38B89a46l43o25u18n 4710186695691

Copak,nezvládl jste řidičák,psychotesty,eeg,nebo vám chybí 80 000,- aby jste mohl začít,nebo nezvládáte skutečnou odpovědnost?;-)

0/0
11.9.2014 9:27
Foto

D13a80v29i62d 26K22r36á85s18e77n49s80k96ý 7197410687

Co je to za hovadinu, že "nehoda železniční dopravu neovlivňuje"?! Při poškození trakčního vedení to jde dost blbě, neovlivnit. Samozřejmě že ano, do 15 hodin byl zastaven provoz, zavedena NAD, vysoké vlivy na zpoždění vlaků.

+3/−1
10.9.2014 14:55

P11e20t28r 25R78u41m88p82l94i65k 4879407729963

měli tam plánovanou výluku.

+4/0
10.9.2014 15:17

J41o93s85e60f 26K24o67z40e41l 1106366385505

něco o tom  je i v www.blesk.cz

0/−2
10.9.2014 14:36

I27g11o96r 30P45l32a96n91d92e75r 9797864186250

minuly tyzden na sk velmi podobna nehoda.. mrtvy vodic a jedna cestujuca...este aj ten autobus bol modry...zvlastne...

0/0
10.9.2014 13:54

J41a31n 52K24ř94í91ž 6325263325658

Velmi neobvyklé.

Jestli dojde ještě k nějaké další nehodě autobusu,možná tu bude nějaká souvislost.

+3/0
10.9.2014 14:21

M39a77r10t67i73n 81B76r97e76j44c67h46a 3714680942471

R.I.P.

0/0
10.9.2014 13:51

M95a27r53t85i69n 29K94r70e52j45č48í 5771190158835

Podle fotky autobus hořel zepředu. Zadek je úplně netknutý, takže to nešlo od motoru. Docela by mě zajímalo jak to mohlo takhle chytit, asi tam skutečně hrály nějakou roli ty dráty.

+2/−1
10.9.2014 12:24

R86o33m96a61n 71C50a29e92s26a41r 9213500450567

nějakou roli? Víte, co je to elektrický oblouk?

+3/0
10.9.2014 13:16

R45o83m56a96n 50C16a61e96s36a93r 9853410600897

popř. výboj přímo přes části busu.

+2/0
10.9.2014 13:42

I63g75o92r 21P52l47a15n73d31e49r 9127304646150

nemalo by sa pri vyboji nic stat..autobus tvori faradayovu klec..

+1/0
10.9.2014 13:58

Z13d49e23n83ě21k 24Z55a94b42a25v22a 1772884106914

při styku s VN chytnou první pneumatiky - z ráfků jde výboj přes ně do země. No a díky zkratovému proudu potom chytají i další díly a příčníky té "klece" - nic pěkného. Existují na netu videa, kdy autojeřáb vezme ramenem za 22kV a více...

+1/0
10.9.2014 14:24

I45g71o17r 74P35l81a72n92d15e75r 9237174426620

trakcne vedenie predsa

+1/0
10.9.2014 13:47

J90i90ř46í 65K48o23c25u79r40e45k 6285734515968

25 000 voltů. Silnoproud. Tohle ani kontakt nepotřebuje. Svářečka, co taví železo, bere až 4 kW. Lokomotiva i přes 4000 kW a trakční vedení to musí vydržet.

0/0
10.9.2014 13:51

I13g20o60r 11P43l66a56n23d29e57r 9707104376350

na fotke vedla autobusu lezi bud rameno vylozniku sloupu alebo sam sloup.

0/0
10.9.2014 13:56

M15i50l58o32s63l58a75v 76M98l62a19d69y 1553271964642

Můžete mi prosím říct o jakou linku se jedná odkud kam jel ten autobus? Z článku to není poznat. Zrovna dnes tamtudy měli jet nějací známí. Díky.

0/−1
10.9.2014 11:59
Foto

Z76b32y71n22ě91k 71M19e66l92i23c15h29a90r 9195397425719

dle jízdního řádu to vypadá na linku ČB-Praha s odjezdem v 9:00 (jen odhaduju)

0/0
10.9.2014 12:07

P66a56v75l86a 51H96r52a44d93i49l14o82v45a 3117781901574

v CB Praha nebude 8 lidi. Spis nejaka "mistni" linka.

+2/0
10.9.2014 12:14
Foto

Z44b78y38n28ě68k 21M37e53l13i72c49h45a43r 9365957615929

byl to dálkáč, to už je vidět na typu busu (a teď mou domněnku potvrdili na Radiožurnálu)... ale nakonec je to fuk

+1/0
10.9.2014 13:33

Z68d75e10n22ě42k 37H31r17u18b35ý 5175878121656

Autobus s reklamou na poctivé 90-ti denní ležení leží na boku v příkopě...

+16/−1
10.9.2014 11:59

J69i50ř62í 89E70r30b44e22n 1533134476157

Taky jsem si všiml...

+1/0
10.9.2014 12:01

M62a26r47t41i56n 45K17ř45í87ž 9453622350367

ač je to morbidní, taky to bylo první, čeho jsem si všiml - je to podobné, jako když pohřebáci jezdili Renaultama s nápisem: "Renault, auta s rytmem života"

+7/0
10.9.2014 12:02

M69i12c20h79a19l 70P82a61v20l58á74t 9233903824189

To ten renaulti "rytmus zivota" dost presne vystihovalo. :o)

0/0
10.9.2014 12:17

V88a30c69l46a95v 93M94e74d71e11k 5881282515495

a nebo tady:

http://cdn.i0.cz/public-data/2e/f9/b941856d3e1b94e703beaa27fcd3_r16:9_w480_h270_gi:photo:388376.jpg?hash=570e3ec5e120351e1d5107b98959a009

+1/0
10.9.2014 12:22

M39a42r80t59i79n 90B21r72e39j90c92h88a 3404490342641

R^R^

0/0
10.9.2014 13:50

B33l66a24ž47e97n91k50a 66Š60k64o67p23k90o37v68á 5419495804592

ach jo :-(

+4/0
10.9.2014 11:56

R77o82b11e28r53t 26H95o41m38o96l70k39a 2710172562631

To bych viděl na technickou závadu. Absolutně rovná silnice a i kdyby to řidič svojí chybou nebo zdravotní indispozicí položil do příkopu, tak snad nezačne autobus hořet...

+6/0
10.9.2014 11:50

M89i35r10o82s78l77a22v 46K87u62k52a41n 7889208436202

jj vidím to stejně...

0/0
10.9.2014 11:51

M57a47r15t21i17n 70P82r18o11c30h21á94z52k17a 1141329647367

Autobus by mohl začít hořet, kdyby na něj spadlo trakční vedení, ale nebyl jsem na místě tak těžko říct. Každopádně to vedení je minimálně prověšené dle fotek (sloup to asi nepřežil).

+3/0
10.9.2014 12:16

J85a62n 71N68o23v89á30k 9585868644155

Máte asi pravdu, na fotce 2 a 4 jsou za autobusem na zemi nějaké zbytky sloupu a od troleje tam plandá zbytek.

0/0
10.9.2014 13:28

J62a31n 80N58o64v27á63k 9465738544885

A teď už je to jasně vidět i z nového videa.

0/0
10.9.2014 13:31

R15o88b87e35r69t 17H24o32m35o65l78k26a 2510302292361

Jj, teď už se to tam píše. Na mobilu to na těch fotkách nebylo vidět, měl jsem dojem, že to vedení je o něco dál od silnice.

0/0
11.9.2014 21:38

J88a28n 56N12o17v60á37k 9515648924405

Tohle do příkopu nepoložil - přední sloupky střechy na řidičově straně jsou ohnuté - jak když se překulil přes budku.

0/0
10.9.2014 13:22

J16a43n 59N43o59v47á97k 9365118604975

Aha, tak nové video to objasňuje, zlikvidoval sloup z betonovým podstavcem.

0/0
10.9.2014 13:30

M66i93r91o17s47l62a42v 11K53u69k46a70n 7619388226262

8 let starý stroj... to není na to co po silnicích jezdí moc...

+3/−1
10.9.2014 11:49

V46a49c94l56a29v 36M56e79d72e86k 5671512245895

nesrovnávejte to s osobáky. Tohle bude mít úplně jiný nájezd kilometrů.

0/−2
10.9.2014 12:14

J31i62ř41í 95K21o18c48u74r59e82k 6805284315788

Tohle je taky na jiný nájezd kilometrů stavěné. Asi těžko někdo postaví linkový autobus s životností 150.000 km aby ho za 3-4 měsíce provozovatel dával do šrotu.

+4/0
10.9.2014 13:47

D76a30g43m95a20r 52K50r17a74t14o27c93h16v33í65l32o72v21á 2473211734

Ach jo, jako by těch špatných zpráv nebylo už dneska dost... :-(

+1/0
10.9.2014 11:42

P34a62v22e63l 62Ř42a65p30e72k 7762526159235

Trénujte se, bude hůř.

+1/0
10.9.2014 11:43

M83i62c44h26a44e49l 85F13l68e35n71d54r 2840754639212

Pan Bureš ale řikal, že "ANO, bude líp!".

+4/−4
10.9.2014 11:47

A71n17d92r68e65j 23K66r10á39l 7885796725645

Nejak se  mu to vymklo z ruky..

0/0
10.9.2014 11:52

J68i90ř43í 41F71i16š30e82r 3854171787

Nechápu proč někdo musí do všeho hned tahat politiku, asociace některých jedinců mi připadají na hranici psychiatrické diagnózy Rv. Má to bohužel obecnou platnost; je v podstatě jedno co se vlastně stalo....

+9/0
10.9.2014 11:59

L85a11d79i76s46l98a51v 70H58r36ů13z21a 8381476220536

Máte pravdu, také pana Řápka nechápu.

0/0
10.9.2014 12:10

J72i64ř53í 79E79r94b68e37n 1623644336117

Počítáte i tu německou chemičku?

0/0
10.9.2014 12:01

D88a55g41m84a15r 23K91r28a23t25o39c80h61v75í61l35o30v78á 2883671164

Ano a především zmizelou holčičku...

0/0
10.9.2014 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.