Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky pojedou z Českých Budějovic na Šumavu rychleji až o půl hodiny

Skoro dvě miliardy korun investuje v tomto a příštím roce Správa železniční dopravní cesty do trati mezi Českými Budějovicemi, Českým Krumlovem a Volary. Jedna cesta se urychlí o 25 minut. Cestující se však nyní musí připravit na řadu výluk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J89i82ř25í 80J96o93z68a 3918753900801

Jen aby tam po skrtech v jizdnich radech jeste vubec pak neco jezdilo, kdyz kraj radsi objedna misto vlaku autobusy, jen aby usetril.

0/0
12.9.2014 20:48

A56l26e27š 61P85e54c85h23á46č30e72k 1462492327907

peníze je třeba nasypat do dálnice a ne do takových druhořadých projektů....

0/−6
12.9.2014 14:59

J20i13n53d35ř32i14c76h 43Š91k66o33p36e92k 4565351320145

další inteligent.

Nemůžeš dotace na železnici použít na stavbu dálnice !

+1/0
14.9.2014 18:43

M43i76l83o18š 52Ř49e39z40n35í19č30e93k 7661905146767

Vyčistíme Vltavu, opravíme železnici na Šumavu, ale je třeba pohnout s dálnicí z Prahy do Dvořiště. Rakušáci jedou, nebo snad nám jí oni dostaví???

+2/0
12.9.2014 14:44

L52a68d45i86s98l57a88v 89H92r90ů67z38a 8291626180126

A co s tim ma delat jihocesky kraj?

0/0
12.9.2014 18:11

P37a95v82e60l 79Ř77e43ž14á38b46e84k 5382258242

Blbost s dálnicí do ČB, tam je silnice relativně, dobrá, spíš by se dálnice měla udělat směrem od Tábora do Benešova a dál...Tam je to katastrofální!

0/0
13.9.2014 9:46

A64u89g15u57s77t 43F24o50r84m26á79n33e85k 6315379800316

Jestlipak těch 25 ušetřených minut stojí za takové peníze ?

0/0
12.9.2014 12:43

P91a96v83e40l 34Ř97a18p63e17k 7502246289735

To lze snadno odhadnout. 2 miliardy, no řekněme, že chci návratnost 20 let. Kolik lidí tam průměrně projede za den? 500? To je 3.650.000 lidí za 20 let. Ušetřená půlhodina má tedy za výše stanovených podmínek pro jednoho člověka cenu něco přes 5 stovek, což je hodně. Takže ta návratnost bude asi o dost delší, aby to mělo smysl, no je to dost na hraně. Ale je tam další přidaná hodnota, třeba méně aut v oblasti národního parku atd. Vyloženě vyhozené peníze to nejsou, na rozdíl od jiných projektů.

+3/0
12.9.2014 13:09

L75a37d11i61s80l50a28v 93H61r67ů71z57a 8721956380516

SŽDC není "Správa železniční a dopravní cesty"...

+2/0
12.9.2014 12:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.