Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kvůli vraždě ženy v Bechyni poslal soud patnáctiletého kluka do vazby

Patnáctiletého studenta, který minulý týden podle policie zavraždil v Bechyni na Táborsku mladou ženu, poslal soudce do vazby. Mladík podle dostupných informací zardousil v panelákovém bytě přítelkyni svého otce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S47t28a33n19i83s38l56a88v 39H66a47v93r57a28n 9920945438867

Kluk, student, mladík, mladý muž, chlapec, mladík, hoch, student. To je výběr.

0/0
4.10.2014 18:09

M41a21r98e29k 57J42a60n96e54č81k20a 1777556113511

Tak to je síla. Pokud ho neohrožovala na životě a bylo to pouze tím, že takový jedinec nezvládá své emoce, ať si koupí boxovací pytel a vybíjí si svou agresi a nepříčetnost do něj dříve, než bude pozdě a doživotně se láduje ztišujícími léky. Jeho otec by měl za tu dobu jeho nepřítomnosi udělat rázná právní opatření, neboť pokud se synkovi znelíbí, může být další na řadě.

+1/0
29.9.2014 16:03

M96o11n66i64k21a 32R89o52l83l76o21v79á 5763262686885

Neomlouvám co udělal,stát se to nemělo,ale nevíme co činu předcházelo.Je to sice tragédie,ale je to pořád něco jiného,než když někdo tluče,okrádá a vraždí stařenky,to je připravený čin,tohle fakt mohlo být v afektu.Kluk si zkazil život,jeho máma je do smrti nešťastná,mimino bez mámy,ale dokážu "pochopit".Znám případ,kdy matka pobodala manžela před synem,celý život jen chlastala,nakonec od nich odešla a moc se divila,když jí syn chytil taky pod krkem,ale aspoň jí včas pustil.............

+1/−1
29.9.2014 15:10

J39a49r50m12i77l21a 28M70a90c58h86o82v74á 9775604218454

...ta reklama  vpravo  je prasárna...

0/−1
29.9.2014 14:10

M51i60l26o36š 40S31e64t50í68k 3259529454610

Stačí vhodný doplněk do prohlížeče a je po reklamách. Název bohužel nemohu napsat, protože jinak je příspěvek automaticky smazán.

+2/0
29.9.2014 14:26

E82d79u84a92r80d 37H14e98j73l84e82k 8946726620456

stačí zvětšit písmo.

0/0
7.10.2014 19:46

J17a76r15m25i10l44a 34M65a52c61h97o27v85á 9605194948754

Každopádně je to tragedie pro všechny kolem. Táta má mimčo s milenkou - takže problémy v původní rodině se řeší minimálně 2-3 roky - cca od 12 let klučiny...jestli byl táta pro kluka  "pánbůh", jestli byl na něm závislý, musel neskutečně psychicky trpět...no a bez ohledu na to, kdo byl za rozpad manželství zodpovědný (zda máma či táta), pro klučinu to byla milenka, potažmo malé mimčo, které mu  "vzalo" JEHO tátu...hloupost dospělých nezná mezí...no a co teď?...táta vezme nové miminko, doveze ho k "staré" mamince a budou nešťastní do smrti oba dva...:-/

+2/0
29.9.2014 13:23

S35y38l74v16a 97Š80p96o33r16k45o77v74á 9436419660684

mám pocit, že -  stejně jako několik dalších žen tady - hledáta pro toho vraha polehčující okolnosti. Ale ani když někdo "psychicky trpí", není to polehčující okonlost pro to, že někoho zavraždí, natož pak  mámu miminka.

+2/−5
29.9.2014 13:26

J28a43r90m19i36l44a 27M58a24c42h41o81v19á 9275484648884

Víte, mám doma 13-letého kluka a neumím si představit, že by HO JEHO milovaný táta zradil...pořád si myslím, že za všechno můžou rodiče klučiny...je mi jich všech kolem líto...nikdo nevíme, co se odehrálo mezi milenkou a klukem, mohla ho vyprovokovat, mohla taky mít všeho plné kecky - mimino je záhul, mohla "nadávat" na tátu, že jí kvůli němu nepomáhá...no a klukovi bouchly saze...afekt jako blázen...zvlášť, když se o něm psalo, že je to kliďas, tichý kluk...takže - něco tam muselo být...:-/

+4/−1
29.9.2014 13:31

S16y69l43v86a 38Š19p94o18r91k92o97v56á 9906189300414

taky mám děti, taky jsem si prošla rozvodem, chodily si ke mně pro radu rozvádějící se kamarádky... - takže vím, o čem mluvím. Pokud jste ale svého syna vychovala tak, že by byl schopne vraždit a máte pro to dokonce "polehčující" okolnosti, měla byste se nad svou výchovou (a samozřejmě i výchovou druhého rodiče  za výchovu jsou vždy odpovědní oba) vážně zamyslet. Už jen to, kdyby si tenhle váš názor ve svých 13 letech přečetl, může být nebezpečné, protože mu zůstane v pubertální hlavě to, že vražda je za určitých okolností omluvitelná - a ve stresové situaci se mu tahle informace může vynořit

+2/−3
29.9.2014 13:38

J58a66r26m28i85l48a 89M21a26c91h64o49v24á 9235884968234

Ufff!!!!  Nemám na to co říct...snad jen, že se snažím vžít do pocitů toho "vraha" a hledám, kde se mohla stát chyba...nic víc nic míň...

+3/−1
29.9.2014 13:54

S84y36l70v32a 80Š89p34o94r11k44o50v29á 9116339330204

ano, to je jeden z hlavních problémů (a příčin postupného konce) naší civilizace - příliš se "vžíváme" do pocitů zločinců a hledáme pro jejich chování omluvu...a je jedno, jestli jde o tohohle kluka, neb o Palestince, nebo o ještě mladší kluky se samopaly v Africe, nebo o různě "diskriminované" menšiny, jejichž zločiny jsou "obhajovány" tím, jak se asi cítí

A slovo VRAH v tomto případě opravdu nepatří do uvozovek, protože on je vrahem skutečně

+1/−3
29.9.2014 13:58

J50a60r59m31i45l13a 67M78a32c70h46o53v55á 9925774148114

...ano, máte neotřesitelnou pravdu...z normálního kluka se z ničeho nic stal vrah...oběsíme ho...

+2/−1
29.9.2014 14:08

S42y15l80v58a 18Š76p76o90r32k83o13v49á 9916249680404

já nejsem příznivcem trestu smrti - ale toho, aby byl každý vychováván k odpovědnosti. A v 15 má každý člověk (není-li psychicky nemocný) za své činy odpovědnbost a dokáže rozpoznat závažnost vraždy. Takže ano, jsem pro to, aby byl potrestán adekvátně svému činu - nikoliv směšnými pěti lety, které dostane leckdo za pár ukradených peněz. Protože co si z takového trestu tenhle kluk - a ostatní, co si o tom přečtou - odnese? Že zabít někoho je sice špatné, ale když to tak opravdu silně cítím, tak proč ne - těch pár let za to stojí...

+2/−1
29.9.2014 14:13

J38a73r62m38i74l76a 80M68a90c10h20o52v80á 9495184668464

...tak jsme se dobraly k závěru...doživotí bez nároku na odvolání, bez ohledu na nějaké polehčující okolnosti (ty vlastně žádné nejsou)...100%-ní souhlas...přesvědčila jste mně...opravdu jste psycholog a pedagog s úžasnou schopností přesvědčit ostatní o své pravdě...

+1/−2
29.9.2014 14:19

S27y67l27v52a 61Š41p82o81r40k23o29v63á 9396409550774

Bu´d neumíte chápat čtený text  - nebo spíš nechcete. Člověk o necelé tři roky starší než tento vrah by za stejný čin nejspíš dostal kolem 20 let - a já jsem napsala jen to, že i on by mě takový vraždě úměrný trest dostat.

+2/−2
29.9.2014 15:05

L22u26d28m25i74l35a 65Š34i22n66d18e65l34á20ř82o74v46á 7132736552501

Nejste příznivce trestu smrti, ale působíte fanaticky. Ten kluk potrestán bude, a to v souladu se zákonem, který upravuje trestní odpovědnost mladistvých v souladu s doporučeními odborníků. I když soudím, že Vy byste ho nejradši zavřela na 20 let.

+1/−1
29.9.2014 14:52

J87a76r42m78i55l44a 63M61a15c61h68o64v74á 9675324898514

...omyl...oko za oko, zub za zub...minimálně doživotí, na tom trvám...:-/

0/−1
29.9.2014 15:02

S70y91l12v92a 39Š94p32o26r57k29o39v53á 9266369660984

Ano - a to je právě to, co většině lidí vadí - že kluk může za vraždu mámy malého miminka dostat maximálně 5 let. V 15 je každý člověk za své činy odpovědný (není-li psychicky nemocný) a dokáže rozeznat nebezpečnost vraždy. Takže pokud dostane jiný kluk o necelé tři roky starší za vraždu18-20 let, nevidím důvod, proič by to neměl dostat i on. Jediné, v čem by měl být rozdíl, že do svých 18 let by si měl trest odpykávat ve speicální věznici pro mladistvé, kde by se mohl třeba vyučit nebo udělat maturitu. To není nic fanatického - to je prostě normální uvažování většiny slušných lidí, kteřé své děti vychovávají k odpovědnosti za své činy.

+3/0
29.9.2014 15:21

P36a34v48l84a 45T29o90m12á72š17o14v48á 9115595524598

Můžete své děti vychovávat jak chcete, když jim rupne v bedně a něco v ní začne být špatně, je výchova víte k čemu.. jakože tomu klukovi v bedně patrně ruplo

0/−1
29.9.2014 16:39

S84y94l41v80a 53Š57p57o81r19k61o97v24á 9346179870344

nbevím, co máte na mylsi "runpe v bedně": Pokud je skutečně psychicky nemocný, pak to opravdu moc neovlivníte - i když asi jako rodič byste nějaké příznaky vidět měla. Ovšem pokud to mylsíte tak,že  se prostě hodně naštval a zabil - pak to výchovou ovlivnit můžete, a to dost...pokud někomu vštípíte určitý hodnotový žebříček, tak prostě ví, že ani při maximálním naštvání nesmí nikoho zabít nebo mu ublížit, pokud někoho nenecháte mastit celé dny krvelačné počítačové hry a koukat na horory... pokud před dítětem neděláte ukřivděnou chudinku, kterou tatínek zabíjí svým chování a "ta děvka" mu ukradla tátu...Tohle všechno má vliv na to, že 99,9 lidí z rovzedených rodin své rodiče nezabíjí - a tenhle vrah ano

+2/0
29.9.2014 16:57

J12a64r47m42i82l14a 15M51a11c10h30o32v89á 9835254978764

Jste schopna pochopit rozdíl mezi afektem pubertálního děcka a úkladnou vraždou? Jste schopna pochopit, že je něco jiného tento případ a  osumnáctiletý narkoman vraždící za bukem kvůli penězům?

+2/−2
29.9.2014 19:42

J78a67r31m93i84l55a 77M75a66c75h82o30v75á 9775644288784

...osmnáctiletý, samozřejmě...

0/0
29.9.2014 19:43

S46y46l21v19a 75Š80p88o89r79k53o37v34á 9906359460104

za prvé - nepsala o vraždě úkladné - za tu bývá doživotí či 25 let - a já psala o trestu 18-20 let. Za druhé - rozdíl mezi narkomanem vraždícím za bukem a tímto případem nevidím žádný: Ani jeden nebyl schopen ovládnout své pudy a pocity, tenhle případ se mi zdá možná ještě o něco horší: Vyhnout se pustému místu, kde mě chce zavraždit narkoman, se s trochou přemýšlení dá. Ovšem vyhnout se vraždě od kluka, který patří "do rodiny", chodí do vašeho bytu a od kterého to člověk nečeká, se bohužel vyhnout nedá.

+2/−1
29.9.2014 19:48

J47a54r48m65i40l27a 19M69a65c26h37o31v30á 9345324648144

...jste fanatik...opravdu...EQ někde úplně jinde...

+1/−2
29.9.2014 20:28

S20y46l77v86a 67Š12p86o42r13k14o12v50á 9516749490464

Mám pocit, že v rámci "vciťování se" do mysli zločinců jste rezignovala na zdravý rozum. Přepadení narkomanem se mohu vyhnout, když nebudu chodit v noci po osamnělých místech apod.. Ale jak se vyhnout vrahovi, kterého mám doma - aniž bych mohla nějak ovlivnit jeho výchovu? ? Takový člověk je daleko bezmocnější a vražda proto horší

+1/0
29.9.2014 20:31

T30o38m32a25s 61H48a28c36e50k 6524597525667

Slibuji az Vas nejaky teenager zardousi tak ho budu litovat a hledat duvody procpak to chudinka udelal, cim jste ho musela vyprovokovat. 

A udela-li Vam to radost budu i bojovat za jeho omilostneni, protoze prece Ty Ty Ty musi stacit aby si uvedomil co nepekneho nadrobil.

0/0
30.9.2014 13:43

O69t55t30o 72H30a80l87í67ř 9223787528616

Naopak, fanaticky vyznějí vaše příspěvky. Je z nich cítit pocit ohrožení rodiny potenciální narušitelkou a omlouváte její vraždu, z níž děláte banalitu. Zkuste si představit, že by vás v afektu zavraždil 15letý a vaše dítě by vyrůstalo, aniž by vás poznalo.Ještě tolik litujete vraha, který bude nejdéle za 3 roky venku a s úsměvem opustí vězení?

0/0
30.9.2014 23:10

O33t36t22o 17H29a24l50í87ř 9843107958106

Takže když vás zavraždí patnáctiletý v afektu, je to vlastně v pořádku? Takový nepatrný přečin by se měl vlastně řešit tak týdnem domácího vězení. Ale pozor, kdyby bral drogy, tak je náhle zrůda, kterou je třeba trestat? Vážená paní, vražda zůstává vraždou a děsivou situací nejen pro oběť, ale i pro pozůstalé a je jedno, zda vraždil maminčin mazánek nebo zfetovaný asociál. Vysvětlete tomu ročnímu miminku, až vyroste, proč nepoznal mámu - že je to vlastně v pořádku, protože nevlastní bratříček ji musel v afektu zardousit.

0/0
30.9.2014 23:06

M48o51n70i27k50a 45R25o51l43l74o43v58á 5803762306935

Svým způsobem je ten čin neomluvitelný,ale jestli se mu třeba milenka otce vysmívala,ponižovala ho,ano i takové pipiny existují,tak se holt klukovi zatmělo před očima.Bohužel jí včas nepustil a udělal nešťastných několik lidí.

+3/−1
29.9.2014 14:22

S61y77l17v59a 78Š63p38o21r16k29o31v37á 9196649810694

V diskusi jsou asi tři ženy (včetně vás), které evidentně opustil manžel kvůli jiné (co bylo skutečným důvidem, t uý je jiná věc) - a ony mají pocit, že vražda ženy, která "odlákala" muže od roiny má polehčující okolnosti. Ostatní - ženy i muži - mají reakce normální a přirozené - odsuzují vraždu mámy malého miminka. Asi byste se měla zamyslet nad svým hodnotovým žebříčkem a přestat posuzovat svět prizmatem vlastní ukřivděnosti

+2/−1
29.9.2014 15:17

L59u30d33m78i19l69a 26Š75i63n10d28e58l91á63ř35o51v92á 7552366162911

Já tedy ukřivděná nejsem, ale dívám se na věc s nadhledem na rozdíl od Vás - přímo z Vás vyzařuje chuť trestat a mstít se.

Polehčujících okolností zde může být celá řada z tohoto seznamu:

a) spáchal trestný čin poprvé a pod vlivem okolností na něm nezávislých,

b) spáchal trestný čin v silném rozrušení, ze soucitu nebo z nedostatku životních zkušeností,

c) spáchal trestný čin pod tlakem závislosti nebo podřízenosti,

d) spáchal trestný čin pod vlivem hrozby nebo nátlaku,

e) spáchal trestný čin pod vlivem tíživých osobních nebo rodinných poměrů, které si sám nezpůsobil,

f) spáchal trestný čin ve věku blízkém věku mladistvých,

g) spáchal trestný čin odvraceje útok nebo jiné nebezpečí, aniž byly zcela splněny podmínky nutné obrany nebo krajní nouze, anebo překročil meze přípustného rizika nebo meze jiné okolnosti vylučující protiprávnost,

h) spáchal trestný čin v právním omylu, kterého se bylo možno vyvarovat,

0/0
29.9.2014 15:44

L46u30d84m23i58l21a 31Š24i86n42d77e92l73á98ř59o53v51á 7832906602401

i) trestným činem způsobil nižší škodu nebo jiný menší škodlivý následek,

j) přičinil se o odstranění škodlivých následků trestného činu nebo dobrovolně nahradil způsobenou škodu,

k) svůj trestný čin sám oznámil úřadům,

l) napomáhal při objasňování své trestné činnosti nebo významně přispěl k objasnění trestného činu spáchaného jiným,

m) přispěl zejména jako spolupracující obviněný k objasňování trestné činnosti spáchané členy organizované skupiny, ve spojení s organizovanou skupinou nebo ve prospěch organizované zločinecké skupiny,

n) trestného činu upřímně litoval, nebo

o) vedl před spácháním trestného činu řádný život.

0/0
29.9.2014 15:44

S94y78l45v78a 29Š51p92o78r43k62o38v74á 9766239100484

pořád buď neumíte chápat čtený text, nebo chápat nechcete:

1. Většině lidí se nelíbí vymýšlení všech možných "polehčujících okolností" pro zloděje a vrahy. A ve svobodné společnosti mají lidé právo to vyslovit a dělat vše pro to, aby jejich hlas byl slyšet a těmi, kdo je zasutpují (koho si zvolili) byl prosazen

2. Nejde o polehčující okolnosti jako takové, ale o to, že v 15 nemá trestní odpovědnost takovou, jako kdyby u bylo 18. Tedy aby byl odsouzen podle trestního zákoníku pro dospělé a místo doživotí či 25 let by - na základě polehčujících okolností - dostal těch let 18 či 20,

+1/0
29.9.2014 16:17

M64o60n58i94k61a 75R67o49l64l28o63v74á 5973502716445

Nevím jak jste usoudila,že mě opustil manžel,v létě jsme měli 21 let od svatby,ale to je detail,jen se prostě umím vžít do situace,kdy někdo někoho točí do takových obrátek,že ten dotyčný to už nevydrží a stane se neštěstí.Kluka neomlouvám,dělat to neměl,ale nevíme co tomu předcházelo.Pokud po ní vystartoval jen kvůli tomu,že je s ní otec,tak je to magor,pokud ho nějak deptala,tak se bohužel neudržel a reagoval neadekvátně.A proč pořád zmiňujete,že zabil mámu od miminka,kdyby zabil bezdětnou,tak je to menší tragédie?

0/−1
29.9.2014 16:33

S54y60l50v51a 48Š43p39o68r37k44o53v78á 9496279950854

ne, vradža je vražda...to, že zdůrazňuju "maminku od miminka" je "vyvážení" vašich neustálých "polehčujících" okolností - jako okolnost přitěžující. Prostě i když vás kdkoliv deptá sebevíc, nemáte právo ho kvůli tomu zabít a dostat za to pouhých 5 let

+1/−1
29.9.2014 16:53

J59a14r86m33i42l64a 78M29a20c95h24o11v87á 9285804918904

...fajn, když dostanete smyk, vletíte na chodník a zabijete "maminku miminka" - taky je to vražda?...když pojedete na kole, zabijete "maminku miminka", protože do ní blbě vrazíte a ona si rozbije o hlavu o obrubník, je to vražda?...budete  s psem na procházce - pes je zvíře, nevidíte mu do hlavy, zaútočí a "maminka miminka" dostane infarkt a zemře, je to vražda?...zkuste přemýšlet hlavou....

+1/0
29.9.2014 19:49

S92y29l26v71a 58Š98p31o30r88k67o27v31á 9886989460314

neznáte zákony - co se týká toho auta nebo kola - to není vražda, ale neúmyslné zabití a má taky zcela jinou trestní sazbu - podle toho, zda jak jste tomu mohla či nemohla zabránit - od podmínky až po několik let vězení (opilost, technický stav vozu či kola, rychlost,....). Co se týká toho psa - podle našich zákonů je to bohužel take neúmyslné zabití, ale já bych takové případy trestala daleko přísněji, protože tomu jednoznačně zabránit jde (pokud máte psa mezi lidmi s košíkem a nakrátko na vodítku, k žádnému útoku nemůže dojít. Ale vždy je to něco jiného, než když se někdo na někoho vrhne a uškrtí ho - to je vražda vždycky

+1/0
29.9.2014 19:58

J77a25r93m63i47l12a 89M80a30c40h52o29v38á 9805194638604

Jak VY víte, že to nebylo neúmyslné zabití????  Jak VY víte, že se kluk třeba bránil?  Víte úplné NIC, tak jak všichni ostatní a akorát plácáte své jedovaté a pomstychtivé sliny...nic víc...

0/0
29.9.2014 20:40

S86y55l97v78a 23Š11p14o64r12k52o96v61á 9966319950764

uškrcení druhé osoby vlastníma rukama nemůže být nikdy neúmyslným zabitím - to snad víte i vy 8-o

+2/−1
29.9.2014 21:00

L78u19c12i86e 37F52o90r39m45á51n27k56o11v90á 8175588627700

Sylvo, nemá to cenu, kde pracují emoce, racionální argumenty nemají místo.

+1/0
29.9.2014 22:43

S11y52l48v51a 64Š24p88o98r44k59o91v29á 9326199550524

jj, asi máte pravdu - jdu si užít zbytek večera příjemnějším způsobem :-)

+1/0
29.9.2014 22:47

T71o16m75a32s 43H64a67c43e70k 6824567635207

Bude to tak lepsi. Vypada to ze Sporkova patri mezi ty kdo i pri znasilneni budou tvrdiz ze si za to vlastne mohla zenska sama (nebo alespon castecne), ze nemela provokovat a nenosit minisukni. A ja si doted myslel ze takove uchylne nazory maji jen nekteri uchylni chlapi. :-/

0/0
30.9.2014 13:52

T44o47m97a36s 29H52a37c36e54k 6874967385187

;-D Machova samozrejme, koukam na prispevek a uz tam cpu Vase jmeno ;-D

0/0
30.9.2014 13:53

S40y46l25v28a 18Š10p58o41r45k52o86v48á 9666869790174

Asi neumíte chápat přečtený text - protože přesně tohle jsem v celé diskusi kritizovala a diskutovala s ženami, které hledaly nějaké polehčující okolnosti pro vraha - a tyhle ženské, co toho "chudáka" tak chápaly a psaly, jak ho ta zavražděné mohla provokovat, jsem přirovnávala k oněm blbům, co tvrdí, že oběť si za to může sama. Takže než začnete někomu nadávat, zkuste nejdřív zapnout mozek - milý neinteligentní pane!!

0/0
30.9.2014 18:32

T92o40m41a44s 33H24a54c31e95k 6884127255327

No neumim cist no, se priznam. Hned jsem podtim napsal ze jsem se o jmenu prekouknul. Nemam pamet na jmena a kdyz jsem nevedel kouknu navrch a vidim Vase jmeno, misto te druhe. Ale hned jsem se opravil :-)

0/0
1.10.2014 4:02

S26y28l78v92a 35Š33p31o27r51k74o56v14á 9786989940214

tak sorry za rozzlobenou odpověď - chodí mi reakce na mail - a já hned odpovídám, hledat ten svůj příspěvek v leckdy stovkách dalších zabírá moc času - takže jsem si vaší další rekace nevšimla :-)

0/0
1.10.2014 8:58

T87o61m64a56s 28H61a56c64e92k 6834267915937

:-) V pohode. Moje chyba, ja se omlouvam. Jen me desi co nekteri lide maji za nazory. Nevim co by dotycna rekla kdyby jeji kamaradku pobodal manzel, zda by ho take obhajovala ze hodnej chlap, bez zaznamu, akorat ho nemela provokovat, vlastne si za to muze sama... 

Mrzi mne spolecnost ktera se v prvni rade stara o prava a pohodli zlocincu a az pak o poskozene. Asi jsem ze stare skoly.

Hezky den.

+1/0
1.10.2014 15:50

O32t28t96o 43H19a28l33í17ř 9543417638586

Tohle už je fanatismus. Vymýšlíte za vlasy přitažené omluvy pro vraha. Kde se ve vás bere tolik nenávisti k oběti, že schvalujete vraždu?

0/0
30.9.2014 23:25

O88t50t65o 84H40a54l25í58ř 9193187378466

To už je naprosto zcestné - vražda té ženy byl úmyslný trestný čin, Zatímco zabít někoho, když auto dostane smyk, je neúmyslné a jde o zabití nebo ublížení na zdraví s následkem smrti.Měla byste se občas zamyslet a trochu přemýšlet i nad obětí, než se rozněžňovat z nesmyslného obhajování 15letého vraha. Možná byste měla navštívit někdy přednášku ze soudní patologie.Uškrtit někoho není tak snadné. Nevěřím,že když někdo tenhle čin dokoná, udělal to náhodou. On musí škrtit docela dlouho a velkou silou a oběť se brání...Takže úmysl celkem jasný, i když afekt v tom být mohl.

0/0
30.9.2014 23:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.