- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Norsku a Švédsku jezdí v městské dopravě jenom klimatizované vozy, tedy autobusy, trolejbusy a tramvaje. Přitom tam zimu mají daleko větší než u nás. Klimatizované vozy městské dopravy jsou standardem i v sousedním Rakousku. Proto pro zvýšení komfortu cestujících budou určitě i v Českých Budějovicích klimatizované autobusy a trolejbusy přínosem. Problémy s tím spojené se vyřešit dají. Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody.
Spíše by to chtělo zastávku na Dlouhé Louce (linka 7 a 15) a pak také U černého koníčka (linky: 1, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 12, 13, 16, 18 a noční 53 a 59) než na Nemanické...
K té klimatizaci: pokud se nebudou používat tlačítka pro otevírání dveří (tzv. poptákové otevíraní dveří cestujícími) - v Budějcích jsou jimi vybaveny všechny vozy až na těch pár dosluhujících Karos je celá klimatizace k ničemu... lze konstatovat, že dost často, zejména u nádraží je "dobrým" zvykem ( i v zimním období), že vůz čeká na svůj odjezd na zastávce se všemi otevřenými dveřmi klidně i 5 minut což je fakt v zimně "příjemný" zážitek a pokud se tento způsob bude preferovat i u klimatizovaných vozů tak je celá klimatizace opravdu k ničemu...
Jó, jó klimatizace. Konečně! Už se těším.
(A bude nastavena na pánskou teplotu 17°C nebo dámskou 25°C ??)
Pánskou? No, pokud v létě z 35 °C vleze cestující do 17°C trolejbusu, tak nehledě na pohlaví skončí s chlapsky chraptivým hlasem. Jedině tak
Ten design trolejbusu se mi teda moc nelibi.
Je tam napsáno o výběrovém řízení, takže se bude ještě rozhodovat. Doufám jen, že to nebudou SORy nebo Citelisy. Nejlepší by byly Škoda 27 tr, protože už v ČB jezdí...