Diskuze

Cyklisté mohou dostat vyhrazené pruhy na rušných třídách v Budějovicích

V Českých Budějovicích se mohou cyklisté dočkat velkých změn. Třeba vyhrazených pruhů na Novohradské či Pražské třídě. Pomoci má také vpuštění cyklistů v některých jednosměrkách obousměrně a omezit tam rychlost aut na 30 kilometrů za hodinu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J62o89s21e49f 47H83o96n55e70š

28. 10. 2014 17:36

Dobrá myšlenka-inspiraci by mohli hledat v Berlíně kde jsou cyklopruhy barevně oddělené a funguje to

0 1
možnosti
MO

V ČB máme krásný příklad pro to, jak to dopadne, když se zachraňuje veřejný prostor. Místo, kde je vše tak, si přejí dnešní enviro a cyklo nadšenci, je Lannova třída. Je to nejuspěchanější ulice v celém městě - žádná pohoda, žádný klídek atd., zato lidé ženoucí se do centra nebo na nádraží. Proti tomu je většina ulic v historickém jádru vč. náměstí klidným a příjemným místem.

A co se dopravy týká, tak největší problémy v ČB dělá tranzit a dojíždějící lidé, který jistý architekt nazval parazity na městě, i když je to zcela přirozený jev. Takže město udělá nejlíp, když jako v HK koupí pozemky pod dálnici, aby se mohlo stavět a dohodne se s krajem na integrovaném dopravním systému přibližně pro prostor bývalého okresu ČB. Pokud v obcích kolem ČB nebude lidem jezdit pří/městská doprava cca co 20min, budou jezdit auty, protože je to jednodušší...

0 0
možnosti
TZ

T86o70m68á23š 94Z16e31m46a50n

27. 10. 2014 18:36

Cyklopruhy jsou mi jako cyklistovi k ničemu, jen znervózňují řidiče. Povolte jízdu po širokých chodnících s minimální koncentrací pěších.

0 2
možnosti
JH

J16o62s31e67f 26H79o64n95e30š

28. 10. 2014 17:34

To by musel byt chodník 3m široký což je málokde.Okolo plovky je to dost široké,a někdy tam je ke kolizi blízko

0 0
možnosti

P38a82v85e21l 74Ř14a46p31e17k

27. 10. 2014 18:33

Každou takovou iniciativu chválím R^

Centra měst se vlivem socialistického automobilismu stala skladištěm odložených smradlavých popelnic, do toho kravál, špína a všudypřítomné nebezpečí. Padla tomu většina veřejného prostoru.

Paradoxně to, co bylo ve městě dříve na dosah ruky, je dnes stále obtížněji dosažitelné. Lidé, kteří nemají v hlavě úplně vymeteno, už začínají chápat, že tohle byl krok špatným směrem, a že se to zcela vymklo veškerým mezím racionality. Města plná smradu, kraválu, nebezpečí a bez užitku odložených popelnic patří do minulého století, jako jedna z nepříliš lichotivých kapitol dějin lidstva.

2 9
možnosti
ZW

Jenže centra měst bez aut se zase stávají mrtvými zónami, bez lidí a proto bez běžného obchodního ruchu. Nikdo tam nebydlí, jsou tam jen úřady, banky, zlatnictví. V osm večer je tam naprosto mrtvo...

2 1
možnosti