- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže si to shrňme: bude se stavět z pole do pole, po jednom z uvedených polí dorazíme k již hotovému úseku dálnice, který v podstatě vede odnikud nikam a to hlavní - napojení D3 na dálniční síť nikdo neřeší.
Tak nějaká komise ministerstva dopravy nic nerozhodne, furt se hrabe v tom, jestli je cena nízká nebo naopak příliš vysoká a co mě úplně dostává je to, že se ani neví, proč nic nerozhodli a že se ani neví, kdo v té "komisi" sedí!!! To je už na první pohled netransparentní, proboha, už se to táhne skoro rok a furt se nic neděje! Tak už konečně rozhodněte a začněte příští rok stavět tu dálnici! V Rakousku jsou už s dálnici skoro hotoví a u nás se furt bude někdo handrkovat a pár kilometrů dálnice!!
Je to celé komické, když se rok a půl řeší, jestli je cena moc nízká. Nikdo totiž nezná přesně cenu, která je už moc nízká. Tak ať dopředu řeknou cenu, která je už moc nízká a nemusíme se tady roky zdržovat. Navíc pokud firma nabídne nějaké garance, tak je sledování, zda je cena moc nízká, úplně zbytečné.
Mě se zdá, že ani neví, jaká je skutečná cena, protože v minulosti si do ceny připočítávali i další práce spojené s dálnicí!
Já jsem z Pardubic.
Smysl je postavit celou dálnici D3 jako R35. Bez dalšího komentáře.
Je to nejzbytečnější úsek dané silnice - I/3 má daleko vyšší koncentraci vozidel směrem na Prahu a na druhé straně by prospěl obchvat Budějic (a také úsek na hranice který je opravdu šílený).
Veselí-Budějovice je už dnes polovina rychlostní silnice, kateogrie cca 25,5m, bohužel se díky změně kategorie na šíři 27,5m budou muset překopat všechny mosty na trase které již stojí a mohly být použity...
Ale buďme rádi že něco MOŽNÁ bude.
Já tam jezdím s dálniční známkou, kterou si ale místní nekoupí. Náklady na údržbu jsou mnohonásobně vyšší než efektivita. Stavět má smysl, , aby úseky na sebe navazovaly.
D3 do Prahy. To je třeba řešit. Na D3 kolem Tábora je občas událost potkat jiné auto.
Stejne jako na dalnici z Ostravy na Bohumin.
Úplně zbytečné, místní po dálnici vůbec nejezdí, Jihočeši jsou šetrní a vše objíždějí po okrskách. Dokud nebude hotova dálnice od Mirošovic, resp.napojení od Prahy na stávající D3 tak to nemá smysl stavět
Jak nemá smysl, tak nebudeme stavět nic podle Vás. To že, tam nejezdíte neznamená nutně, že je to k ničemu. Protože nejsou naši úředníci schopni logicky postupovat od Prahy je věc druhá, která vypovídá o jejich neschopnosti.
By mohla? Ta dálnice mohla být dávno postavená.
Jo mohla být dostavena v 60. letech nebýt jistého přehmatu u volebních uren v roce 1946...