Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Boj o pás na silnici pro nevidomé. Několika Boršovským vadí hluk

Vodicí lišta pro zrakově postižené na silnici u kolejí pod Včelnou u Českých Budějovic způsobuje pořádný rozruch. Několik obyvatel požaduje její odstranění. Na svém trvají už od loňského srpna a neustoupili ani po prosincovém jednání na Obecním úřadě v Boršově nad Vltavou, pod který přechod katastrálně spadá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M30i15l44a45n 66W48e87l95s58e11r 5202508778831

Fandím místním, slyšel jsem to a je to hlasité. Ale u nás na Máji jsou stejné přechody a mnohem tišší. Např. u kruhového objezdu v ul. Rošického, ale i jinde.

Takže to vypadá, že chyba je v provedení.

0/0
5.1.2015 17:18

J18a21n 23C23t89i89b46o16r 4405275946573

Pás na silnici pro nevidomé? Kterej pitomec psal ten titulek, ony existují nějaké silnice pro nevidomé? :D

0/−1
5.1.2015 14:30

R51o68m22a11n 69P66o63l20á98č11e31k 5626489945

Já bych jim namontoval STOP ;-D. Jednu mám u bytu na křižovatce kde jezdí pravidelně busy MHD. To by teprve mohli řvát...

+2/−1
5.1.2015 12:28

H79a22n40a 32T55o16m31k25o91v74á 1639585166849

No, je pravda, že když přes to jedete, tak to poměrně zachrastí, ovšem jak si stěžují, že je to ruší v noci, tak to se mi zdá poněkud přehnané. Od osmi hodin od večera (neřku-li od 22 hod.) do rána do 5 hodin tam projede minimum aut. Chápala bych to přes den, protože to je na tento směr opravdu provoz, ale vzhledem k tomu, že Budějce jsou od 20.00 hodin prakticky vylidněné, tak mi to opravdu připadá jako blbost. Je pravda, že je to tam opravdu trochu pitomě udělané, ale vzhledem k tomu, že se okolní louka celá zastaví a je to přechod k zastávce MHD, tak zase nějaký přechod tam být musí.

+4/0
5.1.2015 12:11

P12a88v86e48l 87Ř25a78p75e93k 7872436559395

Přechod je veden kolmo k chodníku, takže vodící pás na vozovce vůbec není potřeba. S obyvateli zcela soucítím a držím jim palce v boji proti úřednímu teroru a automobilovému socialismu, který i tímto způsobem přenáší náklady na převážení zadků na všechny okolo.

0/−8
5.1.2015 11:27

A78n82n85a 58V73e27s20e77l15á 3839840211730

Je to podobná ptákovina jako dlažební kostky 20x20 v centrech měst .  Jede-li na tom auto kolem 50 , v noci je to randál okolo 50 až 60 decibel.

+1/−1
5.1.2015 11:16

P42a58v93e57l 52Ř62a81p61e31k 7212616439475

Čím více tento stát vybere od lidí na daních, tím více bude těm samým lidem škodit. Každá koruna vybraná na daních se nakonec promění v nějaké zlo, tu v kravál, tu v pitomého úředníka.

0/−2
5.1.2015 11:32

T68o29m85á33š 95Z76e25m37a47n 3385438104465

50-60 dB je randál?!

0/0
5.1.2015 14:52

T48o38m79á28š 14Z75e74m54a65n 3845278514355

Měl by být přijat zákon na ochranu plynulosti dopravy, protože nás jinak NIMBYsté pošlou zkratkou do středověku a ani nebudeme muset čekat na šáriu..

Ten proužek prostě nemůže dělat takový hluk, aby to nedefektního člověka vzbudilo, fyzikálně to není možné ani na dálnici, natož na silničce v obci.

(zpomalovací prahy už jsou zcela jiná kapitola)

+3/−1
5.1.2015 10:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.