- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fandím místním, slyšel jsem to a je to hlasité. Ale u nás na Máji jsou stejné přechody a mnohem tišší. Např. u kruhového objezdu v ul. Rošického, ale i jinde.
Takže to vypadá, že chyba je v provedení.
Pás na silnici pro nevidomé? Kterej pitomec psal ten titulek, ony existují nějaké silnice pro nevidomé? :D
Já bych jim namontoval STOP . Jednu mám u bytu na křižovatce kde jezdí pravidelně busy MHD. To by teprve mohli řvát...
No, je pravda, že když přes to jedete, tak to poměrně zachrastí, ovšem jak si stěžují, že je to ruší v noci, tak to se mi zdá poněkud přehnané. Od osmi hodin od večera (neřku-li od 22 hod.) do rána do 5 hodin tam projede minimum aut. Chápala bych to přes den, protože to je na tento směr opravdu provoz, ale vzhledem k tomu, že Budějce jsou od 20.00 hodin prakticky vylidněné, tak mi to opravdu připadá jako blbost. Je pravda, že je to tam opravdu trochu pitomě udělané, ale vzhledem k tomu, že se okolní louka celá zastaví a je to přechod k zastávce MHD, tak zase nějaký přechod tam být musí.
Přechod je veden kolmo k chodníku, takže vodící pás na vozovce vůbec není potřeba. S obyvateli zcela soucítím a držím jim palce v boji proti úřednímu teroru a automobilovému socialismu, který i tímto způsobem přenáší náklady na převážení zadků na všechny okolo.
Je to podobná ptákovina jako dlažební kostky 20x20 v centrech měst . Jede-li na tom auto kolem 50 , v noci je to randál okolo 50 až 60 decibel.
Čím více tento stát vybere od lidí na daních, tím více bude těm samým lidem škodit. Každá koruna vybraná na daních se nakonec promění v nějaké zlo, tu v kravál, tu v pitomého úředníka.
Měl by být přijat zákon na ochranu plynulosti dopravy, protože nás jinak NIMBYsté pošlou zkratkou do středověku a ani nebudeme muset čekat na šáriu..
Ten proužek prostě nemůže dělat takový hluk, aby to nedefektního člověka vzbudilo, fyzikálně to není možné ani na dálnici, natož na silničce v obci.
(zpomalovací prahy už jsou zcela jiná kapitola)