Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vědce z Jihočeské univerzity může boj proti islámu stát místo

Přírodovědec Martin Konvička a jeho boj proti islámu rozvířil akademickou půdu na Jihočeské univerzitě, kde přednáší. Její vedení se od činnosti „amatérského deislamizátora“, jak se Konvička označuje, distancovalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P19a98v13e39l 56N22a71j30t 1918640872

Kde je svoboda slova?? To už tady bylo, dá se říct před pár lety,chartisté byli trestáni basou. Ale dnešním rebelům by hrozilo uříznutí hlavy,až se tady zabydlí.Doufám jen že budete v tu dobu už zahalená v těch jejich onucích paní Šantrůčková.  Rv

0/0
2.2.2015 22:49

J45o27s33e43f 81H41a14n69y41á48š 2524709103

... Podle předsedkyně etické komise univerzity Šantrůčkové by se akademik měl vzhledem ke svému postavení chovat kultivovaně...

Takže pí Šantrůčková, pan Konvička snad někdy a někde použil hrubší slova, ale na rozdíl od Vás je myslel upřímně a neschovával svůj názor za tzv. etiku.

+3/0
31.1.2015 21:03

R58o80m38a67n 44M23i28r29o59s26l56a78v 4407263607406

Je tenká hranice mezi rozumnou opatrností a hysterií, mezi poukazem na nebezpečný výklad čehokoli  a nepřátelským paušalizováním, mezi objektivní analýzou a šířením nenávisti. Copak my se máme důvod povyšovat? Kolik muslimských států napadla naše křesťansko-židovská civilizace, jen ve dvacátém století? Pedofilních křesťanských kněží máme ve světě tisíce, na hranicích hořely knihy i lidé, křižácké války se měnily v masakry, němečtí nacisté, mající na páscích a dýkách "Gott mit uns"" zřejmě neměli na mysli Aláha atd. Závěr? Jasně definovat všechny příčiny, proč dochází k radikalizaci - co jde na náš účet-odstranit. Imigraci nastavit v mantinelech, které jsme schopni vstřebat bez ohrožení a potenciálních výbuchů, ale rozhodně neodmítat pomoc ..., když pro nic jiného, tak proto, že hlavní ""boj"" se vytváří v hlavách a jedna záchranná lékařská operace může mít kladný efekt na myšlení oproti destrukci ve vědomí lidí po náletu drony.

Konvičko, nestouplo ti to do hlavy?

0/−7
30.1.2015 15:17

Z74i36k63m45u46n79d 89K16a62s69i27k 4753606346839

Jediný trvalý efekt na myšlení muslimů má korán, v něm je příčina jejich radikalizace, která propukne za příznivých podmínek vždy zas a znova. Že muslim vyškrtá pro nás nepříznivé pasáže koránu na základě byť stovek záchranných lékařských operací je iluze. Viděl jsem naštěstí jen jednou na vlastní oči, jak to chodí v české muslimské rodině. Ta čtvrthodina bohatě stačila na pochopení, že to je jiná kultura, neslučitelná s naší ... řeknu to zprofanované ale tentokrát správně použité slovo - mírumilovností.

+6/0
30.1.2015 15:44

J27a17n 51J51i24r32o49u65š14e68k 9839580676721

Fandím mu, pokud by mě někdo takový učil, byl bych na to právem hrdý. Hlupáků a přizdi*ráčů bez názoru je všude plno.[>-]

+9/0
30.1.2015 14:22

Z30i96k21m72u60n15d 75K58a92s82i54k 4743326976429

S první větou stoprocentní souhlas. Co se druhé věty týče, jsem vlastně vzorový multikulti, který své spolučlovíčky tak černě nevidí, i když mají jiné názory. Ale muslimové jsou hrozbou, jsou to ve světě hojně a čím dál více rozšíření, velmi vážně postižení a více nebo méně latentně nebezpeční lidé, kteří do mantinelů mé tolerance kvůli jejich tisíckrát činy potvrzené netoleranci a agresivitě rozhodně nepatří.

+1/−2
30.1.2015 14:45
Foto

F37r22a96n56t39i13š79e90k 76K22l54á33s83e48k 4221963247859

A pak že nežijeme v nové totalitě!

+4/0
30.1.2015 13:34

J47a78n 20B58i12r39o37š 8716541565458

Ano, na jednu stranu je to kádrování za svobodu slova.

Na druhou stranu být rektorem univerzity a jeden z mých docentů (u religionisty bych to i čekal, ale entomolog?) se stane tváří hnutí, které podle jeho vlastních slov začne určité náboženství považovat "za zvrácené", solidně bych zneklidněl.

Upřímně, pro mě je pan Konvička jen pouhý populista. Stavíme nejdražší dálnice v Evropě. Blíží se doba, kdy jedna generace doplatí na nedořešenou důchodovou reformu. Nedokážeme se popasovat s nezaměstnaností, kriminalitou a sociálně odloučenými lokalitami.

Ale pan Konvička bude svolávat demonstrace, jako bychom důležitější věc než "zvrácený islám" k řešení neměli.

0/−11
30.1.2015 10:18

Z75i65k38m65u21n39d 46K84a25s40i60k 4333506816699

Pan Konvička je moc odvážný muž, který ví, že aby se povolanější i nadále mohli zabývat nezaměstnaností, běžnou kriminalitou a (bohužel) běžnými sociálně odloučenými lokalitami, je potřeba zabránit jiné kultuře, aby nám sem zavedla jiné starosti. Např. jak bez ohrožení vlastního života odstoupit od víry, která způsobila, že váš zeť zabil vaši dceru poté, když si nevzala do společnosti náležitou pokrývku hlavy. Vše má své priority. Abychom se mohli babrat ve svých každodenních problémech, občas je potřeba akutně provést nějaké méně standardní úkony. Pan Konvička to chápe, já chápu jeho a vím, že nařknout ho z populismu je podobné jako říct o Amundsenovi, že šel dobýt jižní pól jen kvůli tomu, aby mohl jíst psy ze svého spřežení.

+8/0
30.1.2015 11:34

J80a23n 97B45i48r59o69š 8356191105288

Je to určitě o úhlu pohledu. DSSS si politickou kariéru postavila na tom, že Romy musíme vystěhovat. Za tu dobu romské otázka značně vychladla, tak teď máme nového nepřítele.

Žije tu s námi 0,1 % muslimů, nepodařilo se mi dohledat žádnou nábožensky motivovanou vraždu v ČR ze strany muslima. Žádný atentát. Trochu mi to asociuje třeba hilsneriádu, nebo nacistickou protižidovskou rétoriku.

Ano, sami muslimové moc nenapomáhají tomu, aby nebyli spojováni s radikály. Stejné mlčení bylo mezi katolíky v případě IRA i Basky v případě ETA. Neschvalovali to, IRA i ETA ubližovaly nejvíc nevinným lidem (dost z "vlastního tábora"), ale nikdo proti ní nahlas nevystoupil.

Když bych se na věc měl podívat z druhé strany - pokud bych byl muslim, nikomu nepřekážel a nikdo nepřekážel mě, a najednou se objevil nějaký pan Konvička a začal hlásat, ať se víry vzdám, protože je zrůdná - nevyvolalo by to přesně kontraproduktivní reakci? Asi bych byl naštvaný - a od toho je jen krok k radikalizaci.

A ještě jeden postřeh - po každé vraždě, loupeži, znásilnění jsou diskuse plné volání po trestu smrti, sekání rukou, krvi za krev... Ale Šaríu fakt nechceme :)

+3/−1
30.1.2015 12:20

Z51i74k27m45u79n10d 50K63a14s67i96k 4863186826829

Evropský terorismus mělo od r. 1950 do r. 2004 (54 let) na svědomí několik desítek teroristických organizací, došlo k 11000 útokům spojeným s terorismem (z čehož asi tisíc připadá útoky proti teroristům), při nichž přišlo o život necelých 3000 lidí.

Islámský teror má za posledních 15 let na svědomí přibližně 150000 (stopadesát tisíc, což je 50x více, než teroristé v Evropě za 50 let) mrtvých především civilistů a zhruba dvojnásobek zraněných. A je to jediné náboženství. Díky své produktivitě si nezaslouží nic jiného, než zákaz.

+2/0
30.1.2015 13:26

J41a12n 56B11i92r93o28š 8516151855888

Zakažme ho. Zakažme ho ale ve chvíli, až nám k tomu dá důvod na našem území. Zatím jediná vražda, která by se dala u nás považovat za teroristický útok s rasovým a náboženským motivem se odehrála v roce 1997 (11. 8.) a strany byly přesně opačné, než by si veřejnost přála slyšet. Skupinka neonacistů zabila na Staroměstském náměstí Súdánského studenta.

zdroj:

http://www.start.umd.edu/gtd/search/IncidentSummary.aspx?gtdid=199711080010

Jinak když se na ta čísla podíváte pohledem střední Evropy, misky vah se obrátí přesně obráceně - neomlouvám je tím, jen poukazuji na snadnou desinterpretaci i naprosto jasných fakt.

0/0
30.1.2015 13:40

Z83i75k31m76u29n89d 15K51a13s36i84k 4963886856169

Proč myslíte, že se tady v ČR po uchycení budou chovat jinak, než ve Francii, Británii, Švédsku, Dánsku, Holandsku, ..., Nigérii, Filipínách, Indii, ...? Tam všude dle svých schopností (zastrašováním apod.) prosazují svou kulturu na úkor těch předchozích. Z jakých důvodů by se zrovna u nás měli chovat jinak než jinde? To by mě opravdu zajímalo.

+5/0
30.1.2015 13:49

J14a12n 69B40i59r93o76š 8516711605518

Vadí mi to přesně z toho důvodu, že když mě někdo vidí vedle motorky, a jsem pro něj nemyslící magor, sebevrah a pirát silnic. A protože na to narážím naprosto běžně, vadí mi paušalizování.

Němec se nerovná fašista, stejně jako se pitbull nerovná zabiják dětí a muslim se nerovná islámský radikál. Ano, ty dvojice mají vždy něco společného - snadnou zneužitelnost.

S p. Konvičkou nesouhlasím, možná se v budoucnu ukáže, že měl pravdu - pak se mu moc rád omluvím. Ale neznamená to, že volám po jeho vyhoštění, nebo ho nutím odvolat.

Jak by řekl Voltaire: Nesouhlasím s tím, co říkáte, ale do smrti budu bojovat za to, abyste to mohl tvrdit.

Btw. - díky za ten renons :)

+1/0
30.1.2015 14:06

Z36i68k25m93u72n34d 50K61a57s44i77k 4253836316659

Piráti silnic nemají svůj oficiální manifest, ve kterém se říká, za jakých podmínek mají někoho zabít nebo jinak fyzicky trestat. V tom vidím zásadní rozdíl mezi piráty silnic a muslimy. Jedni zabíjejí "nechtě", druzí protože je k tomu navádí kniha. Pokud by ti piráti vydali nějaký návod na masakrování a šířili ho mezi sebou a zůstávali by za nimi mrtví v souladu s tímto návodem, knihu bych zakázal a její propagátory tvrdě postihoval, protože se kvůli nějakému nesmyslu dopouští násilí na nevinných lidech. Hodně mi vadí být potenciální oběť.

0/0
30.1.2015 14:23

Z41i62k92m35u60n52d 74K17a96s39i65k 4983806866249

... [potenciální oběť] nějakého návodu na zabíjení. Návod není špatná náhoda, to je změna systému. Se smůlou v systému bez návodu člověk počítat musí.

0/0
30.1.2015 14:28

J45a71n 82B52i48r43o89š 8616981265808

No, je pravda, že nemáme. Ale třeba fašismus ho má. Není tolerovaný, ale nikdo vás nevystěhuje z Německa, pokud vám doma najdou Mein Kampf.

Když to vezmu statisticky, za rok 2014 se odehrálo 160 vražd a skoro 17 000 násilných trestných činů. Je daleko pravděpodobnější, že jste potenciální obětí rodilého Čecha než islámského radikála žijícího v Čechách.

Ano, mějme extrémisty pod dohledem, začněme opět kontrolovat pohyb osob přes hranice (pokud nemám co skrývat, představuje pro mě maximálně zdržení), ale slova pana Konvičky o zrůdnosti, vystěhovávání a intoleranci, která nejsou pronesena jako přímá reakce na dění u nás v ČR jsou potenciálně obrovsky nebezpečná - protože jsou extrémně zneužitelná.

Konečně minulý režim tvrdil i o křesťanech, že jejich víra je zrůdná a nebezpečná pro režim - a to nemuseli udělat ani prd.

0/0
30.1.2015 14:35

Z93i22k80m63u49n21d 94K81a77s92i29k 4163296876429

Nevím, co se stane, když někomu doma najdou Mein Kampf. Ale sotva si dokážu představit, že by někdo mohl beztrestně veřejně k propagaci myšlenek této knihy s odvolání se na zdroj vystoupit.

Můj názor: islám dnes a denně prokazuje svou zrůdnost; pokud jej chce někdo veřejně provozovat, zde ne, ať se odstěhuje do jiné země, já mu v odstěhování bránit nebudu; ano islám je extrémně netolerantní, a proto je potřeba k němu adekvátně netolerantně přistupovat.

+1/0
30.1.2015 14:57

J42a63n 51B97i26r53o31š 8916451955388

Máte pravdu. Islám je rozhodně pro dnešní státy vnější i vnitřní nepřítel č. 1.

Pořád si ale myslím, že máme spoustu problémů, které se nás dotýkají mnohem osobněji a vážněji než to, jestli tu 0,1% procent spoluobčanů věří v Alláha.

Já se od mala snažil řídit tím, že má svoboda končí tam, kde začíná svoboda člověka vedle mě. A když se podívám kolem sebe, spoustu věcí, které mojí svobodu omezují i ohrožují. Ale islám bych na první místo fakt neřadil.

Víte, je to asi jako s poválečným odsunem Němců. Fašismus otevřel bránu do pekla a připravil o život víc lidí, než se povedlo komukoliv jinému a trest si bez pochyb zasloužil - ale u nás se rozpoutala po skončení války hysterie, která nikde jinde neměla obdoby. A - teď to bude znít hodně kontroverzně - to jsme se za protektorátu měli v porovnání se zbytkem Evropy jak prasata v žitě.

0/0
30.1.2015 15:15

Z69i85k92m57u20n54d 91K70a89s74i90k 4263456526279

Co se týká nákazy islámem je lepší provést očkování, než léčit.

+1/0
30.1.2015 15:31

J27a46n 12B49i89r14o58š 8286361695738

S druhou polovinou souhlasím, jen bych do první poloviny dosadil extremismus. Na ten je naše doba bohužel velmi štědrá a má stovky různých podob.

U náboženských textů jde taky o výklad - konec konců i Bible se s nevěřícími a hříšníky moc nemazlí. Jen díky jejím vykladačům se význam kodifikoval do neškodné podoby. Jenže Korán takové vykladače nemá - a pak si jím jako berličkou velmi lacině zdůvodní obě strany cokoliv.

Vemte si myšlenku, která stála za holokaustem - eugenikou se zabýval už Platón, ale pak dostala naprosto jiný význam vinou argumentace jednoho radikála.

0/0
30.1.2015 15:58

Z66i82k26m51u24n63d 19K28a29s59i84k 4493336436239

Mám zato, že když se ty současné stovky extremismů seřadí podle jejich dopadu na svět, tak 80% z toho dopadu připadne jedinému z nich. S ním by se mělo začít, takže ... vrátit se na dobu nutnou od vašeho zobecnění k mé konkrétnější formulaci. :)

0/0
30.1.2015 16:20

J70a76n 87B50i92r60o32š 8356371855498

No, zatím mám pořád pocit, že místo radikálního islamismu nám tu slušným tempem bují ten pravicový "hnědý" radikalismus. Pořád je lepší ten, protože má jako nepřítele muslimy, ale co až dojdou?

Římané chtěli mít funkci diktátora jako ochránce pro těžké období. Nakonec se ukázalo, že diktátoři tak nějak nemají cit rozpoznat, kdy by měli odejít. A tohle je přesně podhoubí, kde rostou noví diktátoři. Jen si zatím říkají "ochránci tradičních křesťanských hodnot".

0/0
30.1.2015 16:28

Z27i77k90m66u45n13d 53K61a35s64i10k 4263186186989

Hmm, asi čtu špatné noviny, nějak se mi informace (jakékoliv, o každodenním přísunu relevantních zpráv ani nemluvě) o násilí a zabíjení vykonávaném nějakým "pravicovým hnědým radikalizmem" zatím vyhýbají. Zneklidňujete mě.

0/0
30.1.2015 16:39

J92a37n 62B17i28r82o89š 8146641345848

A dostaly se k vám zprávy o násilí a zabíjení vykonávané v ČR muslimy? Asi taky ne.

A víte, proč o vraždách páchaných pravicovými radikály nečtete? Víte, je to jedna z vlastností moderní společnosti - schopnost jít ke kořeni a ubrzdit nízké pudy krevní msty.

Francie by měla právo začít pořádat hony na muslimy, vypalovat mešity a okamžitě deportovat kohokoliv, kdo se islámu nevzdá. Proč to nedělají? Jsou zbabělci, sebevrazi nebo je jim to jedno? Kdepak, je jim jasné, že takové řešení jen vyhrotí konflikt, protože těm, co byli do teď naprosto normálními občany, dá důvod Francii nenávidět - a pak už stačí jediná jiskra...

Největší vzestup odpůrců islámu je u nás. Jak typické. My jsme vždycky národ hrdinů - do té doby, než dojde na lámání chleba.

0/0
30.1.2015 16:45

Z23i98k95m77u41n33d 90K90a38s81i41k 4783416166579

Islám je jen jeden, nezná hranice. Jeho cílem je islám bez hranic.

Já tady chci moderní společnost, která je schopna brzdit nízké pudy a ne středověkou společnost, která agresivitu živí a rozdmýchává.

Muslim není "naprosto normálním občanem" demokratického státu, protože demokracie není v souladu s koránem, už jen tím, že demokracie zaručuje svobodu vyznání v případě, že nedochází k porušování práv a svobod ostatních. Islám jak dobře známo svobodu vyznání neuznává. Muslimovi může být jiskrou sebevětší banalita, a on bere do ruky zbraň a jde zabíjet. Lidi se toho soudku se střelným prachem bojí a pochopitelně ho tady nechtějí. Čím víc žije muslimů na hromádce, tím jsou oprsklejší.

Buďme hrdinové, dokud na to máme. Při naší možná pověstné odvaze to znamená zatnout jim u nás pro jistotu tipec hned zkraje.

0/0
30.1.2015 18:22

J65a96n 19B27i25r62o84š 8916431245268

Určitě znáte hodně muslimů.

0/0
30.1.2015 20:26

Z37i92k21m64u69n72d 83K55a97s88i36k 4503516116309

Taky by bylo zajímavé mít hypotetické statistiky terorismu v Evropě, kdyby se zrušila protiteroristická činnost zaměřená na muslimy, která jistě není zadarmo a bude tím dražší, čím víc muslimů zde bude. Párkrát jsem už četl o překažení plánovaných útoků, a kdovíkolik jich bylo odvráceno, aniž jsem to zaznamenal.

0/0
30.1.2015 14:09

Z40i75k75m11u46n33d 35K85a13s57i96k 4163676866139

... a velmi pochybuji, že by pan Konvička kdy vyzýval k trestu smrti, sekání rukou a pod. Tak laskavě nepodsouvejte někomu výroky, které je lehké napadat.

+1/0
30.1.2015 13:33

J80a80n 25B56i40r56o75š 8216531475678

"A ještě jeden postřeh - po každé vraždě, loupeži, znásilnění jsou diskuse plné volání po trestu smrti, sekání rukou, krvi za krev"

P. Kasiku, kde tam vidíte jméno nebo narážku na pana Konvičku? Já nikde... Takže mi laskavě nepodsouvejte výroky, které je lehké napadat.

0/0
30.1.2015 13:42

Z76i46k83m81u50n21d 38K87a21s43i89k 4233836506619

No vida, tohle mi ujelo, přiznávám renons.

+1/0
30.1.2015 13:52

K90a74r40e44l 86D79o96h10n81a67l 2621473305498

Doporučuji exkurzi ve švédském Malmö, tam to taky neřešili. Doteď..

+1/0
30.1.2015 11:47

K24a29r44e54l 69D22o81h47n45a80l 2601323855458

Zajímalo by mé kolik příznivců májí bláboly  soudruha  Grubhoffera a Šantůčkové.

+1/0
30.1.2015 10:10

M91i52l91a13n 22G50a43g91u70l91s56k92i 8467113963119

Komu to připomíná dobu před "revolucí"?    Za názor ,musíte změnit zaměstnání!

+1/−1
30.1.2015 9:08

D52a20v56i29d 57M95a69c73k68ů 8310269460141

Podle všeho nemáte sebemenší tušení, co to byla ta doba před revolucí a za co se tehdy lidé vyhazovali z práce...Rv

0/−1
30.1.2015 10:26

M28i62l48a44n 26G49a59g81u26l54s76k56i 8217163933209

To máte pravdu....nemám tušení!Prožil jsem 2/3  života v socialismu....a já ,že nemám tušení co byla ta doba? Tak já vám řeknu ,co to byla za doba: 

Neměli jsme nezaměstnanost! 

Na banány se stály fronty...ale nestály se fronty na úřadech práce! 

Neměli jsme bezdomovce! 

Měli jsme nejpřísnější normy na potraviny...dnes jíme blafy ,které nikdo nechce..

Slovo exekuce ,bylo skoro sprosté slovo! 

Měli jsme daleko nižší kriminalitu,nebáli jsme se chodit v noci po ulicích...dnes se bojíme odjet na víkend,abychom se nevrátili k vykradenému bytu!

Počet sebevražd byl daleko nižší a z ekonomických důvodů už skoro vůbec ne!

Do basy se chodilo za zlodějny,za nemakačenka a někteří za štvaní proti republice,což dělali za prachy špionážních centrál ze Západu...O tom by mohl vyprávět Havel ...na rozdíl od ostatních hlupáčků měl kriminály fešácké...

Školství bylo na jiné úrovni a zadarmo ,taktéž zdravotnictví! A nepište prosím nesmysly o padesátých letech,stejně jste o nich jen četl!

+1/−2
30.1.2015 10:46

K76a50r88e90l 52D44o58h34n83a91l 2811953725548

Neměli jsme nezaměstnanost! = ano, k vůli zaměstnanosti lide lepili sáčky, nebo vyráběli plastové kelímky, které se vyhodily.

Bezdomovci bručeli v nějakým nápravným táborem

K jídlu bylo to co bylo pravé ve skladech. Dnes jíte to co si koupíte u Lidla.

V obchodech nebylo nic, pokud jste nemel známého, podpultovky byl standart.

Po nocích vás kontrolovali pomocnici VB, neboli uvědomělí povaleči.

Kriminalita byla mala, všichni kradli. Toa papíry, žárovky, prkna a cihly.

Sebevraždy nebyly, lidi umírali v Jáchymové

Na polovinu národa dohlížela druha polovina stbaku a praskaču..

Ve školách se učilo o slavných zítřcích socialismu, je vidět ze jste byl pilný žák. a hodně se naučil.

+1/−2
30.1.2015 11:44

M26i79l69a32n 48G74a19g87u27l48s58k65i 8367693953479

Odpovídat vám je dost zbytečné,takže jen: Já sáčky nelepil,vy ano? U Lídla si právě koupíte ten polský ,nebo jiný šmejd! Buďte klidný,generace,která roste teď,žít dlouho nebude,to ,čemu se dnes říká jídlo....Fuj!  Dále: Já jsem měl všechno a známé jsem neměl...Co jste neměl vy? Po nocích kontrolovali pomocníci VB ? No to je furt lepší,než když mě "kontrolují" 4 hnědočeši! Jinak,kolikrát VÁS kontrolovali v noci? Mě ani jednou,alespoň ne zbytečně! Kriminalita byla skutečně malá a kradli takoví jako vy,já nekradl,proč taky,uměl jsem si vydělat! Jáchymov? To jsou padesátá léta,neumíte číst? Sebevraždy byly ale ne z ekonomických důvodů! A teď to nejlepší: "Na polovinu národa dohlížela DRUHA POLOVINA STBAKU A PRASKAČU...Píší proloženě ,abyste se už naučil pravopis,ve zlosti ztrácíte kontrolu nad psaním.... Ve školách se učil především pravopis...ale vy jste chyběl....Dnes se učí o minulosti....takové,jaká se lumpům hodí! A pilný žák jsem na rozdíl od vás byl,proto jsem se měl dobře! Lidé jako vy,kteří na školy neměli nadání....ti dnes nadávají...Jenom,že jste taková nula teˇ,jako jste byl předtím...proto je ve vás tolik nenávisti! Jen se klidně užírejte...váš problém! Jinak,už vám neodpovím,tak se nenamáhejte ....Hezký den!

+2/−2
30.1.2015 12:00

R41o50m91a26n 57Č24e32c36h37u76r72a 6562919807899

Alzheimer?

+1/0
30.1.2015 12:14

M34i96l33a72n 80G83a65g89u23l50s54k12i 8247813643269

Těší mě Gagulski.......

0/0
30.1.2015 12:16

K20a74r28e65l 21D98o35h23n75a87l 2521743335528

Mate smůlu, stranická knížka vám dnes nepomůže ke korytu, místo tlachání na schůzi, musíte jít dělat. Ale co, když vás nějaký známý nikam nedotlačí. Stranická škola  již není merit. Proto ty vaše časté návštěvy Kauflandu s kuponama.

0/−1
30.1.2015 12:21

M82i60l50a75n 12G73a55g79u70l49s17k76i 8207423903349

Hm...................myslím,že byste se chtěl mít jako já..Já koryto nepotřebuji!!!!.Ale na to nemáte hlavu synku! Ty kecy o straně a nějaké její škole...to je dobré pro tydýty...i vašeho typu....JÁ do Kauflandu chodit NEMUSÍM! Jste ubožák,který neumí ani debatovat,tak si vymýšlí...No ,jen si to užijte,já už jdu na oběd! I vám přeji dobrou chuť!

+1/0
30.1.2015 12:34

K18a84r82e74l 57D73o37h63n79a59l 2781673615818

Asi mate hezkou vilu, kterou jste tehdy "koupil" od nějakého disidenta.

Velci komouši se tenkrát měli všichni dobře, na rozdíl od jiných. Předpokládám, ze jste jako první dostal za zásluhy poukaz na Trabanta a zdarma týden na Balatonu. Bohužel pro vás dnes o absolventy vysoké školy KSČ nemá zájem. At vám ten polsky bůček chutná.

0/−1
30.1.2015 12:52

J57a51n 23B35i96r78o77š 8716981145748

Máte pravdu, za socialismu to takhle fungovalo. Většinou ale jen na papíře.

0/0
30.1.2015 12:31

M53i19l41a37n 84G16a97g76u19l82s97k43i 8967773753279

Jestli jste v tu dobu žil,tak mi povězte,co z toho co jsem napsal,fungovalo na papíře? Teď totiž nefunguje  nic,školství...fuj,zdravotnictví...plno zlodějen....nezaměstnanost 650 000 lidí! 220 000 hnědočechů,třetí generace nepracujících...Tyto děti už ani NEVÍ,že pro peníze se musí pracovat a ne pro ně chodit na úřad práce!

+1/0
30.1.2015 12:39

M37i46l90a98n 21G70a48g25u38l83s49k20i 8817863133959

Jestli jste v tu dobu žil,tak mi povězte,co z toho co jsem napsal,fungovalo na papíře? Teď totiž nefunguje  nic,školství...fuj,zdravotnictví...plno zlodějen....nezaměstnanost 650 000 lidí! 220 000 hnědočechů,třetí generace nepracujících...Tyto děti už ani NEVÍ,že pro peníze se musí pracovat a ne pro ně chodit na úřad práce!!!

0/0
30.1.2015 12:39

M26i44l17a28n 41G25a24g66u82l48s35k43i 8877603193739

Jestli jste v tu dobu žil,tak mi povězte,co z toho co jsem napsal,fungovalo na papíře? Teď totiž nefunguje  nic,školství...fuj,zdravotnictví...plno zlodějen....nezaměstnanost 650 000 lidí! 220 000 hnědočechů,třetí generace nepracujících...Tyto děti už ani NEVÍ,že pro peníze se musí pracovat a ne pro ně chodit na úřad práce!

0/0
30.1.2015 12:39

M78i41l62a23n 12G63a35g45u89l93s83k21i 8147943333989

Jestli jste v tu dobu žil,tak mi povězte,co z toho co jsem napsal,fungovalo na papíře? Teď totiž nefunguje  nic,školství...fuj,zdravotnictví...plno zlodějen....nezaměstnanost 650 000 lidí! 220 000 hnědočechů,třetí generace nepracujících...Tyto děti už ani NEVÍ,že pro peníze se musí pracovat a ne pro ně chodit na úřad práce!

0/0
30.1.2015 12:39

J17a27n 57B72i96r88o29š 8516271395888

A pro odlehčení, 7 zázraků socialismu :)

1) není nezaměstnanost

2) přestože není nezaměstnanost, nikdo nic nedělá

3) přestože nikdo nic nedělá, plán se plní

4) přestože se plán plní, nikde nic není

5) přestože nikde nic není, všechno se dá sehnat

6) přestože se všechno dá sehnat, všude se krade

7) přestože se všude krade, nikde nic nechybí

+1/−1
30.1.2015 12:34

M37i57l77a42n 20G61a61g90u76l91s61k29i 8847803933259

Pane Biroši,to se vymyslelo a vykládalo už za socialismu....to není nové! Jako vtip,dobré...Jako skutečnost: Kdo ,jak a z čeho postavil sídliště ,cesty,přehrady ...a mohl bych pokračovat Tento stát není schopen ani udělat bez zlodějny tunel Blanka,ani dodělat za 25 let dálnici! Hezký den,mám hlad  a musím na oběd! Dobrou chuť i vám !

+2/−1
30.1.2015 12:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.