- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problem temer vsech cyklostezek je ten, ze souvisle vedou cca 200m, pak clovek musi sesedat z kola, nebo porusit predpisy. Clovek se ani nedostane na cestovni rychlost a uz aby mel sesedat. V CB je proto jen par stezek ktere jsou pro me pouzitelne a to jsou cyklostezky kolem reky a ve stromovce. Jsem tedy nucen jezdit mezi auty, jejiz ridici cyklisty snad vubec nevidi, takze clovek travi celou cestu tim, ze jen predvida kdo ho muze ohrozit. Myslim ze v teto situaci rad vyuziji pruh pro cyklisty. Kolo je ve meste nejrychlejsi dopravni prostredek. Z maje do suchace 15min ve spicce autem nedate. Takze ridici plechovek, zkuste projednou sednout na kolo a dopravit se do prace, pak budete jednak spokojenejsi, ze nesedite na zadku, k lidem, kteri kolo vyuzivaji ohleduplnejsi a zjistite ze nektere cykloprojekty maji vyznam.
jop tak to bude zábava pustit cyklisty víc mezi auta zvlášť když jsou naši budějcký cyklisti známí tim, že nějaký zákony pro ně neplatěj a povětšinou je ani neznaj ( nemluvě o tom že bezpečných cest pro cyklysty je tu celkem dost jen po nich skoro nikdo nejezdí páč jsou o 50 metrů dál než nezabezpečená silnice a to je pro cyklysty už asi moc velká dálka ) . Asi budu muset koupit kvalitnější stěrače a přední nárazník :D. Ale hlavně že se zase někdo napakuje. Jop a ještě bych do tý zprávy nějak vecpal alespoň jeden dva kruháče a tak čtvery semafory těch tady u nás neni nikdy dost :D.
Dříve jsem jezdil po městě autem, na kole občas.Nyní to mám opačně.Kolo je rychlejší a pohodlnější.Překáží mi jen auta, jak jedoucí tak zaparkované naprosto všude.Město napadené plechovou plísní.
No jo, Budějovice.
Tam by chtěl žít každý.....
Teda kromě MNĚ
Doplnil, že právě v Brně podobná opatření město zavedlo a ukázalo se, že dobře fungují..."
Nefungují.
Cyklogenerel pripraveny podle not cyklofasistu, zcela bez diskuse s verejnosti. Prvni verejne predstaveni svolane tak, aby o nem normalni obcan nevedel. Proste bezva. :o)
Pani Jaskova, pane Stuchliku, opravdu se domnivate, ze toto je cesta jak vylepsit budejovickou dopravu? Jeden by cekal, ze by to chtelo sirsi verejnou debatu, ze jednostranna koordinace s cyklofasistickymi dogmatiky nebude cestou vpred. Ale treba je utajovani a dogmatismus to prave orechove, kdo vi..
Jebavý.. Příznačné jméno... Já bych mu jí taky jednu jebnul.. V useku od kanonu po mariany muzou jet cyklisti parkem ob dva bloky (neplachovka a pokracovani k haskovce, kde nasledne prejedou do sadů ).. ale on ne, radsi uberem pruh, tam kde to jakztakz jde a vytvorime z toho misto s kolonama.. mozna to spis vypada, ze brzo z tehle ekoteroristu jebne me.. jeste by me zajimalo, kdo to platil..
To je právě ten největší problém - vy uděláte cyklistům prostor, který oni stejně pak nepoužívají, protože jsou líní ujet o 50m víc a raději budou otravovat pak v protisměru nebo na chodníku a řvát, že by tam chtěli taky pruh. Asi začnu taky jezdit jednosměrkama po jejich vzoru, však se tam vejdu a o nic nejde, ne? Nebo na červenou.
Doplnil, že právě v Brně podobná opatření město zavedlo a ukázalo se, že dobře fungují. Rozhodující je podle něj propustnost křižovatky, samotná kapacita vozovky tam dostačuje.
Pán je zcela mimo nebo je tu asi nějaké druhé Brno, kde se nyní po změně jakou plánuje nejsou větší zácpy než dříve a pruh, po které cyklouš jede tak 2x do hodiny...
Zbytečné vyhazování peněz a hlavně kšeft pro spřízněné architekty a kamarády. A samozřejmě na úkor většiny má mít opět menšina výhody. Ale tak v Budějovicích je to známá věc, že tu zelení ekoteroristi dělají své nefunkční experimenty místo toho, aby se konečně dořešil průtah nebo obchvat.
Nechápu ty mínusy, dyt má pravdu...
Hmm, 160 stránek? To muselo stát pořádný rance miliónů, za rady, kam nakreslit cyklopruhy na hlavní silnice, že? Poslat cyklisty na hlavní silnice je totální non sense.